Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tacsika

    aktív tag

    válasz ferob #12927 üzenetére

    Nálam az Lg sorozatú (old :DDD ) tévémen ugyan ez a bibi... amiről máshol is írtak már többen.
    A másik (LV3400-on) nincs rezonancia.

  • ferob

    őstag

    válasz ferob #12927 üzenetére

    Ugye volt egy problémám egy LM660S tévével a vásárlást követő egy hét után.
    Mégpedig, hogy magasabb/mélyebb hangoktól a tévébe valami berezonál nagyon hangosan, így felhívtam az LG-t.

    AKIT ÉRDEKEL AZ LG ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁNAK ÉS MÁRKASZERVIZEINEK HOZZÁÁLLÁSA A VÁSÁRLÓKHOZ, AZ OLVASSON TOVÁBB.

    Az ügyfélszolgálatos srác tájékoztatása alapján 24 órán belül kijön a lakhely szerint illetékes szerviz partner, de elképzelhető, hogy hétfőre csúszik, mert péntek volt a telefonálásom napján.

    Nos ez így is lett, ma (hétfő) reggel hívott egy idősebb fazon és ki is jött délelőtt.
    Ekkor jött a meglepetés, mert saját elmondása szerint, ő még sose találkozott ilyen újabb fajta LG tévékkel... na ekkor már aggódtam.
    Mindenesetre egy darab akkus csavarozógép volt nála és semmi más, holott elvileg szinte mindent, ami nem komoly hiba azt helyben javítják, főleg, hogy előre ki voltam kétszer kérdezve mi a hiba, szóval tudta mi kellhet a tévéhez.
    Oké meghallgatta, hogy tényleg berezonál valami, majd elkezdte fogdosni a környező tárgyakat (lejátszó stb.), hogy biztos az rezeg, bár külön mondtam neki, hogy több helyen is kipróbáltam és a tévébe rezeg, ha jól meghallgatja.
    Hát oké, akkor mondta vegyük le a tévét és szétcsavarozza, de vegyem elő a tévé védőjét ami a csomagolásba van, mert csak úgy szabad mozgatni elvégre nincs kerete a tévének... kérdeztem tőle hogy minek az a rugalmas műanyag kis semmi rá, de csak erősködött, hogy vegyem elő. Ez meg is történt, majd ő is meglepődött, hogy hát oké ezzel tényleg nem ér semmit, akkor vegyük le a tévét így.
    Felraktuk az asztalra, majd ekkor elkezdte, hogy hihetetlen, hogy le kell csavarozni a talpat is, hogy ő levehesse a hátsó burkolatot, de aztán végül is le lett véve.
    Minden csavar mellett mutatóujjal nyúlkált, hogy meggyőzzön és lássam hogy ez ugyan nem rezeghet, bár külön felhívtam a figyelmét, hogy tized millimétereket ujjal nyomkodva észre nem vesz.
    Aztán ekkor vettem csak észre, hogy a 220-ból ki se húzta a tévét és így nyúlkált benne... annyira meglepődtem inkább már nem is szóltam neki semmit, mert tudtam ebből semmi érdemi javítás nem lesz.
    Igazam is lett, mert csak kitekert pár csavart meg visszarakta őket és ennyi.
    Majd mondta, hogy ha lesz ideje, mert most sok a munkája végig (ezen már főleg ideges lettem), akkor visszajön és hoz valamit, amit alá fog rakni hátha az segít... (bár meg se állapította pontosan, hogy hol rezeg és mi) Jó mondom és mégis mikor? Hát ő nem tudja, sok a munka. Kérdeztem, 3nap vagy 1hét? Hát ő nem tudja, szól majd.
    Kérdeztem, hogy mi van, ha az ilyen mégse segít? (Meg mi ez, hogy ő majd tákol alá valamit? Vicc...)
    Akkor majd beviszi a szervizbe és majd kitalál valamit... ja és az mégis mennyi idő lesz? az is egy hét? Mire ő azt mondta, hogy sok a munka lehet egy hét is vagy több. Egy sima rezonancia miatt, szégyen.

    Szóval jelenleg várom a semmit, így ebbe nem is nyugodtam bele és felhívtam megint az LG ügyfélszolgálatot.
    Persze itt jött a következő sokk, mert valami fiatal hülyegyerekhez kapcsoltak.
    Bejelentettem a problémám és a szerelő hozzá nem értését, valamint megkérdeztem, hogy hogyan lehet mégis, hogy olyannal állnak szerződésbe, aki azt se tudja mit kell csinálni.
    A gyerek azt se tudta mit beszél, kereste a szavakat és össze vissza hebegett-habogott, pl. hogy az az osztály, ami majd ezt a bejelentést elbírálja az egy olyan szerszám, ami erre van kitalálva... idiótaság nem is értem. Na a többi hozzászólása se volt érdemibb a dologhoz és kérdőre vont, hogy netán még az sem tetszett, hogy hogyan volt felöltözve a szervizes fazon? Mondtam neki, hogy engem nem érdekel, hogyan öltözik, de amit kijön megjavítani arról tudja már, hogy micsoda és ne magyarázzon ilyeneket, hogy sok a munkája meg még sose látott ilyen tévét... ha kijön akkor javítsa meg vagy mondja azt hogy 3 nap, nem pedig nem tudja meg sok a munka, majd jön.
    Mivel az ügyfélszolgálatos gyerek, aki állítom 18nál több nem volt, sok dologban hazudott és pofátlan is volt, ezért úgy gondoltam kérek egy vezetőt, csoportvezetőt akármit, aki el tud járni érdemben, de ekkor még nem gondoltam, hogy van lejjebb.
    Azt mondta, hogy nem tud adni vezetőt, meg hát őő..őa..őa az ügyfélszolgálatnak ő így a vezetője.
    Így hát megkérdetem tőle, hogy ugye ez az állítása igaz? És mivel rögzítik a beszélgetést ezért ő meg se próbál engem félrevezetni ugye?
    Aztán továbbra is hülyének nézett, így utoljára megkérdeztem, hogy mennyi idő amíg az az osztály, ami szerinte "megfelelő szerszám" mégis mennyi idő alatt hoz valami eredményt. Azt mondta két nap, szóval elköszöntem és gyorsan letettem mert már nagyon elegem volt és értelmét nem láttam, hogy kiosszam az idióta kisgyereket.

    Összegzés:
    LG ügyfélszolgálat >> Fiatal srácok, csajok bemondják a sablon szövegeket a betelefonálóknak, de akinek konkrét problémája van annak habognak össze-vissza és kitudja mi lesz.
    LG hivatalos márkaszerviz >> isten háta mögötti kis sufni szervizek és az alkalmazottak bőven elég idősek ahhoz, hogy csak a crt tévékhez értsenek... vagy épp semmihez.

    Jelenleg is várom a csodát. Kiadtam negyed millió forintot a tévére és mivel a 4. napon jött elő a rezgés, ezért most megy a tortúra.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés