- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz kisza25 #57214 üzenetére
Nekem kispók 130+ lejtőn
Vélhetően én többet autópályázok, ezért fontosabb számomra, hogy lehessen vele biztonságosan előzni. Nem tudom, hogy az Amperából az erő fogy el 160-nál, vagy csak elektronikusan korlátozzák 160-ra. Előbbi esetben nem kell vele autópályán erősködni.Az előző autómnak én se néztem meg a végét, 240-ig próbáltam. Szintén öregszem, papíron 40+.
Ja és a mostani végét se néztem meg, a téli gumik miatt.Holnapra: Isten éltessen!
@brumi1024: a 161 az a gyári adat. Óra szerint az ~170 egy Opelnél.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz kisza25 #57214 üzenetére
A kor nem kifogás, 41 leszek napokon belül, de pályán pont fordítva van, ritkán megyek 160 alatt.
Más, kollégám OPC Insigniákat nézeget használtan, benzines turbós motornál milyen költségek vannak, ha megkotlik valami? Nekem még ugye nemigen van tapasztalatom, mert eddig egy motortartó bak és szilentek fáradtak csak el, meg egy szett fékbetét.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...