Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz user2 #2567 üzenetére

    Szerintem sem normális annyira a jelentősebb fogyás. :)

    Az ár nem sok éves szervízért.

    Melyik márkaszervíz ez amúgy?
    Ha esetleg teheted kereshetsz másikat is a "közelben", nem kötelező mindig ugyanoda vinni.

    Hát igen, sajnos elég változó, hol engedik, hogy ott legyél, és hol nem... ez van.
    Bár, ha belegondolsz lehet te se szeretnéd, ha valaki ott lenne melletted és nézné mit csinálsz mindig amikor dolgozol. Kicsit azért ez tudja stresszelni az embert a jószándék ellenére is.

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

  • bandika0626

    senior tag

    válasz user2 #2567 üzenetére

    Erre annyit tudik mondani, hogy asszony céges octáviája is ette a vizet. Kb 15000km alatt a maxról minre. Meg a főnöke superB je is. Ott is azt mondták semmi gond. Pedig mind a kettő új autó volt.

    AMD RYZEN R7 1700, Cooler Master MasterLiquid 240, MSI X370 SLI PLUS, Corsair 2x4GB DDR4 3600MHz,Asus dual 1060 3G , Gigabyte GTX 1060 3G , Coolermasters GX 450, WD Caviar black sata3 500GB, SSD samsung 830 64GB.

  • user2

    csendes tag

    válasz user2 #2567 üzenetére

    Hi! Ígértem, hogy jelzek, ha megvolt a szerviz. Megvolt (első év/15eKM). Jeleztem a gondot (felvették a munkalapra), persze-persze megnézik, de ez természetes, etc, etc. A lényeg, hogy körbenézték és nem találtak semmi rendelleneset. Őszintén szólva, jelenleg úgy vagyok vele, hogy elhiszem amit mondanak. A kiegyenlítő tartály tetején egy pattintós kupak csücsül, simán lehet, hogy ott tényleg el tud párologni. Most úgy vagyok, hogy rendben, ez ilyen, figyelek rá, pótolom ha kell. Nem ér annyit, hogy feszüljek rajta, pláne ha felesleges is. Ha esetleg rosszabb lesz, van gari. Remélhetőleg nem kell tesztelnem, mennyit is ér.

    A szerviz, ahol voltam, a váci kia/hyundai/suzuki szalonok szervize. Én meg vagyok velük elégedve, a munkafelvevő és a szerelő srác is maximálisan segítőkész és normális volt. Ha akartam volna, be is mehettem volna műhelybe, de nem akartam, mert egy üvegfalon át 2-3 méterről nézhettem végig az egész, kb 1,5 órás folyamatot. Olaj, olajszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő cserék (utóbbi kettőt én kértem, elvileg nem lenne kötelező), átvizsgálás, akkuteszt, hibakódolvasás, összesen 61 ezer volt.

    Megint jól körbeszaglásztam az új i30-at. Nagyon tetszik, nekem a (jaj, de kommersz dolog!) az ötajtósok a kedvenceim, ez különösen tetszik. Le kellene szerveznem egy tesztkört valahol. :) (Esetleg valakinek egy jó karban lévő elsőgazdis H Astra 8év/75eKM-rel? :DDD )

Új hozzászólás Aktív témák