-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22778 üzenetére
Egyszer sikerult majdnem eldobnom a ladat, de megfogtam, pedig elol nyari volt, hatul teli
Kop kop azota - sajat hibabaol - nem volt semmi. -
Kornel
veterán
válasz kisza25 #22788 üzenetére
Most 4M az 1.5 invite alapara.
Tetszik is, csak full fapad, meg ugye gyengusz.
Vissza csak nem kene lepni.
Szvsz ez akkora sleeper gyarilag, azt hiszik megy mogotted egy 1.5 lancer, ami gyorsulas helyett visszafele gurul, aztan ralepsz a gazra, es 280 hp osszkerekkel...
Fincsi. -
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
Tudom sracok, viccbol irtam az ad bluet, ha mar VAG
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22878 üzenetére
En az allandom direkt meghagyom, igy fele annyit fizetek, vagy meg kevesebbet
-
Kornel
veterán
válasz V.Stryker #22950 üzenetére
2001-es mondeoval csak korlatozottan tudod hasznalni ezeket, foleg ha tddi, ott rendes diagot csak bosch kts-el tudsz csinalni.
Az ujabb tipusokkal biztos mukodnie kell, de en nem ilyet vennek, ezek tobbsege hamis, ami nem is mukodik, csak akkor derul ki, amikor megkapod.
Ez a tipus tobbunknek bevalt mar, ki be kapcsolhato, tehat bedugva is hagyhatod, nem fogja leszivni az akksit.
[link] -
Kornel
veterán
válasz szőröscica #22952 üzenetére
Telefonnal hasznalom, de az a kek csoda ami 1000 ft, az mind telefonnal, mind laptoppal hasznalhatatlan. Volt szerencsem 1-2-hoz
Egy volt, ami mukodott is -
Kornel
veterán
Én nem értek valamit, vagy az emberek nagy részét nem kéne kiengedni az útra?
M3 Hatvantól 80-90 között lehetett haladni, baleset nem volt, az ok egyszerű, a belső sávból senki se volt képes lehúzódni...
Utána valami BMW valami kék villogó imitálással előre tudott haladni nagy nehezen, közben sikerült kicsit előre is haladni, de utána ugyanúgy beálltak max. 100-ra a belsőben.
Komolyan, erre kéne kamera, aztán menjen a 30k ezért is! -
Kornel
veterán
Most majdnem volt ebbol tomegkarambol.
En turelmesen kivartam, amig haladni tudok, (vagy beall elem egy bmw kamu villogoval ) de voltak idiotak, akik leszoritgattak es a ket sav kozott kerulgettek a sort, azert eleg meredek volt.
Mondjuk a vegen, amikor belathatoan ures volt a.kulso, volt olyan, hogy villogtam, hogy terjen eszhez...
Valami nagy valtozas kellene ide, ez igy egyenes ut a tomegkarambolokhoz. -
Kornel
veterán
válasz szabonagyur #22976 üzenetére
Egyetertunk.
[rvilike]: szerencsere nem jarok arra.
De ettol fuggetlenul az nem megoldas, hogy maradjon minden igy...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz szabonagyur #22987 üzenetére
A dudat hasznalom ám
-
Kornel
veterán
használja a hátsó ködlámpát.
Inkabb a fenykurtot, amikor nem huzodnak le elolem.
Kezdem magam kcsg bmwsnek erezni, de minden nap sorra kerul, amikor a sokadig kerul elem.
Meg jo, hogy eleg masszivak a kapcsolok, kulonben mar vehetnem a fenyvaltot[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
En orult vagyok, na es?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #23040 üzenetére
Persze hogy ezt mndjak, hisz ez az erdekuk.
Remeljuk nem igy lesz, szabalyozoi oldalon lehetne egy kis lokest adni. -
Kornel
veterán
válasz bitpork #23042 üzenetére
Milyen uj technologiat?
Az 5 eves szeria nissan leaf a tc teszten valos 120+ km-t ment, ugy, hogy mindent hasznaltak, futes, stb., eletszeru tesztkort mentek.
Ez ma az emberek 95%-anak elegendo hatosugar.
Akinek nem, az hasznaljon cng-t.
Ami kellene: valos penzbeli kedvezmeny az elektromos autokra, hogy ne legyen dragabb egy leaf, mint egy alap kompakt, tehat 4-5M.
Megfelelo toltohalozat kialakitasa.
Illetve akku berlesi lehetoseg, pl. benzinkutakon, hosszabb utak eseten.(gyartoi tamogatassal)
Szerintem megerne azt a kiis pluszt, ahhoz kepest, hogy mennyi mindent hozna.
Milanoban megvan a szmogriado?
Egyenlore tilos kocsit es motort hasznalni napkozben.
Szep uj vilag lesz ez ebben az utemben.Motion_Blur: gyavak orszaga, gyavak vilaga.
Pumma: itt irtam le, hogy hogyan pl.
Elektromossal felekoltsegen elfurikaznal, ha nem kerulne tobbe, es az infrastruktura is megfelelo lenney hidd el roham tempoban terjedne.
Mar az lpg is reg 10% felett lenne, ha nem dobjak ra a ket adoemelest (~+50 ft)[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
Vagy autozunk elektromos autokkal, vagy nem autozunk, vagyha megis, akkor megfulladunk.
Ahogy irtam korabban is, jelenleg is kepes lenneaz emberiseg az energiaellatasat szenhidrogenek nelkul biztositani.
-
Kornel
veterán
A nemeteket hagyjuk...
Jo dolgukban nem tudjak mit csinaljanak.
Merkelt szerintem szimplan megbolomdult.
Lesz itt meg nagy nemet atomeromu epitesi projekt, akar a ruszkikal karoltve, mert ugye sokan nem tudnak am par ev alatt komplett atomeromuvet felhuzni a vilagon.
Amig nincs fuzios eromu, es a zold energia is gyerekcipobe jar, athidalasnak muszaj lesz az egyetlen alternativat kihasznalni az emberiseg, ha nem akar a sajat "mocskaba" (karosanyagkibocsatasaba) belefulladni. -
Kornel
veterán
válasz tomiii. #23171 üzenetére
Most esett szet tesom escortjan a lengokar (mar javitott volt, preselve a szilentek)
Ha normalisat vesz, akkor max. kedvezmennyel is 40 lesz, plusz ingyen senki se csinalja meg.
Ja bocs, csak 18 eves az auto, nem 20.
A velemenyem meg nem irom le, mint te, eddig is csak tenyekre hagyatkoztam, ellenben veled.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tomiii. #23177 üzenetére
Egyebkent gyari fordot fog venni, azt tudja 22k-ert darabjat, bocs, akkor te 2k-val olcsobban tudod.
Nem tudom neked mit jelent a minosegi alkatresz, de biztos jo lenne az is, 2-3 evre max.
Gyozkodheted magad, hogy jo az, de nem az, hidd el.
O se azert rakja bele azt, mert sok penze van, hanem azert, mert masok szivtak mar vele, ha mast raktak bele.
Szvsz vehetne bontottat is, ahogy a 10 ev feletti fordosok nagy resze teszi, eleg csak felnezni a mondeo forumokra, a fektol kezdve a futomuven at mindent bontott cuccokbol epitkeznek egyesek.
Szoval van sok verzio, kinek a pap, kinek a papne...
De sorolhatnam meg, hogy fordhoz pl. mibol erdemes cssk gyari cuccot venni, termosztatbol meg se probalj aftermarketot venni...
Reszemrol vege, mindenki azt vesz amit akar, es olyan alkatresszel szervizeli az autojat
, amilyennel akarja.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Skillet #23271 üzenetére
Azért ahhoz, hogy odaverd, eléggé bénának kell lenni, de ne sértődj meg
A splash 11,5 cm-re volt ültetve, és 3-szor sikerült csak kicsit odaverni, de mindháromszor elkerülhető lett volna ha figyelek.
A ss 14 cm-n van, itt figyelni se nagyon kell, soha nem ért még le.
100 körül meg hiába van kátyú, gödör, simán átugratod[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
írtam is, hogy az már leért vagy 3-szor.
11,5 cm-n volt.
de ahhoz is bénának kellett lenni, kb. úgy, mint a pesti autósok 90+%-a, hogy megy, de nem néz, hogy előtte egy gödör van, stb.
egyébként ha ennyire zavar amit mondok, akkor ugord át, amit írok.hozzáteszem megint csak tapasztalatból, hogy az elfáradt gátlók (akár olyan is, ami vizsgán még simán átmegy, de már nem tudja a gyári értékeket) is nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy leérjen az autó ilyen szar utakon, mert ebben egyetértünk, hogy a legtöbb helyen pesten minősíthetetlenek az utak.
az is igaz, hogy már reflexből úgy közlekedek, hogy a legjobb útfelületet választom, a kika előtti részen a villamossín melletti sáv szinte újszerű, míg a többinél egy ültetett autó simán leérhet, stb.
SS-ot is leültetik sokan, de nekem nem ér annyit, hogy kerülgessem az útgyűrődéseket, meg fékezgessek.
ja és szerinted lehet 2 autóm volt, a valóságban 7 volt, ebből 4 suzuki, 1 ford, 1 seat, 1 lada.
-
Kornel
veterán
válasz Skillet #23283 üzenetére
Hogyne lennenek szarok az utak.
De ha nem is 100-al (mert az szabalytalan ugye...), de a megengedett 70-el siman vegig lehet menni gyari futomuvu autoval.
Ultetes mas, olyankor nyilvan figyelni kell, de mindig van olyan resz, ahol lassitas nelkul tudsz haladni.
Ahogy joval korabban irtam rola, pl. a nepligetnel a konyves kalmanrol az ulloire jobbra kanyarodva (a buszvegallomasnal) pl. leert ultetve, kemenyitett gatlokkal is, erre is van megoldas, a kanyarodo savba csak a legvegen kell besorolni, amivel mar kikerulod az aszfaltgyurodes nagyjat.
Persze az gaz, hogy nem lehet csak ugy menni, ahogy akarsz, hanem kerulgetni kell.Rvilike: leirtam mik voltak.
Nekem csak ultetettel volt gondom.Mekkora az altalad emlitett ket autonak a hasmagassaga?
Azert kerdezem, mert 11,5 cm-vel mar rendesen figyelni kellet, ahogy pl. fent irtam, de ugy elkerulheto volt, viszont most 14 cm a gyarija, es nem nagyon figyelek ra, mondjuk rutinbol mindig a jobb savot valasztom.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
A legnagyobb problema az, hogy egyesek csak a sajat igazukat hajlandoak elfogadni - biztos en is koztuk vagyok.
Azt viszont, hogy ide, vagy a masik topicba beteved egy teljesen laikus, es felinformaciokkal tukmaljuk, szerintem kerulni kene, mert utana szokott a pofaraeses kovetkezni.
De biztos en latom rosszul.
tomiii: egy velemeny, hogy ha mindenki hozza tenne az altala elmondottakhoz, hogy milyen feltetelekkel igazak, akkor kevesebb lenne a felreertes.
Pl. en orulnek legjobban, ha ugy tudnam az autokat butykolni, mint te, mert nem kene lehuzos szakikhoz jarni (itt bp-en sok van, tobb, mint videken), de sajnos se helyem, se idomy se energiam ra.
Egyebkent ME-GÉK nem egyszeru, kitartas hozza, nekem 6 evembe kerult[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #23498 üzenetére
Ez nagyon off lesz reszben, majd max. kitolroltetem.
Egy idobe nekem is fontos volt, hogy magyar termekeket vegyek, foleg elelmiszerben, de mashol is.
Aztan rajottem, hogy minek adjak annyit, vagy tobbet egy rosszabb termekert, csak azert, mert magyar.
(Elelmiszerrol tudnek meselni, ket oldalrol is volt szerencsem latni a folyamatokat, ha gondolod privatban meselek)
Itt szerencsesebb a dolog, mert legalabb olcso, tehat nem dobsz majd ki sok penzt, ha hamar tonkremegy. En inkabb akkor is az itt ajanlgatott varta silver vagy exide premium kozul valogatnek, inkabb varosba jarsz, ha jol tudom, ami nem pont optimalis az akkunak.Mas (tobbieknek): tobb teszt szerint a MOLL m3 plus k2 a legjobb akksi, van valakinek vamilyen tapasztalata vele?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest