Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz kisza25 #5584 üzenetére
Akkor ennyi, ha van egy megbízható, jó gép, akkor az ilyen "gondok" nem annyira számítanak, főleg ha több gond nem jelentkezik
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
nagyúr
válasz kisza25 #5604 üzenetére
Tudom volt egy ilyen időszak, de a könyvében is ez van a karbantartás alatt?
Mert az hogy a szervíz mit csinált anno meg mit engedtek az más, mint amit most követnek.Amúgy furcsa mert nekem a 2017-es Rio könyvében sincs sehol 2 év.
Szóval elhiszem, de ki és hol írta hogy ez a gyári is?
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
racskobalazs
senior tag
-
Akula
őstag
válasz kisza25 #5670 üzenetére
Nekem a biztosításomban van egy ilyen kitétel, hogy évszaknak megfelelő gumiabroncs használata. Felnire van szerelve, egy évben kétszer oda guggolok kocsi mellé és átcserélem, ami lejön azt pedig szépen elmosom és teszem az aknába a hűvösbe.
Nem olcsó mulatság, de egy koccanásnál senki nem tudja mondani, hogy a gumim nem jó, azért jött ő belém."Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
válasz kisza25 #5672 üzenetére
Amíg valaki nagy jogászmatematikus rá nem jön, hogy biza nem így van. Nálunk már jó ideje nincs igazi tél, de bármikor jöhet. És ha jól tudom, az a nappali 7 fokos átlag is pont erről szól, hogy nem kell tengelyig érő hó ahhoz, hogy téli útviszonyok legyenek. USA-ban minden évben ezt játszák, hogy áááá, globális felmelegedés van, nem kell ide téli gumi és leszakad a hó, meghal a teljes keleti part. Itt is lehet még nagy latyak.
Nem véletlen, hogy az ADAC meg a többi teszteken a négy évszakosak szinte sehol nem teljesítenek jól, a futottak még Linglong és társai alatt kullognak."Akula Sub, ready for the deep!"
-
racskobalazs
senior tag
válasz kisza25 #5718 üzenetére
Nálam a kis 75LE-s i20-on azért észrevehető a klíma, pláne gyorsításnál ha nem egyedül vagyok az autóban.
Átlagfogyasztásban még annyira nem tűnt fel a növekmény, a fedélzeti 6,5/100-at ír, a táblázatom meg ~7 körül, de eddig is ennyit írt (95% városi használat mellett.). Lehet majd a következő 1-2 tanknál jelentkezik.[ Szerkesztve ]
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
nagyúr
válasz kisza25 #5724 üzenetére
Jah.
Azért lehet vele menni nem panaszkodom... autópályán 140-el simán tolom lefele a nép 80-90%-át.
Az a "baja", hogy a váltó áttételek nagyon városra vannak optimalizálva...
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz kisza25 #5726 üzenetére
Valami olyasmi, bár inkább vegyes.
1-es használhatatlan, 2-4 picit rúl rövid, 5 az kb jó, a 6 meg szerintem valahogy nem az igazi.
De amúgy annyira nem gond, meg lehet szokni.
Valahogy úgy csináltam volna meg, hogy 1-4 picit hosszabb, az 5 talán oké.. a 6 meg rövidebb. Szóval az egészet el kellene tolni.Szerintem tök jó kis autó, pont arra jó amire kitalálták, meg néha pályázni hosszabb távokat és ennyi.
Én nagyon megszerettem, jól is néz ki, megy is azért ha kell, és rettentő stabil és megbízható... kopp, kopp, kopp.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Ocean
tag
-
Ocean
tag
válasz kisza25 #5743 üzenetére
Az újban már automatikus: ha tankoltál, és beindítod a motort, még épp látod az előző trip-et, de amint elindulsz, nullázza.
Ez alapesetben jó, de ha véletlen több tripet szeretnél látni egyben, akkor bukta. Mondjuk nem néztem utána, lehet van erre is megoldás. Nekem még nem kellett... -
user2
csendes tag
-
racskobalazs
senior tag
válasz kisza25 #5751 üzenetére
Érdekes módon, nálam is legutóbb mikor 100-ast kapott, akkor volt mind az excel, mind a fedélzeti szerint a legmagasabb fogyasztásom
Nem pont fordítva kéne legyen?
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
nagyúr
válasz kisza25 #5751 üzenetére
Jah, énis azt mondanám inkább a 95-ös hatékonysága annyira "szar"... 100-al meg közelebb van a ténylegeshez, mert jobb a hatásfok.
Én nem tudom, mert mindig 100-ast tolok bele, amennyit megyek nincs lényegi különbség pénztárcára nézve (ilyen ezer forintok tankolásonként, "lófüggy", márakinek persze, nekem ) ... nyilván aki millió kilómétereket megy annak már talán nem mindegy, de az meg dízellel megy úgyis.
Most amúgy átváltottam és maradok is jóideig majd OMW MaxMotion 100-ra Shell V-Power 100-ról, mert olcsóbb is picit, meg ki akartam már próbálni rég. Kíváncsi leszek lesz e különbség bármiben. Nyilván majd 6 hónap múlva lesz releváns ránézni a statisztikámra.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
fonok87
aktív tag
válasz kisza25 #5759 üzenetére
Fuh, hát akkor ez ilyen. Köszi. Egyébként észrevettem én is, hogy egy nagy vitorla ez a kasztni, autópályán nagyon lehet érezni, ha fúj a szél. És ott se nagyon akar 9 alá menni a fogyasztás... Kollégám Ceedje meg 150el is 7-8 között eszik pályán.
Truss me, I'm an engineer.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #5762 üzenetére
"Olyan 90-110 az ideális tempó neki ahol a legjobban fogyaszt."
jóval alacsonyabb lesz az jóval 90-110nál már nagyon nagy a légellenállás.
Én tippre 40-45re mondom empirikusan a fogyasztási minimumot yarisnál és kb Venganal is ott lehet. Ott benzines 1.0 yarissal el lehet járni 3liter környékén.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
PainKiller13
őstag
válasz kisza25 #5923 üzenetére
Kár magyaráznom, a nagyszervíz nem egy szimpla olajcsere. Azt megtudnám én is csinálni itthon. Ennek a lényege hogy mivel garanciális az autó így átvizsgálják teljesen és ha találnak valamit akkor meg kell csináltatni. Egyet felraktam ide, random, nem ide viszem, de a legtöbbnél a 60ezres átvizsgálás 50-60ezer ft, a többi meg az anyag meg egyéb munkadíj (pl vmi műszeres bevizsgálás).
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz kisza25 #5945 üzenetére
Talán enged annyit, hogy nem kell kikötni, nem? Videón valamennyit lóg a vezetékén, ha nagyon rövid lenne, nem lehetne lecsatlakoztatni. Csak félrehúzom a dudás részt balra, és szerintem a jobb gombsor az 1 csavar hátul és 1 csavar a duda alatt. Ha látok valamit a hátulján, ragasztó pisztollyal kicsit leburkolom.
Előtte megvárom, hogy újra tartósan üzemeljen, ami lehet, hogy más csak jövőre lesz, ha nem tudom nyári állapotra kiszárítani.A duda/légzsák rész csavarja nem látszik oldalt, úgy néz ki, az lehet, hogy csak bizonyos kormány állásban valahol. Más típuson simával szedi oldalról, de aszem nekem ott nincs lyuk, megint másikon hátul a duda mögött talán torx-al.
-
Biqci
aktív tag
válasz kisza25 #6084 üzenetére
Akkor szerinted egy olyan Rio, mint amit linkeltem, érdemes a megtekintésére? Van még egy pár kritikus pont, mert egy 150 cm magas kiscsaj lenne a vevő, de ha nincs értelme még csak rá sem gondolni, akkor felejtős...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz kisza25 #6086 üzenetére
Megnéztem egy pár YT videót és elolvastam sok mindent, amit hirtelen találtam. Szóval ha minden igaz, akkor a G4FA motornál a fő gond, hogy az olajcserét kitolták 30k km-re és sokan be is tartották. Így hulltak el a motorok, de amúgy más komolabb gondot nem mondtak ezekről a típusokról, tehát a Rio-i20, Ceed-i30-ról. Viszont egy helyen, talán egy Varga Tibor videóban hallottam, hogy a 2013 utáni, de még mindig 109Le-s 1,4-esek, azt hiszem G4LC kódú talán? jobbak ilyen szempontból, de mást nem találtam erről. Van esetleg valami infó, vagy ez csak egy urban legend?
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz kisza25 #6091 üzenetére
Na akkor ezzel az olajcsere dologgal kezdjük az ismerkedést. Akkor ha jól értem, a régebbi az egy dudoros, a G4FA, a mindkét oldalon vezérelt, tehát a két dudoros az újabbik...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
nagyúr
válasz kisza25 #6282 üzenetére
6:30 kelés, 7:10 indulás oviba, 7:45 körül kijövök, így 8:30-ra érek a munkahelyemre. 17:00 végzek, 17:45 haza.
Autó nélkül ez tudod hogy nézne ki?
6:10-kor kelés, 6:50-kor indulás, 7:45-kor sétálnék ki az oviból, 9:15-9:30 között érnék be a munkahelyemre, emiatt 18:00 körül végeznék és 19:30 körül érnék haza.
Tehát egy olyan napi 3 órát nyerek az autóval.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen