-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #136524 üzenetére
Szerintem túlságosan rákoncentráltál ezekre a mikrorezgésekre, úgy vagy most ezzel mint én amikor depis voltam, mert ráz a gumi 2 bar-on... aztán természetesen 1 hét alatt megszoktam. Elhiszem, hogy zavar, mert engem is zavart a nobby az elején, de még azt is meg lehet szokni, nemhogy egy ikon-rekon-racing ray/ralph szerű gyors xc gumit, én konkrétan el voltam ájulva a rekontól, hogy a nobby után a gördülése olyan sima mint a kacsafos . Persze lehet, hogy nincs igazam és vannak, akik különösen érzékenyek erre. Tény, hogy én szeretem, ha egy monti egy kicsit traktor, a montizás és a hangtalan smooth gurulás nekem pont annyira nem áll össze mint a koskormány egy endurón . Anno volt egy olyan GMBN-es videó, hogy melyik fajta montinak a legszexibb a hangja? Emlékeim szerint a fatbike lett a győztes
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #136527 üzenetére
Végülis meg tudom érteni, bár kíváncsi leszek 140bpm-en az átlagsebességem csökken-e majd a nobbyval a megszokott útvonalamon a rekonhoz képest, mert érezhetően sokkal jobban tapad a nagy és gyér bütykök miatt. Ha nem leszek lassabb legalább 4-5km/h-val, akkor már csak a hang meg a mikrorezgés marad, mint zavaró tényező, de ez megszokás kérdése. Az elején én is nagyon utáltam aszfalton, azt hittem a középcsapágyam vagy a láncom ment sz*rrá, annyira furán darált, de aztán egyrészt megszoktam, másrészt meg rájöttem, hogy aszfalton kőkeményre kell pumpálni és kész, akkor az aszfalton a kavicsokat meg repedéseket is jobban érzem, mint a mikrorezgéseket a bütykök miatt . Mondjuk ettől még ha én is sokat kéne aszfaltozzak a legközelebbi terepig, akkor valszeg nem nobbyt használnék, de rocket ron, rekon, mountain king (?) alá nem hiszem, hogy mennék, mert túl amatőr vagyok és f*sok amikor az első kerék elkezd sodródni oldalra
xy.zsolt: Kösz! Ja, ilyen helyen én max 2 bar-t tudnék elviselni, annál magassabb nyomást mondjuk a schwalbe sem ajánl a súlyomhoz. Amúgy ez a Szellő kör nem olyan nagy túra, itt a topikban hétvégente többet másznak a kollégák a Bp környéki hegyekben, ez csak 1000m szint volt.
6030D: Az 50 eurós maxxis után én is így vagyok, ezúttal olcsó gumit vettem, mert sajnálok ezek után annyi pénzt kiadni kb. a semmiért (?).
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #136544 üzenetére
De te nem valami kevésbé hatékony tejet használtál akkor? Remélem nekem mindent megfog majd, direkt úgy vásároltam a tejet, hogy előtte utánnaolvastam, meg videókat nézegettem, hogy melyik az, amelyiket a legjobban dicsérik. Elég durva, hogy a tejek 80%-a vagy kb minden második defektet tömíti, vagy egyszerűen nem ér sz*rt sem... az effetto mariposa caffélatex-et meg a stan's tejet dicsérik a legtöbb helyen, főleg az utóbbit, videók alapján kb mindent megfog, aztán remélem a valóságban is . Érdekes, hogy általában a csillivilli habosodó tejek tűnnek a legsz*rabbnak, a hab nem jut el mindenhová, egészen nagy foltok maradnak szárazon a gumi belsejében, ahol nyilván semmit nem tömít.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
No felraktam a Szellő videót picit jobb minőségben. Így sem olyan, mint gépen, de na, egy fokkal jobb, a régit törlöm is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #136566 üzenetére
Nem egészen, közben privátban kaptam pár tippet, feltöltöttem újra és jobb lett.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Na mentem egy kört az új nyereggel, elég király, a puha wtb volt comp után ezen a lapos-kemény nyergen a s*ggem végre otthon érzi magát, nem is tudom miért nem cseréltem le hamarább a wtb-t
A nobbyval is jó érzés gurulni, nem tökéletes, de kiszámítható, megbocsájtó, nem félek a hirtelen elsodródástól, mint a rekonnal.
Mivel megjött a multi release stopli, feltettem az spd-t is, ezzel végre normálisan merek tekerni, mert bármikor ki lehet rántani a cipőt a pedálból... talán egy picit húzok a csavarokon, mert túl könnyen old és lefelé félek, hogy véletlenül kiold, aztán esés lesz belőle. Érdekes, hogy hiába old több irányban, így is nyugodtan lehet húzni a pedált, mert olyankor nem csatol ki véletlenül sem. Szal a kezdő spd-seknek, akik hozzám hasonlóan nehezen szokják az oldalra kicsatolást, nagyon ajánlom a multi release stoplit, valszeg ez sem válik be mindenkinél, de egy próbát mindenképpen megér. Ezzel is simán lehet gyakorolni az oldalra kicsatolást és ha gond van nem dől el az ember, mert ki lehet rántani más irányban is.trialboj: Én is megpróbálnám a jelenlegi felnikkel
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #136603 üzenetére
Az szívás akkor, ha nem átalakítható a felnid . Nem értem, ez a fulcrum nem shimano kompatibilis? Nekem annak tűnik. Amilyen kereket én vettem az még olcsóbb amúgy és ugyan nem írja, hogy tubeless kompatibilis, de tökéletesen műkszik szerintem és mások szerint is, állítólag jobban, mint a DT Swiss tl ready felnijei. Azt, hogy megéri-e inkább bringát cserélni, azt te tudod, nekem nem érte volna meg, mert ha a jelenlegit leváltom, akkor nem fogok megint középkategóriás alu xc-t venni, hanem valszeg meglépném a karbont és az már "picivel" nagyobb beruházás, mint egy belépő kerékszett.
Ja és most jutott eszembe, nemrég nem itt linkelt valaki 100 eurós akciós tl ready kerékszetteket valamelyik angol oldalon? Talán planetx?Hasaggymeg: Ja, számítok rá, hogy hosszú túrákon párszor feltöri a seggem az elején, de melyik nem?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136608 üzenetére
Na igen, a haverinám épp tegnap mondta, hogy valamikor be kéne vállaljuk a Transzfogarast, de ott is ez van még . Gondolom a magasabb hegyekben ez általános és megszokott dolog, arrafelé nagyon későre tavaszodik ki.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #136617 üzenetére
Azért nem olyan nehéz utánnanézni melyik kerékszettet dicsérik és melyiket húzzák le, az a DT nálam is esélyes volt, de mivel láttam, hogy pár helyen lehúzzák, lemondtam róla. Na de akkor ha jól értem minden problémád meg lett oldva, csak nehezebb lett a bringád.
Amúgy nem tom milyen mérleged van, de ez a bringával szobamérlegre ráállós mérés, ahogy itt is többen mérik a bicajt, hülyeség, a múltkor örültem, hogy 12.8kg a bringám viszonylag nehéz telóval és alsó meg középkategóriás hajtással, de legutóbb már 13.7-et mértem . Fel is húztam magam ezen és rendeltem egy bőröndmérleget, kíváncsi vagyok az mennyit mutat majd.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #136626 üzenetére
Nem tudom mi számít könnyűnek neked, de valami nobby nic (evolution?), maxxis forekaster nem lenne jó neked? Esetleg continental trail king, bár az nem szeretem ahogy kanyarban viselkedik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #136628 üzenetére
Schwalbetől ha a rocket ron kevés, akkor nobby nic . 26-os kell nem? Itt a lista, elég sok verzió belefér a súlykeretedbe: [link]. A forekasterből sajnos úgy nézem nincs 26-os... a trail king meg úgy tűnik nehéz, 760g .
ivana: Az sem agresszívebb, mint a racing ralph
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #136632 üzenetére
Ha a mavic sem lenne jó, nem vettem volna meg, de egyedül azt dicsérték mindenhol (a topikban is) ebben az árkategóriában, szal az lett és eddig bevált, tubelessel is.
Szóval akkor 15kg a bringád?Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136647 üzenetére
Nem igazán értek hozzá, mert nem szedtem szét soha egyet sem . Remélem tartós lesz, ha meg nem, akkor cserélhető a kazetta, vagy kuka az egész agy? Nem igazán néztem utánna semminek technikailag, csak az érdekelt, hogy legyen olcsó, tubelessesíthető, 21mm-nél ne legyen vékonyabb a felni, ha lehet ne legyen túl hangos a kazetta és legyenek pozitív vélemények róla. Az utóbbi elvárásom miatt sajnos kiesett az összes többi 200-220 euró alatti ipari csapágyas kerék, egyedül ezt dicsérték. Mondjuk állítólag a csapágyak nem a legjobbak, de az itthon is cserélhető, ha tönkremegy.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136654 üzenetére
Érdekes amúgy, hogy shimano-tól ebben az árkategóriában már az xt agyas kerekeket szórják, akkor náluk mi az, ami drága, xtr és karbon? Ipari agyas kerekekből meg ennyiért belépő (?) szintet kapsz... mondjuk annyira nem hinném, hogy a 150-250 euró között kapható kerekek belépők, valszeg ezek is vannak minimum deore szintűek. Valamiért igazán belépő kerékszetteket nem is igazán lehet kapni ezekben a német webshopokban, olyanok ezek, mint a rapid rob külső, senki nem veszi meg őket, csak ha a bringával adják gyárilag
Ez a verseny nekem furi, nem látok a videóban semmi lélegzetelállító tájat, süt, elég egyszerűnek tűnik a recept: eresszünk egy rakás xc-st dh pályára
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ivana #136658 üzenetére
Én nem egészen így látom, ilyen 200 eur körüli iparis kerekeket minimum 1500-2000 eurós xc-ken látok, de lehet tévedek. Belépő xc-ken inkább olyan kerekek szoktak lenni, mint az enyémen voltak, nehéz, nem tl ready felnik, tourney, joytech, acera, nagyon maximum deore agyak, gyorszár. Azt sem hiszem, hogy jobb sorsú helyeken a full xt számít belépőnek, nem hinném, hogy a deore szint alatti suntour telós montikat csak Magyarország meg Románia számára gyártják. Ezeken meg hiába is keresed a kerekeken a DT meg Mavic logót, én úgy gondolom ezek a kerekek a belépő szint, amiről már csak előrelépni lehet. Persze lehet azt mondani, hogy nem, azok nem is kerekek, hanem ipari hulladékok, de az sznobság lenne
ZolkoW: 130-140 eurótól már lehet kapni xt agyas kerékszettet, igaz nem shimano a felni,
de asszem full gyárit is lehet 200 alatt kapni, később utánnanézhetek.szerk: igazad van, full gyári xt kerékszett drágább, de mi a baj azzal, ha össze van legózva DT küllőkből és pl. Rodi felniből? Rose-on 140-ért van ilyen szett.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136661 üzenetére
Ja, így már értem. Bár ezek szerint az XT az nem minden alkatrészben királyság, van amiben az a belépő szint? Mondjuk ezt el tudom képzelni, amikor középcsapágyat vettem pl. a Deore-re azt írták sz*r, minimum Saint kell nekem, pedig mondjuk fékekben egész jó a Deore szint. Kerékszettből is nézegettem a Deore agyasokat, de arra is azt írták, hogy csak akkor vegyem meg, ha nem tervezek hosszú távra vele.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Na, mivel az sh56 teljesen megváltoztatta a hozzáállásomat az SPD-hez, gondoltam tekerek vele egy jót ma így estére. Erre a Hargita felől jönnek szembe a viharfelhők. Na jó, gondoltam akkor megfordulok és amire ideérne az eső, addig kimászok az ellenkező irányba Somlyóra, erre amire Somlyó lábához értem megelőztek a viharfelhők és megálltak Somlyó fölött . Nagy mérgesen hazagurultam, mert elkezdett esni is, erre amikor hazaértem és átöltöztem kisütött a nap .
Más: A jobb lábamon a stoplit képtelen vagyok rendesen beállítani, már harmadszor csavarozom újra, mert fáj a forgóm miatta. Remélem sikerül rendesen beállítani valahogy, mert kezdem megszokni és tetszik is... Vagy lehet, hogy azért fáj a forgóm, mert nincs szokva ahhoz, hogy húzom is a pedált? A másik ami még fura, hogy platform pedállal kijjebb volt a lábam, SPD-vel néha hozzáér a sarkam a hajtókarhoz.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ivana #136716 üzenetére
Nincs egyenesen, amennyire csak lehet elfordítottam, mert kifelé áll a lábam és még mindíg nem elég jó . Minél egyenesebben áll a stopli, annál jobban fáj meg feszít a forgóm.
nmate91: Remélem nekem is sikerül majd, a bal cipőn tökéletes, csak a jobbat nem sikerült belőni még.
proci0:
1. Kösz . Azt, hogy össze vagyok kötve a bringával már most megszoktam, csak a kioldást kell még megszoknom, mert ha dőlök, reflexből még mindíg nem oldalra csatolom ki. A multi stopli ezért jó, mert ilyenkor mivel ki tudom rántani a lábamat, nem esek el vele. A holtjátékot vagy mit is szoknom kell, fura, hogy nem tartják éles szegecsek a cipőt és szabadon csúszkál a stopli a pedálban. Igaz csak egy nagyon picit, de így is szokatlan.
2. alap helyzetben nem ér hozzá, de a stopli forog a pedálban (holtjáték?) és néha emiatt beleakad a cipő a hajtókarba.
3. Nemrég hagytam abba a glükozamin & kondroitin tablettát, kíváncsi voltam, hogy most fáj-e nélküle a térdem[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Lassan itt a hétvége és a haveromnak ha lesz ideje, akkor valszeg tekerünk egy jót vasárnap. Kérdés: mivel egyelőre szokom az SPD-t, a multi release stopli van a cipőmön. Szerintetek ezzel merjem-e lefeléken veretni, vagy vasárnapra tegyem vissza a platformot? Félek, hogy rázós terepen kicsatol ez a stopli.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #136767 üzenetére
Ja, az a gond, hogy én is így álltam hozzá,hogy na most lecserélem és addig gyakorlom, amíg megszokom, merthát ha ennyi ember ilyent használ, akkor nekem is menni fog. Aztán 3 esés és 1 majdnem esés után hamar romba dőlt a bátorságom . Most meg a multi release stoplival végre nem rettegek annyira az eséstől, de úgy érzem nem sokan nyomják ilyennel terepen, inkább városba való.
Csokicsibesz: Ja, az lesz, csak hát:
1. még nem szoktam meg és attól tartok folyton le fogok maradni a haveroktól
2. a multi release stopli valszeg nem terepre való és félek, hogy kicsatol
3. még nem merem felrakni a normál stoplit, amíg meg nem szokom az oldalra kicsatolást, konkrétan az SPD-t sem mertem visszarakni, amíg meg nem érkezett a multi release stopli, ha csak a normál stopli létezne, szerintem már árulnám az egész SPD szettet valamelyik aprón, annyira elegem lett az elején miatta az esésekből[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dudi08 #136770 üzenetére
Ezek szerint nem csak én f*sok tőle . Feladni már nem adom fel, azon túlvagyok
Csokicsibesz: Azért jön be, mert mivel nem csak oldalra lehet kicsatolni, ezért vészhelyzetben akkor is ki lehet rántani belőle a lábad, ha nem oldalra fordítod, szal ezzel szinte esélytelen összehozni a krumpliszsák effektust. Cserébe ez egyben a hátránya is (gondolom ), köves lejtőn a rázkódástól valszeg kicsatolhat és annak nem lenne jó vége . Na meg picivel könnyebben is csatol ki, mint a normál stopli, 5 kattanást már húztam a pedálon a csavaron és még így is lazán ki lehet rántani, simán el tudom képzelni, hogy terepen kiesik a lábam belőle.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Azt mondod? . Igazából csak arra lettem volna kíváncsi, hogy valaki használ-e terepen multi release-t és ha igen, mik a tapasztalatok vele, kell-e félnem tőle, vagy nyugodtan használhatom. Én úgy érzem a rázkódástól van esély, hogy kicsatoljon, aztán nem tom, leginkább ez tart vissza, hogy vasárnap a haverokkal is SPD-vel tekerjek.
A rossz időben tuningolgatást szerintem majdnem mindenki űzi a topikban, addig nincs gond vele, amíg jó időben is el nem kezdesz tuningolgatni és a végén többet tuningolsz, mint tekersz
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #136781 üzenetére
& X Factor: Ok, lehet igazatok van, majd meglátjuk, ha hétfőtől eltűnök, akkor nem volt igazatok . A platformon azért egyrészt nem csúszik oldalra, másrészt meg ha ledob a pedálról a bringa, akkor jó eséllyel újra a pedálra esik vissza a lábam, mert a platformpedál nagy és lapos. A kis SPD-ről ha ledob, akkor abból valszeg esés lesz, mert olyan pici csúszós gombóc, hogy keresve is alig találom meg a hajtókaron .
Na de kisütött a nap, menjek tekerjek két eső között még egy rövidetFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #136795 üzenetére
Ja, próbáltam befelé is, nekem az még kevésbé természetes, nem tudnám megszokni, örülnék, ha a kifelé kioldás reflexé válna.
proci0: Ok, kösz a bíztatást, remélem nem lesz gond.
Hasaggymeg: Felénk is ez van most, én is csak két nagyon rövid körre mentem ki, remélem vasárnap tudunk tekerni egy jót.
Ha már elkaparás és sár, ma is éreztem a nobby előnyeit, 15%-os emelkedőn folyt szembe a híg vizes sár patakban és nem pörgött ki a gumi, a rekonnal ott leszálltam volna... + keményre felpumpálva úgy tűnik aszfalton sem vagyok lassabb, csak kissé traktor, de letojom . Ezek szerint nekem ez a kategória való, nobby, trail king, forekaster.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #136832 üzenetére
Annyi az ilyen, annyira utálom őket . Főleg városban van felénk sok ilyen autós, minden egyes mellékutca előtt lassítok, amíg ki nem érek valahogy a városból... sajnos a haverinámat is pont így csaptál el asszem egy éve, neki kulccsonttörése lett és máig nem jött helyre rendesen . Örülök, hogy neked nem lett bajod
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #136872 üzenetére
Most akkor képzeld el hogy mászhat egy 9 kilós karbon xc . Én ha váltok, akkor valszeg arra fogok, mert felénk nem árt, ha egy bringa a lehető legjobban mászik, amennyire csak lehetséges. Azért egy karbon endurót, amilyen Toobee gépje is, nagyon elfogadnék és tutira m*rhajó lehet, de sajnos azokat nem az én pénztárcámhoz szabták. Az alu endurók meg... sosem próbáltam, de a közeljövőben ki fogom, így "vakon" úgy gondolom, hogy mászáskor sehol sincsenek egy karbon xc-hez képest . Szal valamit valamiért és persze ha sok a pénzed mindent lehet egyszerre . Egy srác pár napja írt rám, hogy néha kijönne velünk tekeregni, neki alu endurója van, pontosabban Scott Ransom 930, kíváncsi leszek felfelé bírja-e majd velünk a tempót, saját bevallása szerint még Somlyón is meg kell álljon párszor pihenni, ahol én akár 4-5x is kimászok alu xc-vel pihenés nélkül. Persze abban is biztos vagyok, hogy lefelé állva hagy majd...
A 27.5 vs 29er témában egyetértek, bár azt is látom, hogy bőven vannak olyanok, akiknek mégis jobb lehet egy 27-es.
szerk: amúgy ha nagyon fáj a szíved a Cube bringáért, gondolj arra, hogy nézne ki rajta a 2.2-es Race King[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #136877 üzenetére
A strava szerint pedig kb úgy nyomod, ahogy mi nyomjuk alu xc-vel, gondolom te sem tolod felfelé.
Ha már új bringa, csak nekem nem tetszik ez az új Trek? Olyan suta csapott segge van, ronda lett így, hogy ennyire összenyomták hátul. Szerintem
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz JackFeryll #136882 üzenetére
"Össze kell számolni hogy valaki a szokásos útján hányszor kell ráhasaljon a kormányra"
Minden egyes terepezésen
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Eltelt a vasárnap és senki semmi élménybeszámoló?
Pár kép a mai spd szokogatós köröcskéről:
A pedállal amúgy nem volt gond szerencsére, nem csatolt ki, nem dobott le, igaz kicsivel óvatosabban csapatom, mint platformal, mert még új nekem a dolog. Viszont a haverom nem úszta meg probléma nélkül, a vége felé elkezdett recsegni valami a bringáján és nem jöttünk rá mi az. Ha nem ül a nyeregben akkor is csinálja, ha nem áll a pedálon szintén, ha lockolva van a teló, akkor is, szal a teló, pedál, középcsapágy, nyereg, nyeregcső kizárva, valszeg valami hátul ad ki fura hangokat, reméljük nem a váz repedt meg
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #136922 üzenetére
Mér ne férne? Én nem vagyok egy pályás típus, de a topikban elég sokan zúzzák lefelé, a múltkor valami csoportos pályázás is volt
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #137055 üzenetére
& Csokicsibesz: Jó olvasni az ilyen beszámolókat . Nekem eszemben sincs versenyre menni, mert gyenge vagyok, mint a franc, de talán jövő télen ha jobban megnyomom az alapozókat, a 2020-as mtbmciuc-ra hátha elég kemény leszek
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #137058 üzenetére
Ajánlok én is, mivel hármat is használok jelenleg és mind best buy kategória .
Bollé Contour: kényelmes, nagyon könnyű, a lencse jó minőségű, de mivel nekem Smoke van, erdőben nem látok vele. A haveromnak ESP-t rendeltem, ő azt nagyon szereti, azt mondja, hogy eddig a kedvenc szemüvegje.
Hátrányok: pici ember vagyok pici fejjel, nekem egy kissé nagy, de nem vészes... a haveromnak tökéletesen áll a fején. A másik meg, hogy az enyémet valami megkarcolta, nem tudom a lencse-e ennyire érzékeny, vagy én tettem tönkre véletlenül, a haveromé olyan, mintha új lenne, az övé nem karcos abszolút20/20 PTE2102: Ebayes kütyük kis pénzért topikban közkedvenc márka, állítólag többen bevizsgáltatták optikusnál és eddig mindegyiknek kimagaslóan jó minőségű a lencséje, kb. a nagy márkákkal egy szint. Mivel régóta ki akartam próbálni egy polarizált jó minőségű napszemcsit, adta magát a dolog, hogy vegyek egyet, olcsó, gondoltam ha nem tetszik nem bukok sokat. A keret minősége nem gázos, de nem is kiemelkedő, viszont a lencse tényleg jó és személy szerint nekem nagyon tetszik, hogy belátok az autók ablakán, látom a sofőrök arcát, ha intenek valamit pl kereszteződésnél el akarnak engedni stb.
Hátrányok: az elején szorított és fájt a helye a fülem mögött, de már kitágult vagy nem tom, megszűnt a probléma. A másik meg az, hogy erdőben ezzel tényleg semmit nem látok, túl sötét, szal inkább aszfaltos körökön veszem fel.
Itt az összes modell: [link]Uvex sportstyle 204: elegem lett abból, hogy sötét lencsékkel nem látok erdőben, a fotochromatikus szemüvegek nekem drágák, no meg ha nem működik megfelelően, vagy elhagyom, tönkreteszem, akkor kidobtam a pénzt az ablakon, ezért gondoltam veszek egy átlátszó lencsést, aztán csók... ez is védi a szemet a káros sugaraktól, max az első 2 percben, amikor kimegyek a napra hunyorgok kicsit, meg ilyennel nem lehet sunyiban a csajok seggét stírölni. Eddig bevált, ezt a szemüvegemet szeretem a legjobban.
Hátrány: a legkisebb folt is zavar a lencsén, gondolom azért mert átlátszó, ezért minimum minden tekerés előtt alaposan meg kell törölgetnem.Bogár egyiken sem jutott át eddig, pedig elég sokszor volt már, hogy akkorát csattant rajta meg kellett nézzem elrepedt-e a lencse
szerk: ha igazán komoly minőséget akarsz elérhető áron keretben és lencsében is, akkor nézd meg esetleg a Polaroid napszemüvegeket, szerintem simán Ray Ban szint. Igaz, ezek sima napszemüvegek, szal...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #137082 üzenetére
Én kaptam itt az ívet, aztán végre megszoktam az ajánlott nyomást, erre divatba jön az 1.3 bar? .
A pulzusmérő tényleg hasznos tud lenni, segít az erőd beosztásában is.Csokicsibesz: az nem lehet, hogy túl sokat vártál el tőle? Ez az első levegős telód, vagy volt előtte más is, ami finomabban mozgott? Az enyém is ráz egy picit nagyon köves terepen, bár gondolom ott mindegyik.
Más: ha már nyereg, tudtam én, hogy kemény, lapos, keskeny nyereg kell nekem, ez a kicioccó most nagyon bevált. Pihe-puha agyonszivacsozott WTB Volt Comp-ot váltott, mert hosszabb tekeréseken betétes nadrággal is fájt tőle a hátsóm, meg a kialakítása miatt folyton csúsztam előre rajta, meg... valamiért a nadrágokat kifényesítette, tönkretette. Az új kemény nyergen semmi baja nincs a senekemnek, tökéletes. Tudom, már a múltkor is megdicsértem, de akkor még csak pár km-t tekertem rajta, a hétvégén viszont hosszabbacska tekerésen is bizonyított. Fura és én nem értem, hogy egy kemény nyereg hogyan lehet sokkal kényelmesebb, de ez van
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #137094 üzenetére
150g? És én még azt hittem az enyém könnyű 224g-al. Mondjuk a régi nyergem 316g volt . Majd itt is megoszthatod ha találtál valamit... ez a Selle sem néz ki rosszul.
eddie1978: már akkor megnéztem, amikor feltöltötted, ez CX nem? Elfogadnék én is egy olyant, lenne ahol kihasználjam.
Salex1: Ronda de finom, mondjuk jó nehéz lehet ennyi flinc flancal, kb. csak a kitámasztó hiányzik róla
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Az utóbbi egy évben nagyon gyűjtöm a defekteket, pedig előtte nem voltam egy defektes típus. A vicces az egészben az, hogy amióta tubelessre váltottam, azóta még sűrűbben kapok defektet . Hogy miért nem nyávogtam miatta? Nos ezért:
Tubeless 1. defekt: észrevettem, hogy a hátsó gumin van egy fehér folt, majd másnap fura volt, hogy 1.8 bar-ról 1.3 bar-a lement a guminyomás, szal valszeg defektem volt és észre sem vettem
Tubeless 2. defekt: láttam, hogy valami fém szeg-szerű alkatrész vagy mi a földön hever, de sajnos a hátsó gumival nem tudtam kikerülni, ezért lyukat ütött a gumiba. Megálltam, megnéztem, fehér folt volt a gumin, mentem tovább.
Tubeless 3. defekt, ez ma történt: hallom egy lejtőn, hogy minden kerékfordulatnál valami csattog a sárvédőn, nyugodtan beereszkedtem, majd a lejtő végén megálltam nézzem meg mi az. Egy drót beleállt az első gumiba, kihúztam, megjelent egy pici fehér folt, még a guminyomásból sem vesztett semmitSzal eddig áj láv tubeless . Ennyi defektel már engem is b*romira zavarna a folytonos útszéli belső foltozgatás, cserélgetés.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #137126 üzenetére
Tapadásban igen, picivel jobbnak tűnik, gördülési ellenállásban, hajtás hatékonyságban nem igazán, amiben én másnak érzem, az a csillapítás, rezgés elnyelés, nem ráz annyira, mint belsővel. Mondjuk ez sem ilyen egyszerű, mert pl a könnyű-vékony Maxxis Rekon 3C MaxxSpeed TR EXO gumival már nagyon jól csillapított és jóval kevesebbnek éreztem a nyomást, mint amennyi benne volt, egyszer le is kellett emiatt csekkoljam útközben nyomásmérővel, mert azt hittem eleresztette a levegőt valamiért, de aztán kiderült, hogy mégsem . Viszont most a NOBBY NIC ADDIX Performance hajtogatós picit jobban ráz, gondolom azért, mert jóval vastagabb az anyaga, kb. olyan lehet, mint a Maxxis extra vékony belsőkkel. Szal ha a rezgéselnyelés fontos, akkor olyan gumit kell venni, ami viszonylag vékony. Nyomásban azért nem mentem én sokkal alacsonyabbra, terepen belsővel elöl 1.8 bar-on használtam, hátul 1.9 bar-on, tubelessel meg 1.7 + 1.8 bar-ra fújom.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #137150 üzenetére
A fejcsőtől hátrafelé tetszik, de az a vaskos fejcső a kopoltyúkkal nekem nem gyerebe, túl ormótlan és azok a nyílások túl gépiessé teszik, szal a tiéd nekem jobban tetszik . Persze ízlés kérdése is és nem csak a dizájnról szól minden.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #137156 üzenetére
Kicsit vaskos a Yeti felsőcsöve, de ja, az nekem is jobban bejön
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #137158 üzenetére
Ja, tudom, de ettől még megoldhatták volna diszkrétebben is, az ilyen diffúzorok, spoilerek, kipufogók, kémények úgy érzem egy motron vagy autón jól mutatnak, de egy bringán nem, mert ez még mindíg nem motor, hanem egy bringa rásegítéssel
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #137161 üzenetére
Ja tudom, csak összekevertem a dolgokat .
Toobee: Sokan nem értik, de én utálom az egész nyarat, dögmeleg, vihar, dögmeleg vihar, vihar, dögmeleg, viharrr... és ezek úgy váltogatják egymást, hogy ne legyen kiszámítható és mindíg a világvégén érjen utol az orkán . Kedvencem az ősz, főleg október, hűvös van, a pulzusom alacsonyabb, kevésbé izzadok, gyönyörű színekben pompázik a táj, minden fotogén, rengeteg a gomba
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #137185 üzenetére
Milyen az új Ghost Lector? Nem találtam semmit
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #137187 üzenetére
Ja, ezt láttam, azt hittem vannak már rendes tesztek meg képek is. Tényleg fura, bár azért megnézném normális színben kihúzott nyereggel.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #137219 üzenetére
Á neem, ennyire én sem vagyok különc, max egy ilyesmit esetleg elfogadnék
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #137224 üzenetére
Runnernél max egy évig szolgál egy villa úgy, hogy csak hétvégente van ideje zúzni egyet, annyi idő alatt egy Fox sem romlik el . Amúgy nekem is panaszkodott egyik haverom a Fox telókra, szal nem csak tőled hallom ezt.
A második kérdésedre a válasz: Szerintem használd gyakrabban azt a lock pöcköt, így idővel reflex-szerűen fogod majd nyitni-zárni, mert hozzászoksz. Ha ritkán használod, akkor mindíg el fogod felejteni kinyitni, mert nem vagy szokva...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #137228 üzenetére
A szelep, felniszalag, tej, minden Stan's, egyedül a kukacok más márkájúak, de azokat még nem használtam. Tejből az elején 50-60ml-t öntöttem, de pár naponta vesztett kb. 0.3 bar-t a nyomásból, ezért öntöttem bele még egy picit, végül kerekenként kb 90-100ml ment bele. Persze ezután már nem fogok ennyit önteni, csak akkor, ha új gumit rakok fel.
szerk: szóval szerintem a kisebbik kitben árult 59+59ml nem elég egy 29x2.25-ös gumiba, működni biztosan fog, de annyi nem tömít rendesen mindenhol és állandóan pumpálni kell.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Whyst #137236 üzenetére
Ez már az a szint, ami így újan is van annyira rizikós, mint egy használt monti, szal én inkább használtat vennék ennyiért, jobb alkatrészekkel meg vázzal. Durva, hogy semmit nem írnak le a specifikációban, de ha tippelnem kellene, valszeg az egyetlen értékelhető alkatrész rajta a hátsó váltó .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Rádióvezérelt Német PRÉMIUM Dekor Falióra // TELJESEN ÚJ // 130.000 Ft-ról LEÁRAZVA // INGYEN POSTA
- Kalenji RUN 100 M SHOES GREY (44-es)
- Parrot Sequoia multispektrális kamera NDVI (DJI drón típusokra rögzíthető adapterrel), új
- Új, női Replay farmernadrágok
- Eladó új, RIVBOS márkájú férfi-női polarizált napszemüveg.