Új hozzászólás Aktív témák

  • tutis

    őstag

    válasz maj-viktor #50349 üzenetére

    köszönöm az infókat, akkor sajnos még várnom kell. 12.08-án rendeltem a telefont, 9 nap levelezés után, elégeltem meg az egészet, mivel kiderült hogy nincs nekik készleten, és mindig azt mondták várjak 1 napot mert érkezik hamarosan.17-én megnyitottam a caset, azóta volt levélváltás amiben kértek hogy zárjam le az ügyet akkor fizetnek, tehát bepróbálkoztak.
    paypalon nem írtak semmit.
    Két levelezés ment párhuzamosan, egyikben a nyitott ügyre reagáltak, másikban egy korábbi levélhez írtak hozzá:

    "Dear valued customer,

    Thanks for your email.
    I checked and it will arrive in the later 1-2 days, would you please contact me later?
    But you need to close the case first.

    Sorry for the inconvenience caused to u.
    I f you have any question, you can contact me any time you like."

    Látszik hogy próbálkoznak. De fizetni nem igazán akarnak. Húzzák az időt szerintem, hátha tudnak olyan telót szerezni amit kértem. 19.én írtam nekik levélben hogy kérem vissza a megjelölt összeget, és csak utána zárom az ügyet, illetve hogy paypalon keresztül tud utalni nekem..
    Na azóta nincs válasz...

    http://www.youtube.com/tutisgsxr

Új hozzászólás Aktív témák