-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kozlo
tag
válasz BigBlackDog #124924 üzenetére
Így vagyok én is...."de engem nem érint -szerintem-"..dehogynem...Csupán jóindulatból alkalmazni fogják a következő szituációt:
Lakott területen belül (50) ,2x1 egysávos úton az elől haladó autó pl szakadt furgon amibe nem lehet belátni, (mozgó traffipax) szándékosan 35-40km/h-val fog menni....megelőződ akkor átléped a sebességhatárt, ha nem akkor kilométereken keresztül lehet "égni" mögötte.
Minél előbb befejezett előzés esetén a sávba való visszatérés pillanatában biztosan nem 50-el fog menni az autó(d)...pont ekkor fognak bemérni,nem fogja őket érdekelni ha utána visszalassítasz 50-re, azt valahogy mindig érdektelen lesz.... -
kozlo
tag
válasz kelna91 #125255 üzenetére
Akkor ha a baleset személyi sérüléssel járt, ebben az esetben mindenképpen szükség van a rendőri intézkedésre (kötelező) és a járműveket sem szabad elmozdítani!
Ha nem történt sérülés,de a károkozó: alkoholos,kábszeres hatás alatt áll (le fog tagadni mindent),nincs biztosítása,okmányai,a károsult fél a saját érdekében hívjon rendőrt...
Kisebb baleset esetén a helyszínen egyik fél sem vállalja a felelősséget...a kékeket már lehet is tárcsázni..az érintet járművek ne mozduljanak... ilyenkor (ha) rendőrségi jegyzőkönyv készül a károsultnak elhúzódik az ügyintézése (kártérítés).
Abban az esetben ha a károkozó elismeri a felelősséget félre lehet (kell) húzódni az útról, nem kell feltartani a forgalmat.
Papír alapú bejelentő kitöltése esetén,a 14-es megjegyzés rovatba a károkozóval be lehet íratni ,hogy elismeri a felelősséget, károkozást (nagyon ,de nagyon rossz volt és most szánja bánja ), és (külön) ezt alá is írja.[ Szerkesztve ]
-
kozlo
tag
válasz DrDobos #128812 üzenetére
X1-es BMW N47D20-as motorjánál ha vezérléscserére kerül sor nem szükséges kiemelni a motort,van annyi hely alul a váltó leszerelése után,hogy hozzá lehessen férni a vezérléshez.
Pl 2012-es évjáratnál már vastagabb a lánc...a láncfeszítő patron tetején kopás volt 135e km-nél...jobb a békesség cserélni kell a komplett vezérlést! -
kozlo
tag
Ahogyan előre halad az autó a kerékcsavar (anya) rászorul a felnire ,nem fog letekeredni ha nem pongyolán lett ráhúzva...kis rézpaszta nem árt a menetre, legalább nem fog "lenyalódni" idő előtt a menet...
Típusa válogatja a gépkönyvben benne van a meghúzási nyomaték...[ Szerkesztve ]
-
kozlo
tag
válasz barnam_ #132925 üzenetére
24L-es kompiról nincs tapasztalatom, nekem 50 literes kompresszorom van,leírom erről a véleményemet.
Légkulcsot szereztem be hozzá, sajnos hamar "erőtlen" lesz, elfogy a levegő...generátor szíjtárcsa anyát azért le tud szedni.
50 literhez, HVLP festékszórót is használok , nagyobb felületek esetén (pl egy lökhárító) lassabban kell dolgozni mert elfogy a levegő (sokat zúg,tölt, a masina) a bázis felfújásánál ...lakkot valahogyan jobban szereti.
"szeretek kísérletezni" nagyon helyes!
"nem kell szépnek lennie" dehogynem !
Szépre meg lehet csinálni otthoni körülmények között is, csak sokáig tart pl egy sómart alufelni "fémtiszta" előkészítése...majd teljes portalanítás, zsírtalanítás ! Amikor kész vagy,mehet rá a szórógitt 2x1 réteg-> megszáradása után, vizes csiszolás óvatosan 800-1000-es papírral..szép sima felületet fogsz kapni!.
Bázis felfújása 2x1 réteg, első száradása után mehet a 2. réteg is. Bázis teljes megszáradása után, 2- 3 réteg lakk...és olyan lesz mint ami most jött ki a gyárból. .Fényezéshez érdemes beszerezni mézes törlőkendőt , óvatosan le lehet vele törölni "rétegelések között" az esetleges szálló por lerakodásokat!
Tehát 24L-ről-csiszatolótól nincs infóm, talán a csiszolónak kevesebb lehet a "tartalék" levegőigénye. -
kozlo
tag
válasz MasterMark #165391 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen