Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Throme

    veterán

    válasz kbalage2 #39050 üzenetére

    Átnéztem mégegyszer a fogaskerekeket, mind a váltóban, mind középen és elől is.
    Távtartók is helyükön vannak.
    A sárga "szinkrongyűrűk" iránya is jó (fogaskerék felé áll a körmös része)

    Probléma a következő váltó állások során lép fel:
    Direct/HI/+4
    Direct/HI/+3
    Direct/LO/+4
    és határeset a Direct/LO/+3

    Ezekben a fokozat állásokban nagy torziós feszkó gyülemlik fel a tengelyekben, megáll az autó kb 50-60cm út megtétele után. Lelassul megáll, majd egy kicsit visszafelé mozdul el.

    Ahogy megfigyelem az alábbi helyen a szinkrongyűrűt imitáló sárga tag ugrik a piros fogaskerékkel való csatlakozás közben. (Zöld körrel jelölt terület).
    Ez a gyengébb kapcsolat a fogaskerekekkel szemben.
    Amíg ez a tag nem ugrik, addig semmilyen recsegés, akadás nincs.

    A többi Direct fokozatokban nincs gond.
    Hátramenetben sehol nincs gond.
    Üresben nincs gond.
    Differenciálművek jó irányba állnak (mind a 3).
    Felülnézeti állásban ellenőriztem a rajzon hogy kell állni a váltókapcsolónak és a narancssárga váltókapcsoló tagnak. Az is jó (91-es lépés)

    Nem fogom tologatni, csak zavar, hogy ha ez másnak simán működik, akkor miért nem találom az okát.

    Van ötleted?

    Kösz!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák