Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz KubanitoS #22 üzenetére

    Véleményem szerint ha 20 évig működött kalandjátékokban a save game/load game hatásos intézménye, semmi gond nem származott abból, ha elcsesztél valamit. Csak sűrűn kellett menteni. Gond abból volt, ha egy illogikusan felépített játék tovább engedett úgy, hogy valamit nem csináltál meg, és így beragadva a játék "elszállt".

    Szóval igazad van, ezt marhára nem így kellett volna megcsinálni. Vagy legyen rpg módra szerteágazó sok alternatív megoldással és mellékküldetéssel, vagy legyen tétje és mentsen a delikvens, hogy ha valamit elront, ki kelljen javítania. A második segítségnek utána néztem, a Rockstar Games Social Clubban szavazásra bocsájtják a problémád. A gond csak az, hogy igen gyakran nem a helyes megoldás kapja a legtöbb szavazatot. :D

    Apropó, ha 1997-ben a Blade Runner ezerféle képpen végigtolható kaland-játékmenetet kínált, egy mai technológiával készült sandbox-szerű program miért ilyen lineáris?

    Minden esetre annál többet érdemel a játék, hogy most tartsunk a 23. hozzászólásnál.

    Szerk: az első hozzászólásra: az L.A. Confidential nem film noir, hanem neo noir, ugyanis a filmtörténész taxonómia szerint semmi olyanra nem használható a film noir kifejezés, ami 1957 (A gonosz érintése) után készült. Ha film, ha játék. Úgyhogy ez is neo noir. :) Mint a film noir ihletettje.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz KubanitoS #22 üzenetére

    "Más fórumokban olvastam, mint a játék egyik legnagyobb hibáját, hogy az ügyet nem lehet elrontani. Ha elengedsz valakit, vagy nem jól kérdezel ki, akkor látszólag holtpontra jut az ügy, de ilyenkor mindig érkezik egy névtelen telefonhívás, vagy egy ismeretlen rendőr odamegy hozzád, hogy talált vmi új infót, ilyenek."

    Ez nem igaz hál' istennek. Most csináltam meg az autókereskedős/autótolvajos küldetést, és hát pocsék lett a végeredmény. Két gyanúsított ellen semmi bizonyíték sem volt. Persze a letartóztatás megtörténik, mert a nyomok alapján abszolúte sárosak, de a játék maximálisan realista: egyrészt ugyanúgy működik a bizonyítási eljárás, mint a valóságban. Neked, mint detektívnek, jogodban áll megejteni a letartóztatást, de konkrét bizonyítékok nélkül a. lecsesz a főnököd, b. (lásd a.) az ügyészség vagy nem teszi meg a vádemelést, vagy elbukja az ügyet. Másrészt akár a valóságban, itt sem rúgnak ki egy ilyen malőr miatt. Eddig két olyan esetem volt, ahol nem is hallgattam ki minden lehetséges tanút/gyanúsítottat, másrészt nem tettem fel minden kérdést, harmadrészt nem találtam meg minden bizonyítékot. Szóval a játékban nagyon sok leágazás van.

    Az, hogy nem lehet elrontani egy ügyet, nem hiba, épphogy zseniális megoldás. Elegem volt azokból a játékokból, ahhol mission failed lett pusztán attól, hogy valamit nem a fejlesztők kénye-kedve szerint csináltál. Eddig számomra ez az év játéka. Lehet, nem olyan tartalmas mint a GTA IV vagy a Skyrim, de ilyen játék még tényleg nem volt soha. :)

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák