Aktív témák

  • hoffman_

    nagyúr

    válasz venember83 #15538 üzenetére

    Hálás köszönet :R

    Volt amit tudtam azért, de ez helyre tett nagyon. Köszönöm :) Akkor amennyiben egy nem integrált hajtás lesz a vásárolandó bringámban(amire sok sansz van), úgy a hajtókar körüli munkálatok így néznek ki:

    - ha egy integrált SLX-et szeretnék egy Octalinkes Deore vagy ISIS-es Truva helyett akkor:

    az egész cumó cserére érett ott középen, és ennyi, azaz új hajtókar, és új csapágyrendszer, régi hajtókar+monoblokk vagy apró, vagy kuka

    Ami igazából még érdekelt, csak kihagytam, de fontos, az az, hogy ez mennyire úszható meg vázcsere nélkül.

    Adott az SLX htk, és a bringám, ami XY vázra épül, és ISIS Drive/Octalink van benne. A cserét csak az befolyásolja, hogy találok-e olyan csapágyat az új hajtókarhoz, ami átmérőben és tengelytávban optimális a vázhoz, ugye? Tehát az új hajtókartól lényegében nem függ - ha azt veszem, hogy ennek a tengelyhosszát ideálisra tudom megválasztani.

    Kapisgálom? :B

    [ Szerkesztve ]

    "The time you enjoy wasting is not wasted time."

Aktív témák