- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomiii. #13124 üzenetére
"Előzte a csávót beért elé és nyomott egy satut, as kutya miatt. Az öreg hogy elkerülje az ütközést elrántotta a kormányt és meggyalulta a szekér jobb oldalát egy fán.Hibás volt mert a fékezéssel balesetet okozott, még ha ezzel megmentett egy állatot, akkor is."
Befejezte az előzést onnatól meg köv. táv be nem tartása a Papa részéről. Ilyenkor amúgy is legrosszabb ha elrántod a kormányt mert egy oszlop/fa sokkal durvább kárt okoz mintha megtolja a csajt hátulról (nem, nem úgy ).
Integra se halt volna meg ha nem egy fát kap el, hanem a betonkorlát fogja meg vagy egy acélkorlát.
tresh: Van ismerős aki dízel adagolók és porlasztók felújításával foglalkozik (név, cím a szerkesztőségben) vele dumáltam múltkor és mondta, hogy Honda i-cdti-ből látta a legkevesebb elromlott példányt. És azért már 20 éve a pályán van tehát nem éppen ma kezdte az ipart.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomiii. #13130 üzenetére
Sajnos pedig így van. Anno a biztosítónál mikor ott melóztam tudod hány ügyfél őrjöngött emiatt? És végülis érthető módon... de a szabály az szabály.
Egy kivétel van, ha van rá tanúd, hogy bevágott eléd vagy a sérülésekből ez megállapítható (pl a lökösöd oldala is sérült). Mert ugye szabály szerint akkor fejezheted be az előzést amikor az előzött autó eleje feltűnik a középső visszapillantódban. De azt tanú vagy a megfelelően árulkodó sérülés nélkül megállpítani kb lehetetlen vállalkozás.
Ezért mondom, ha bevág eléd ne rántsd el a kormányt mert akkor soha nem bizonyítod be tanu(k) nélkül hogy tényelg bevágott eléd.
mod:
mycso: kanyarodás veszélyes, a balkanyar előzés volt az egyik leggyakoribb káresetünk. Én is lekaszáltam egy bringást majdnem minap. Index ki jobbra kanyarodnék be erre kb 2 centire a kocsi orrától száguld el a bringás. Eleve jobbról nem előzünk... de könyörgöm még indexeltem is, azon mit nem lát?! Senki nem volt mögöttem aki kitakarta volna az indexem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
addikt
válasz tomiii. #14885 üzenetére
ha egy kézigránát robban közvetlenül a fejed mellett, az is leviszi a fejedet, meg ha egy atombomba, az is. nem tudom, lehet, hogy utóbbi messzebbre viszi a cafatjaidat, de ez téged már biztosan hidegen fog hagyni, nem? egyik kisebb robbanás, a másik nagyobb.
de ha az (motor) csak égés, akkor égés. szerintem meg egy "pici" (nézőpont kérdése) robbanás. ha a gyufát meggyújtom, na, az égés. az égéstérben nem ez zajlik le,
de mindegy, nincs vita, én hiszek az okosabbaknak....meg amúgy sem ebből indultunk ki... hanem abból, hogy mennyire undorító sok autó motortere, ezekkel a nevetséges műanyagokkal
ekkor írtad, hogy nem túl jó, ha a motor robban. hát akkor nem túl jó. győzd meg a dízeleseket akkor...hogy nem túl jó, mert robbanásos égés van az autójukban
szóval ízlések és pofonok... de én látni akarok, amit csak lehet, a motorból. nekem ne takarják el, mint valami óvodás elől. brutál idiótán fest.Pumma hááát a tyúújááás
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
trassher
addikt
válasz tomiii. #14885 üzenetére
Az égéstér mérete adott, a kompresszió mértéke adott. Ez szerintem elég kontrollált folyamat. Vitázni természetesen nincs értelme ezen, inkább örüljünk hogy nem tartunk még ott hogy nem önvezető autók járnak az utakon tömegesen valamilyen környezetbarátnak hazudott hajtóanyaggal.
Redmi Note 7
-
nagyúr
válasz tomiii. #16151 üzenetére
Jovore en is gondolkodom egy kis fek upgraden, hatra az 1.4 sport tarcsas fekrendszere az elso gyari tarcsa + betet parossal, elore meg valami EBC/BREMBO tarcsa, betet paros. Gyarilag 242, meretet talan nem is novelnek. Illetve fekcsoveket erdemes szerintetek cserelni? Mennyire macera (menyit kernek erte altalaban)?
-
Predator2
addikt
válasz tomiii. #16660 üzenetére
1,Amikor a kanyar bejárati ívénél állt akkor is fel akadt az alja? Mert kizártnak tartom. Nem értem miért kellett a nézőknek feltolni.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
parandroid
nagyúr
válasz tomiii. #17799 üzenetére
Jah, volt némi súrlódás, amikor el kellett neki magyarázni, hogy a Minit nem ő kapta, hanem ha majd adottak lesznek a körülmények, akkor ő is vezetheti.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
-
válasz tomiii. #17859 üzenetére
Pedig a csomitartó nálam kulccsal nyílt a rendszám feletti króm pöttyet birizgálva a kulccsal. De csak kulccsal .
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz tomiii. #18252 üzenetére
Otthon nem tárolok (helyhiány okán, de mondhatnám a hozzáértésemet is). A tárolás miatt is fizetek. Hála az égnek már nem használom annyira és úgy az autót mint régen, így nem hangsúlyos a nyári időszakban a fogyasztás különbség. Mint említettem nem vagyok olyan zöld hogy 1 literen fennakadjak. És nem akarom én feleslegesen 4mm alá vinni a gumit. Ott már aktívan cserlélek. Most is a nyáriak a 19n közel slick és végre levették a kerékőrt így hamarost megy fel a téli gumma. A légrugó miatt meg nem megy el 3-4-5 szezont semmi, mert a folyamat futómű liftezés miatt akkor is elnyalja ha minden egyébben (pl nyomsás) oda van figyelve.(ejnye de rusnya szenvedő szerkezet lett ez )
MOD De nem azért írtam h ez bárkinek is javallot, csak leírtam a saját nézőpontomat és módszeremet !
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz tomiii. #18434 üzenetére
Dehogy vettem a szívemre. A légzsák botrányt is nagyon túlzónak tartottam, és jól mutatja az emberi hülyeség végtelenségét. Most mindenki sátánt kiált, de elül pár hónap múlva. Közben minden piccolo nyerészkedni kezd a VW részvényekkel, meg az autókkal. Marhára környezettudatos lett hirtelen mindenki, de a csiptuning meg a negatív döntésű gumizabáló kerék az kell a többségnek. Erre mondom hogy álszent képmutatás.
(#18436) SzlobiG: Megint tanultam valamit
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz tomiii. #18446 üzenetére
Hidd el hogy egy légrugósnál sokkal de sokka jobban és gyorsabban kopik mint egy fixre negatívra állított, de nem versenykörülmények között használtnak. Gazi, Domi és Teddy is eszi/ette az elsőt gumikat. Teddynek még a hatalmas súlya is darálja.
Qru: a saját bőrömön
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz tomiii. #18703 üzenetére
+1.
Az, hogy valós használat mellett többet fogyaszt, mint a mérésen, még nem jelenti feltétlen azt, hogy csaltak, csak azt, hogy más körülmények között több káros anyagot pufog a motor. Ilyen lehet pl. egy intenzív gyorsítás, ami tudtommal a mérési ciklusban nincs.Same rules apply!
-
válasz tomiii. #18703 üzenetére
A hír maga nem tér ki a határértéken túli mérés okaira, ugyanakkor fényesen mutatja hogy nem létezik olyan aki nem lenne valamilyen formában érintett a hazugságban. Nem mosdatom a vw-t mert nem kellett volna klíndejzel névvel promótálni azt amiről tudták hogy nem az. De imho csak ezzel az arcátlanság a különbség a gyártók között.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-v-
addikt
válasz tomiii. #18720 üzenetére
Itt a fórumon mindenki a saját márkáját védi/dicséri. Ez rengetegszer feltűnik így objektíven, kívülállóként.
Igen... engem is zavar eléggé. Őszintén szólva nem is értem néha, még ha szeretem is a sajátomat, egyszerűen ami szar az szar .. (ami meg jó az meg jó, akkor is ha nekem nem tetszik vagy nem olyan van ) van egy jópár dolog ami kaksi, szégyen .. persze lehet azért van mert mérnök vagyok és szakmai ártalom hogy olyannak látom amilyen meg attól mert van elfogultságom bizonyos márkák vagy járgányok iránt még a tények tények maradnak szvsz .. se jobb se rosszabb nem lesz valami attól mert én birtoklom, vagy mert szeretem/nem szeretem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen