Hirdetés
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
Ez egyébként nekem annyira elkeserítő az Imprezáknál, hogy kultusz, meg mocsok jo hajtas es boxer meg minden, de a motor valahogy nem jott ossze...legalabbis a 2,5-osnel hallok ilyesmikrol, a 2,0 elvileg stabilabb.
Mondjuk bearazta a piac, mert Lancer Evo-bol alig van elado es az is joval tobbert, mint az STI-k.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz macilaci78 #290030 üzenetére
Azt én is megnézném, el is férnék benne, egy jó K20 Honda motorral es összkerék hajtással. Ha már elmebetegség, csapjunk oda rendesen.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
A szerelemtől messze van, inkább csak egy különlegesség, ami sok más között tetszik.
De szeretek aranylag biztosra menni ha már veszek valamit (többnyire sikerül is ), így ezek fényében nyugodtan tudok továbblépni az Impreza vonalról.Most találtam egy épített ST Fókát, 5 henger turbó, 400 ló padolva, sperrel... és a keret feléből megvan. Még a végén megnézem, Budaörstől 10 percre van.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz macilaci78 #290043 üzenetére
Ha egy ilyet idehaza bárhogy legálisan lehetne rendszámozni, akkor biztos lehetsz benne, hogy már hasonlóval járnék.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rbalint88 #290047 üzenetére
Kérem, magyarázza el az okot, mert így éhesen nem esik le.
Qru:
Ugye? Nekem is szimpatikus, bar nem vagyok nagy Focus fan, de az a narancs metal szin es az 5 henger az fincsi.tototos:
Az ilyen snassz 1,9 tade es 1,8t vonaltol mentsen meg a Jo Isten. Elismerem a jo buildeket, de sajat celra nem...Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Szada85 #290056 üzenetére
Cabrio az nem, roadsternel elviseltem a puhatetot, de mas esetben nem baratkozom a fedel nelkuli kivitelekkel.
Mindenkepp el kell menjek majd minel tobb ilyen vasat megnezni, mert igy papiron meg ismeretek es eloiteletek alapjan sok minden kiesik, ami amugy lehet tok jo valasztas lenne.rbalint88:
Kulsoleg amugy tok stock az auto, a motorterben 1-2 kek burkolat es cso lehet arulkodo, amugy semmi extra. En meg azokat is eltuntetnem ha netan hozzam kerulne.
Azt nem tudom mennyire stabil egy ilyen build, de majd a nagy szabadidomben utana nezek ennek is, a sok egyeb ajanlott gep kozott.Haver ismerose most hazajott nemetbol a 493 lovas Scat Pak Challangerrel, hat ja... A hang, a parasztsag mertektelenul adja, de akkora egy kib@szott hatalmas tepsi, hogy megsem tud lenyugozni. A Camaro szexibb.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Boldog Új Évet, srácok!
Sajnálom, hogy a 28-i autós talira nem tudtam menni, családi helyzet volt, amit azonnal meg kellett oldjak vidéken.
De legközelebb megoldom és valami izgalmasabbal megyek, mint a céges Astra. (hogy a Clio RS lesz az vagy valami más...ez még majd kiderül).Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz focvis #294104 üzenetére
Úgy 1500 hsz-al vagyok elmaradva, sok a meló, de sajnos ahhoz már nem kell helyet találnod, mert épp a hozzászólásod napján vitték el.
Örülök, mert ideje volt már, hogy elkerüljön a háztól, viszont egy igazi dumamatyihoz került, aki minden sz@rba is belekötött és azóta is emailben meg sms-ben kérdezget, ha talál valamit, de hát így jár aki ezekben az időkben hobbiautót ad el.
Iparkodhattál volna, Neked jobban elnézném az ilyesmit.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz focvis #294948 üzenetére
Mindenképpen, nyugodtabb is az életem, hogy üresek a garázsok.
Ez válasz is a kérdésedre, igen, most nincs semmi funcar, csak a céges, de tekintve, hogy mennyi minden teendőm van az elkövetkező hónapokban, így nem is bánom, hogy inkább kamatozik az áruk, mintsem a garázsban porosodik.Őszinte leszek ez és a Minivel történt beszopódás most rendesen betett az autóimádatomnak, pedig egy amcsi V8-at idén még ki akartam pipálni a bakancslistáról, de ilyen piaci helyzetben én még egyszer nem szaladok be abba a bizonyos erdőbe. Na meg időm akkor sem volna rá. Hahun van egy citromsárga, '94-es, igazi kretén Mustang, na arra fáj a fogam, csak félek örök darab lenne, sosem tudnék túladni rajta...
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Gergőke88 #303088 üzenetére
Biztos bele van rozsdásodva.
Egyébként a nagyobb erőkar lesz a megoldás, minden bizonnyal még a gyári nyomatékkal lehúzott minden csavar, ami ilyenkor szeret hangos csattanó/kattanó hanggal engedni. Ütvecsavarozót annyira nem ajánlanék, de hosszabbító szárral szerintem oda lehet férni a kicsi hely ellenére is.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok,
lehet autóápolási kérdés inkább, de hátha itt is kapok segítséget.
Utólag fényezett autón, ahol megfolyt festék van, azt valami szaki ki tudja szépen javítani, eltüntetni, szintbe hozni, akármi vagy csak az újrafújás a megoldás?Köszönöm szépen!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Blindmouse_ #303608 üzenetére
Telifényt kapott az autó, metál szín, szerintem lakk.
Valami ilyesmire gondoltam én is, alapvetően szebb lenne minden bizonnyal, mint a megfolyások nyoma...radi8tor:
Ez is lehetséges, na majd ha megyek a lököst fényeztetni, akkor megkerdezem a szakit, hátha elküld a búsba.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok,
meglett kedden az autó, a mai nappal pedig átnéztem, kívül-belül kitakarítottam.
Megvan a lista az ismert hibákról, javítani valókról, de addig is jöjjenek a képek: [link]
Ahogy mondtam is, alap 1,6.Üdv, Balázs
-
-
gooool
őstag
válasz dellfanboy #305226 üzenetére
Mert volt 3 napja felkészíteni az autót mindenre IS.
Ne legyünk mindig okosabbak a másiknál, úgy gondolom a srác így is erőn felül teljesített az ügyben az adott körülmények és rendelkezésre álló idő figyelembe vételével.
Ha visszább olvasol esetleg, hosszabban, akkor ez az autó amióta megvette egy nettó szopás, ami azért is vicces, mert egy közlekedésügyi szakjogásztól vette, a kínálat legtetejéről, hogy na akkor ezzel biztos nem lesz gond ilyen téren...hát...nem jött be.bandus:
Úgy érzem Te képviseled ebben a topicban az erkölcsösség és szabálytisztelés netovábbját. Bocsi, de ez már kikívánkozott. No offense.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz focvis #305514 üzenetére
Tegnap voltunk Visegradon a varban, ahogy setaltunk le az also parkoloba, jott szembe egy ilyen negy kidorgos Abarth 500. Mosolyogtam egyet a latvanytol, a csaj az anyoson vette a lapot es valoszinuleg szolt a sofornek, mert hallottam, ahogy diszno modba kapcsol az addig halkan gurulo auto es elkezdte rofogtetni.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Snoop-y #305525 üzenetére
Nekem is ennyi csupán vele a problémám, hogy nagyobb a show, mint a menés. Pedig a megjelenés és a hangélmény az tényleg mesteri.
norbert1998:
Bár így is könnyűnek mondanám, de ez az autó inkább 1150-1200 kg, mint 800. Az a Lotus Elise és hasonló szappantartók kategóriája. De amit írsz, azzal én is maximálisan egyetértek.kisza25:
Ez kétségtelen, ilyen parádét még talán gyárilag az N-es Hunyadiktól hallottam a "megfizethető" kategóriából.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz tototos #305983 üzenetére
Azt mondjuk vedd figyelembe, hogy a legtöbb helyen nem igazán kultiválják, ha a céges autót a családtagok hajtják rendszeresen és nem Te. Sőt, mivel hivatalosan kéne kapj egy igazolást is az autóhoz, hogy meghatalmazott vagy az autó vezetésére a cég oldaláról, így ha nagyon szabályosak akarunk lenni, akkor rajtad kívül más nem is vezethetné (de ettől tekintsünk el, nem életszerű).
De az nagyon nem oké, hogy kérsz egy cégest, majd te ugyanúgy rollerezel, az asszony meg járkál vele munkába, ide-oda.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Tsebacsi #306084 üzenetére
Ezt probaltam az elozo hsz-emmel jelezni, mondjuk kulon nem tertem ki ra. Ha asszonypajtas osszecsukja, kart okoz, akkor szinte biztos vagyok benne, hogy vitas helyzet allna fent a biztosito reszerol (legyen az kgfb vagy casco). Ellenkezo esetben nem hinnem, hogy problemas, hiszen ha o az artatlan fel, akkor nem lehet kerdes (bar talan megis, mert ha irodista a cegautora jogosult tag es a munkaidejeben, amig bent ul, eri az autojat valami, akkor siman felmerulhetnek erdekes kerdesek...).
Szoval akarhogy is nezzuk van benne riziko.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
-
gooool
őstag
válasz szőröscica #313313 üzenetére
Ha jól tudom, akkor az a harcsaszájú köröm király, Jákob Zoli lehetett csak...
A talira lehet en is befutok, a Mazdaval meg biztosan nem, mert jelenleg szurke lokos van rajta elol es nagyon tanyasi feeling igy, a ceges meg full retek, szoval messze allok meg, ha el is jutok.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Ha már Lotus Elise-re nincs pénz, legalább az ülését sikerült megszerezni az MX-5-be.
Nagyon elterjedt és menő upgrade, csak mocskos drágák és ritkák lettek ezek mára...na de sikerült megkaparintani és most örülök.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz radi8tor #313398 üzenetére
Na most szólj hozzá.
tboldi:
Igen, valami ilyesmi a tipikus, de hat angolok... Meg gyanitom a pille, uvegszalas hejra nem igen lehetett ilyesmi mechanikakat felhegeszteni.macilaci78:
Tekintve, hogy az Astraba is mar tervezned kellett a bejutast, ezt inkabb hagyd ki.focvis:
Nagyon szeretnek, de meg nincs keszen, igy pedig nem akarom mutogatni. Elut a lokos szine es szakadt a teto is, nem uti meg a mercem.
De ha lesz ősszel osszeroff, akkor feltetlen ezzel gurulok el es meg lehet szakerteni.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz BigBlackDog #313720 üzenetére
Nagyon mentem volna, de olyan szinten lebetegedtem, hogy fogja az ördög a bokam, szoval egesz nap doglottem itthon es vartam a megvaltast.
Pedig egy-ket vasat nagyon megneztem volna a megjelentek kozul.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Leirok egy tanulsagos tortenetet, igy most mar nevetek rajta, de az idegbaj hataraig kergetett a dolog, mire megkaptam az ultimate tippet.
Szoval az MX-5 elment futomu rendberakasra, ahol is talaltunk jo nehany hibat. Ezek ki lettek javitva/cserelve, plusz a gyari Bilsteineket elvittem felujitasra, hogy akkor mar legyen maximalis a javulas.
300-ba kerult ez a mutatvany, szoval hibatlan eredmenyt vartam, de nem lett az. A hatulja alacsony temponal, teremgarazsbol kiallva irgalmatlanul kattogott.
Megemeltem, mindent megrangattam, semmi nem er semmihez, minden feszes.
Tobb napi szenvedes utan, egy kedves MX-5-os ismeros dobta be az otletet, hogy kossem le telibe a stabilizatort es jo lesz.
Jo lett.
Meglepo modon nem kikoptak, hanem epp ellenkezoleg, ragadnak a gombcsuklok es az ad kattogo hangot.
Szoval berendeltem az uj palcakat es akkor mar a rudhoz a gumikat is es bizom benne, hogy kussolni fog.Aztan ha visszajon a fenyezotol, megy a piacra.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz molnarpeter #315200 üzenetére
Én eddig mindig és most is Vizner Gabihoz vittem őket, korrekt srác.
Mivel Bilsteinek és cserélni kellett a felütésgátlókat is, ezért 30-at kért darabjáért, de ebben benne van alapból az esztétikai felújítás is, tehát szükség esetén csiszolja, lefesti a darabokat.
Elégedett vagyok vele, kérhető keményítés is, egy átlag ember igényeit maximálisan kielégíti és nem mellesleg gyors (nekem másfél nap alatt megcsinálta a szettet).Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz tboldi #315950 üzenetére
Egy kedves ugyfel mondta, hogy a kinaiak barmit legyartanak, amit csak akarsz es epp annyiert, amennyit adsz erte.
Tudnak 2 centes szart is adni, ha az kell, de legyartjak a csucstechnologias akarmit is, csak fizesd meg.
Szoval no para, anyum Renault-jaban a 12 ezerert Alirol rendelt kormanykapcsolo van, gyari 60 lett volna es tokeletes, ahogy a 2019ben az akkori MX-5-osombe Alirol rendelt 50mm-es alu hutoradi is koszoni jol van, csak Mishimoto logo hijan 50 ezerrel volt olcsobb.Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen