-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz #64118272 #55632 üzenetére
Érdekelnének azok az elektromos problémák, ha rá tudsz kérdezni. Nem azért, hogy belekössek, hanem mert így születik a szarolasz elektronika mendemonda, meg a hasonló mesék.
a 78e km alatt 2 kuplung az elég júzer error bármilyen oldalról is nézzük.
ACAB95: Megpróbálhatsz osztrák márkaszerviztől infókat kicsikarni emailben, ennyi. Nem szabad sajnálni 3-4e ft-ot, ha bukó van belőle akkor ez csak zsebpénz veszteség, nem sok százezres. Ott megkapod a kártörténetet, javításokat is. UK-ban annyival jobb, hogy le lehet kérdezni a műszakikat, min bukott meg, mi volt az ajánlott cserére, de ingyenesen ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz #64118272 #55632 üzenetére
Ha 78e km alatt megevett ket szett kuplungot es kettostomegut, akkor ott user error van. Vagy agyon van baszva valami kokany chippel es azert eszi. Esetleg allando varosi hasznalat? Ez semmilyen auton nem normalis...
Elektromos problemak miben nyilvanulnak meg? Ujonnan vette? -
Qru
MODERÁTOR
válasz #64118272 #59268 üzenetére
Igen, mert a dsg nem automata váltó hanem egy robotizált kézi. Tehát van benne kettőstömegű ami nem szereti ha állandóan le van állítva - újra van indítva (lásd nevezett TC cikk).
footy: S60 D5 5 gangos geartronic. Céges autó végig márkaszervizbe hordták 2 éve van a sárcnál vétel után azonnal volt váltóolaj csere (Valvoline).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz #64118272 #84122 üzenetére
Hát a PH nem tért ki nagyon semmire. Én is youtube-ot beírva kerestem ezekre rá, döntően amerikai kereskedők videói vannak fent. Szerencsére a rendszer maga nem bonyolult, így szerintem gondom se lesz vele. Ugyanilyet autót várok én is, csak a 150 lovassal. Írhatok majd esetleg PM-et pár kérdéssel?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
válasz #64118272 #89611 üzenetére
Nekem ez jött ki a Jazz-re, bár egy kicsit sántít szerintem. Arra a kérdésre, hogy évente mennyit költök szervizre az olajcserén kívül, beírtam azt a 114k-et, amit idén a fékekre költöttem (összes tárcsa és betét cseréje 80-ért + 34k volt az egyik nyereg javítása, beragadt), pedig esélyesen ezzel többet már nem kell foglalkozzak, amíg nálam van az autó.
szerk.: Kicseréltem a képet, mert észrevettem, hogy kihagytam a számolásból a polírozást és az alvázvédelmet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban