- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mozilla Firefox
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Ubuntu Linux
- TP-LINK routerek
- Hálózati / IP kamera
- Gmail
- Ezek voltak a Meta és Zuckerberg nagy bejelentései
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- DIGI internet
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Sterilzona #207997 üzenetére
Nem tudom, nekem ez száraz út és 57-es mtb gumim van . Kollégák majd megmondják a tutit.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #208020 üzenetére
Szerintem azt jó esetben kézzel is össze tudod nyomni. Nem tom a haverom NX-én ilyen van-e, de azt simán összenyomtuk kézzel terepen, mint kb.bármelyiket.
szerk: haverom most vett Judy TK-t, olyant amelyiknek állítólag kopik a becsúszója, kíváncsi vagyok . Ma cserélem ki neki a rozsdás XCM-et rá. Durva amúgy milyen nehéz az a teló, 2.5kg.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #208028 üzenetére
Én pont fordítva vagyok, felül kéne egy olyan dzseki, amit pólóra felveszek és tekerhetek, mert picit idegel a 3 réteg felső. A nadrágaim tökéletesek, cipő szintén.
Más: ma felpimpeltem picit a haverom régi Kellys Spiderét, gyárilag kb. így nézett ki:
Most meg ilyen:Belépő rugós telóról belépő levegősre, belépő octalink (?) hajtókarról belépő integráltra, belépő Rapid Robról belépő Smart Sam gumira váltott és nekiadtam a HT pedálomat, egy Cube stucnit, egy régi 720mm kormányomat, egészen megváltozott a bringa
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz böng ész ő #208039 üzenetére
Amikor kezd darálni, kend újra, egyszerű. Én néha 50-60km után is kenem, máskor meg beletekerek 100-120km-t és végig bírja darálás nélkül.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mezga Aladár #208050 üzenetére
Menő, de annyira fura a formája, hogy netről próba nélkül nem merném megrendelni és a legközelebbi Decathlon picit messze van. Sebaj, talán jövőre... Ha addig nem találok mást.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #208065 üzenetére
Karira szerintem cipőt kért
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #208091 üzenetére
Én is erre gondoltam, ugyanakkor küllemre bejön a Prologo.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #208113 üzenetére
Szép. Amikor a forgalmas utak is így "beszükülnek", én már kihagyom a tekerést, mert az autók ki akarnak nyírni . Itt is legalább még egy hét esőt-havat jósolnak, nem tudom mikor fogok tudni egy hosszabbat tekerni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #208116 üzenetére
Ja, felénk is ez van, terepezni most képtelenség.
#208115 Hasaggymeg: a Madarasi Hargita fele télen milyen király lehet, sosem takarítják, de nagyjából mindíg letapossák a hóláncos autók. Gondolom ott elég jót lehetne hóban lejtőzni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #208118 üzenetére
Laktam pár évet Komáromban, ott próbáltam alkalmazkodni a helyi szlenghez, hogy valahogy értsenek meg az ottani haverok, de annyi idő alatt nem igazán ment . Pár dolog azért rámragadt, így most néha keverem a komáromi magyart a pityókával
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Zoliwrc #208121 üzenetére
Ilyenkor a vadregényes erdeink hátrányban vannak. Felétek milyen szépen kitaposták a turisták meg az autók, tökéletesen tekerhetőnek tűnik. Itt terepen max a medve nyomában lehet tapadást találni
szerk: ja látom stravan, hogy mégsem olyan tökéletes ott sem[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #208149 üzenetére
Mobil
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #208167 üzenetére
Nem a Tufo az a márka, akiknek a tubeless gumijaik levegő nélkül futnak és csak akkor kell beleönteni a tejet, amikor defektet kapsz? Tudom, hogy a Tufo sealanttal valami gebasz van, de elfelejtettem mi és mivel lusta voltam kinyomozni, inkább elkerültem a márkát . Pedig állítólag nagyon jók a gumik.
Ha már gumi, valakinek Chaoyang külsőkkel van tapasztalata?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #208204 üzenetére
Pfú, de jó időtök van . Itt egy hete esik és valszeg még egy hétig esni fog.... fordult a kocka
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #208225 üzenetére
Szerintem xc-n 760-780mm-ig fognak max elmenni a nagy gyártók, a stucni meg vázméret függő is. A fejcsőszög döntögetés meg gondolom megáll valahol 62-63 foknál, de xc bringán valszeg már az is túlzás. No de kiderül . Én 168cm magas kertitörpeként valszeg 740mm kormánnyal érezném a legjobban magam. Úgy gondolom amúgy, hogy a klasszik konzervatív szélesség xc-n a 720mm, ami 700mm-nél rövidebb, az a 26" korszakból maradt fenn. Az első néhány generációs 29" montikra is 660mm körüli kormányokat raktak, de hamar rájöttek, hogy a nagyobb kerék és a lejtőkön egyre jobban teljesítő geok megkívánják a szélesebbet. Én most erre az új downcountry őrületre lennék nagyon kíváncsi, kár, hogy majdnem mind fully. Talán ez a Rock Machine áll a legközelebb a merev downcountry "kategóriához":
760mm kormány, 35mm stucni, 120mm teló, de még mindíg xc súly, mehetne rá egy szett 2.4" gumi és kész a hardtaildowncountry .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #208229 üzenetére
Ja, sok ilyen cikk van, az elsőt olvastam is már, a másodikat csak most. Ugyanakkor szerintem ezt nem lehet így kiszámolni, mert nem csak a magasságod számít, hanem az is, hogy milyen stílusban montizol, milyen a bringa geoja. Pl. mostanában az xc felsőcső hosszak nem igazán változnak, de a fejcső szögek és a nyeregcső szögek igen, így gyakorlatilag egyre közelebb kerülsz a kormányhoz, ami azt jelenti, hogy ha ugyanolyan rövid maradna, mint a régi geoval, a könyöked minden második fához odavernéd, tehát modernebb geohoz szélesebb kormány kell . Ugyanakkor ha többet mászol és lefelé nem vagy agresszív, nem mész durvább terepen, keskenyebb kell... stb. Szal összetett dolognak tűnik nekem. Amúgy a második cikkben a testmagasság szorozva 0.440-es képlet szerint nekem 73.92 kell, gondolom azt centiben kell elképzelni.
Bernstein: ha eddig nem volt egy vágásos defekted sem, akkor vegyed meg, mert tényleg jól néz ki és könnyű. Nekem kell az oldalfal védelem és kevés gyártó kínál vágás ellen védett gumit barna oldalfallal. Pl. asszem a Vittoria gumik ilyenek és a Barzo tetszik is, kár, hogy a 2.25" elvileg csak 55mm, valszeg a 2.35" hozná a más márkáknál megszokott szélességet, de így vakon nem merek belevágni. Pedig hátul egy Mezcal, elöl egy Barzo menőn nézne ki.parkr: itt székelyföldön én ezt a két fa dolgot sosem értettem, mert egyszerűen soha nem láttam még ennyire sűrű erdőt . Godolom a fenyvesek miatt van (szélesebb gyökerek? ), vagy csak egyszerűen így telepítették őket.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #208232 üzenetére
Ja, ezt linkeltem én is, nagyon kemény a srác, én ott el sem mernék indulni, mert félnék, hogy hanyatt esek.
Más: még télen is legalább heti 1 támadás van a környéken mai-[link], [link], a városban sem ritka. Ha nem lenne ennyi medve és pásztorkutya, én is annyit tekernék, mint Zoliwrc, minimum az évi 10.000km tuti meglenne nagyrészt terepen . Sóvárgok is egész évben, már kismilliószor elképzeltem milyen király lenne, ha bármerre tekerhetnék egyedül, mint régen.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tyler Durden #208234 üzenetére
Románia.
#208235 parandroid: Én szeretem a montit városban is, mert le lehet hajtani a murvára, zöldbe, lehet nyugodtan lépcsőzni, járdaszegély, padka esetén lehet fel-le ugrálni. A széles kormánynak soha nem éreztem hátrányát, szóval megszokás kérdése is és te outiról jössz nem? Gondolom ezért valamennyire outihoz-trekkinghez próbálod hasonlítani, amiket megszoktál. Ha én ennyi év montizás után vennék egy outit, tuti pár hónapig anyáznék vele
#208243 MPowerPH: ja, kb. terepen soha nincs nyugalom, mindyg résen kell lenni, figyelni, agyalni, hogy mi lesz, ha... és legtöbb sportolónál alap kellék már a bors spray, medve spray, elektromos sokkoló. Én gyakorlatilag már úgy montizok, hogy biztos vagyok benne, hogy egyszer nagyon megszívom, csak idő kérdése .
#208244 Hasaggymeg: az a gond, hogy a zajkeltőt lehet ordítással helyettesíteni és szoktam is, de... a mai medvék már forgalmas utakon is sétálnak, le sem sz*rják a zajt, legutóbb amikor a kertünkben dolgoztam és láttam a patak túloldalán egyet, párszor tele torokból ráordítottam, felemelte a fejét, megnézett és ennyi, hangyászott tovább, mintha mi sem történt volna. A másik dolog meg, hogy ha zajongsz, magadra hívod a pásztorkutyák figyelmét, ami minimum annyira sz*r, mintha lerohanna a medve .
#208246 Hasaggymeg: felétek mi van amitől tartani kell, vaddisznó?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #208253 üzenetére
$214.99 . A mai xc bringákban meg benne van gyárilag.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Pttypang #208267 üzenetére
Nem pont ilyenem van, hanem Recon RL 2019, de ahogy elnézem csak a matrica más rajta. Eddig nagyon elégedett vagyok, masszív, ha szervizeled és jól belövöd a nyomást, finoman mozog, a súlya meg pont a Judy és a Reba között van. A Judyval ellentétben ez kimozogja mind a 100mm-t, nem csak 80-90-et. Problémám nem volt vele, talán annyi, hogy télen picit felkeményedik.
#208270 MPowerPH: A HT Components talán a legnagyobb pedál márka, rengeteg neves márkának is a bérgyártója. A minőségük általában kifogástalan, szerintem simán veheted. Nekem egy olcsó Nano P volt az spd előtt, most a haveromnál szolgál, még nincs baja. Akkoriban agyaltam XT-n is, de sokan panaszkodtak, hogy kotyog, a szegecsek sem annyira harapósak rajta és túl vaskos. HT-nál amúgy a műanyag kompozit anyagoktós se félj, a b*dös életben nem fog eltörni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #208285 üzenetére
Jól látszik, hogy a szegecsek azon kb egyforma magasak a tengellyel, még a pedál két széle sincs megemelve, mint a HT pedálokon, egyszóval tényleg sz*r koncepciónak tűnik, mert így gondolom nem minden cipővel tapad:
Nézd meg mennyivel magasabban vannak a szegecsek a HT pedálokon és a széleken maga a pedál is ugyanolyan magas, mint a tengelynél: [link] [link] [link] [link]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #208294 üzenetére
Ja, de ez 3-as, aminek más, sokkal jobb a profilja, a Juditod meg nem alsó polcos TK, hanem Gold nem? A TK az a 30 TK utódja, ami szintén nem mozogja ki a rugóút végét.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #208310 üzenetére
Ja, nem kizárt, hogy a judy gold jobb, mint a recon rl, csak a vékonyabb becsúszók miatt van egy kis hátrányban. Viszont vedd figyelembe, hogy reconból is van gold, alu becsúszókkal, token támogatással és debonair-el, ami valszeg veri a rebát is. Nekem persze nem ilyen van .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Zoliwrc #208319 üzenetére
S milyen? Sokan dicsérik az 1x10, 1x11-et is, állítólag simán SLX szint olcsón, de olvastam azért néhány rossz véleményt is a tartósságról. (Ahogy mondjuk az 1x11 Deore-ról is . Eddig haveromnál tökéletesen műkszik)
#208318 Ringman: szerintem amúgy most komolyan, terepre kell 1x9 vagy 1x10 kuplungos szettnél több? Aszfaltra sokkal nagyobb áttétel, több fokozat kell, de terepen én 3-4-et szoktam váltani egyszerre, átugorva a fokozatok többségét .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #208331 üzenetére
Szerintem a tiéddel valami gond lehetett, a haveromé ugyanolyan szépen mozog, mint a Recon, csak nem lehet kihasználni vele a teljes rugóutat és kb 2,5kg, legalább annyival nehezebb a Reconnál, mint amennyivel a Recon a Rebánál. Ja és persze a csillapítás szarabb a Judy TK-ban.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Ez érdekes amúgy: Microshift Advent X clutch.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz eddie1978 #208355 üzenetére
ON-ONE WHIPPET merev villával . Ha sokat mész terepen nem a CX helyett kéne monti? CX miben korlátoz? Ha egyszerűbb merevfarút veszel költséghatékonyabb levegős villával, akkor a lower leg szerviz 5-6k-ba kerül, legalábbis felénk, a full szerviz sem hiszem, hogy drága. Vagy ha megcsinálod otthon, az alsó láb szervizhez konkrétan egy imbuszkulcs, egy kis Sram Butter és egy 3 eurós olaj kell, amikkel elleszel évekig, így gyakorlatilag egy alsó láb szerviz párszáz forintba kerül és m*rha egyszerű megcsinálni. Szerintem amúgy az elsó láb szervizt kb. 2000 kilóméterenként kell megejteni, a fullos nagygenerált meg 7-8000km után. De persze nem mindegy milyen terepen, mennyire intenzíven használod.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #208433 üzenetére
Legtöbb montis ismerősöm nyáron outira váltott, ősszel pár kört terepeznek és elkezdtek egész évben szaladni. Én ezt annyira nem értem, mert itt, ahol én lakok 3-4 útvonal van ahol outizni lehet (szal pár kör után halál unalmas ugyanazon az útvonalon gurulni ezredjére is), a fenyvesek és a hegyek miatt ez itt egy xc paradicsom, szal montizni fun és a futás, hogy hogyan jöhet szóba mtb helyett, az aztán nekem tényleg magas. Mtb-ről átnyergelve futásra nekem fura amikor egy órája szaladok és még mindíg kb. a lépcsőház előtt vagyok, nem igazán juttam messzire, sokkal ingerszegényebbnek is tűnik . Az egyetlen pozitívum, hogy itt a cipő sikálása az alsó láb szerviz . Én is ki szoktam menni kocogni a hugommal, de csak azért, hogy legyen társasága és ne egyék meg a kutyák. Szomorú, hogy felénk lassan szinte senki nem montizik, pedig ha többen megyünk, bandázva, úgy annyira a kutyáktól sem félek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #208437 üzenetére
Szerintem ha szélességre belefér, akkor mtb gumi is mehet trekkingre. Sőt, a Smart Sam trekkingre és mtb-re is van. Azt még nézd meg, hogy ha van első váltó, akkor a legkisebb lánckerékre váltva a váltó mellett mennyi hely marad a guminak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #208440 üzenetére
"Bicajt vagy őrült intenzitáson kell tolnod, vagy kicseszett hosszú ideig"
Vagy terepen komoly technikás emelkedőkkel, amiket max pulzus alatt ki sem lehet hajtani
szimpláncsak: hoszú aszfaltos körökre és téli alapozásra nekem is nagyon kéne egy outi, de hogy kiváltani a montit vele vagy futással egész szezonokra?
Más: sárnak hála én is elkezdtem aszfaltozni, de persze montival, mert nincs más. Ha megfagy, vagy egy keveset havaz, jöhet néha a terep télen is, a szigorú hónapokig kitartó alapozásról már lemondtam
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mezga Aladár #208453 üzenetére
Nekem általában 193, de tavasszal sáros terepen felfelé felugrott 205-re. Nem tudom, hogy számít-e valamit amúgy, egy haveromnak 170 a max és amikor azonos az edzettségünk, kb. ugyanolyan tempót megyünk, csak amikor nekem az átlag pulzusom 140, neki kb. 120. Szal gyakorlatilag nem lassabb, nem gyorsabb, csak máshol vannak a pulzus zónái.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz böng ész ő #208477 üzenetére
Felülről belenézel és látod kb. mennyire kopott. Ha nem, nem olyan rossz dolog szétszedni, azok a sasszegek nagyon képlékenyek, eddig egyet sem sikerült eltörnöm. Kiegyenesíted, kihúzod és máris ki lehet venni a betéteket.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mezga Aladár #208480 üzenetére
Ja, ezek szerint nekem 220-36=184 kéne legyen, de ugrott már fel 205-re. Fotelben üldögélve a nyugalmi meg 45bpm, szal elég nagy tartományban mozoghatok . És nem, nem gagyi a pulzusmérőm, eredeti Garmin mellkaspánt.
szerk: egyik haverom ha jól rémlik 47 éves és amikor együtt tekertünk, felfelé simán felugrott neki majdnem 230bpm-re . Suunto mellkaspánttal, ami szintén nem gagyi, elvileg ők gyártják a Garmint is. Másik haverom meg huszonéves egészséges, fitt fiatal csávó és neki 170 a max... szal ez a 220-életkor szerintem hülyeség, ahogy a 140bpm-en alapozás is. Kivéve, ha valakinek valóban aerob zónába esik a 140, merthát ugy-e van akinek az a sweet spotja .[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #208488 üzenetére
Pulzus alapján 38
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Szép bringa, de a nyerg szögét nem állították be rendesen . Mielőtt valaki megaszondaná, hogy a dreambuild úgyis kamu, mert nem sz*pik a csávó semmivel: Legutóbbi bringa szervizem nekem is ilyen simán ment, semmi de semmi probléma nem volt . Pedig leszervizeltem a telót, szétszedtem a csapágyakat (ami nem ipari), kitakarítottam, újrakentem, kicseréltem a fogaskoszorút, az egyik lánctányért, a láncot, a váltógörgőket, a fékbetéteket és a gumikat (tubeless). Minden olyan simán ment mint egy dreambuild videóban, kezdett kialakulni a rutin .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #208581 üzenetére
Ezek a dolgok nekem már szinte mindíg klappolnak, de a fék légtelenítésével azért tényleg máig szívok . Pedig az is egyszerű lenne, de valahogy elsőre mindíg bubisra sikerül, vagy lerántom a légtelenítő csavarról a fecskendőt és mindent összelocsolok olajjal, vagy... de remélem következőben már menni fog mint a karikacsapás
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz zsocy #208599 üzenetére
Még nincs vége az évnek, ha belehúzol lehet ez 5000 is . Zoliwrc amúgy sokkal többet teker nálam, topikgazdánk szintén. 31-én én is összesítek, de szokás szerint most sem leszek elégedett, sokkal többet lehetne tekerni, ha nem lenne ennyi veszély. 10.000km/150.000m mtb-vel már kiegyeznék.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Ukrajnai háború
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MárkaLánc
- Mozilla Firefox
- Magisk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen