Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz KubanitoS #17 üzenetére

    Akkor leírom, miféle séma szerint működik egy Call of Duty-szerű játék.

    idétlen vektoros/globális videó - > helyszínre érkezés - > gyaloglás - > szkript - > lövöldözés - > gyaloglás - > szkript - > gyaloglás - > idétlen vektoros/globális videó

    Ezt ismételgesd 23-szor tetszőleges sorrendben, és kész a játék.
    Egy valódi crpg kivételével a legtöbb játékban mindössze 3 féle dolgot kell csinálni, a lényeg a körítés, a szituációk változása és a nehezítés.

    Apropó: eladtam az 5850-esem és egy 9800 GT-vel nyomulok átmenetileg. A mai napon kipróbáltam vele a Dead Islandet, a Modern Warfare III-at, a Skyrimet, a Crysis 2-t és ezt. 1440*900-ban vagy maximum, vagy medium/high beállításokkal mindegyik 30-40 fps felett teljesített (Dead Island 70 fps max grafikán), butítani komolyabban csak a Skyrimet kellett, ott is high volt az átlag beállítás. A Noire ugyan kiiktatja a frapsot valami miatt, de azért az érezhető, hogy nem szaggat ez sem. Még élsimítással sem. Újra feltenném a kérdést, amit tavasszal egy 8800 Gt-vel eltöltött pár hónap után már megtettem: mi a fenének 2008 óta vga-t venni? Erre a felbontásra tök fölösleges ennél jobb. Amíg 1998-ban vettél egy MMX200-at Voodoo 1-gyel 200-ból, és 2000-ben a hajadra is kenhetted, 2009-ben vettél egy 4 magost dx10-es kártyával, és 2 év múlva nem változott semmi. Már a fejlesztésnek/tuningnak sincs értelme, unalmas lett az élet. ;]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák