Új hozzászólás Aktív témák
-
Drizzt
nagyúr
válasz Snooker #8856 üzenetére
De ti is regit nem adtatok le, s bovittettetek?
Mert ha a sima, uj jogsi kiallitasahoz kepest nezitek, lehet, hogy teljesen mas az ugyintezes menete, ideje.Az uj jogsi az nekem is 1 nap volt. De az nem megujitas, sem kategoriabovites, foleg nem a regi megtartasaval.
[ Szerkesztve ]
I am having fun staying poor.
-
DeNOx
tag
válasz Snooker #10136 üzenetére
Áááá így már értelek. Mi csak 50 percet vezettünk 1 "óra" alatt.
lujó55: Én azért egy ilyen oktatónak nem örültem volna a mai rendszer alapján mert azidő alatt míg vezetek akkor már inkább a vizsgaútvonalakat járjuk be ne azokat ahol lehet soha életembe nem fogok menni.
[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz Snooker #10198 üzenetére
Ezert szeretem a teherautokat.
Elottem meg gyorsitanak az autosok, amikor mar reg latom, hogy nem erdemes meg csak tartani sem a sebesseget, mert a sor eleje mar fekez...
Ezert nem is ertem, hogy miert kell a tavolsagi buszokon a sofornek lent ulnie, mig az utasok magasan vannak... -
mephi666
nagyúr
válasz Snooker #10251 üzenetére
lámpánál gáz fel, fék... amikor meg beesik 800környékére a fordulatszám, akkor kuplung a fék mellé és ki üresbe és tartom fékkel... persze van, amikor tudom, hogy úgyis mindjárt zöld lesz, akkor 1be rakom vissza és kuplung+fékkel tartom indulásig
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
qfm
senior tag
válasz Snooker #10302 üzenetére
Nálam ez úgy nézett ki, hogy első alkalommal kimentünk rutin pályára. (akkor még ő vezetett, hisz akkor találkoztunk) Kérdezte vezettem e már, pár alap dolgot amit tudni kell. Mondott pár szót a kocsiról, utána az alapokat kipróbáltatta velem: fékezés, váltások, csúsztatott haladás, kanyarodás, kezelőszervek, stb. (fél óra ment el vele). Utána a hátra lévő 1 óra forgalomba volt már, ki a városból, el a szomszéd településig, körforgalom, egyenrangú kereszteződés, vissza a városba, be a belvárosba, és vissza a találkozó helyre.
Következő alkalmat már eleve úgy kezdtük, hogy én vezettem ki a rutin pályára, ott 2 parkolás, 1 emelkedő, 1 Y, és utána megint forgalom.
Ma pedig el a belvárosba, utána kimentem rutin pályára, ott sok parkolás, Y-ok, emelkedő (1 óra elment vele), utána ki forgalomba, és vissza a találkozó helyre.
Néha meglep mennyire bízik bennem, mert én még eléggé figyelek mindenre a forgalomba a kevés tapasztalat miatt, de azért jó. Minél hamarabb megszokom ezt a sok dolgot, annál jobb.
[ Szerkesztve ]
-
-
bzoley
veterán
válasz Snooker #11358 üzenetére
Pont az a gondja, hogy több műveletet is kell egyszerre végezni. Ez majd akkor lesz igazán nehéz, ill.veszélyes, ha valahova lépésben kell besorolni, mert az eddigieken kívül még plusz figyelni kell az előtte, mellette, mögötte lévőket. Az ilyen helyeket mondjuk egyelőre érdemes elkerülni.
tatabánya:
Aztán az is lehet, hogy az autó is egy rakás hulladék. Mikor megvettem az első tini autómat, az első időkben "szögletes" volt a kuplung. Nem tudom, hogy hozták össze, de muszáj volt nagyobb gázzal indulni, mert egyszer csak "ráharapott". Akkor szó sem lehetett ilyen alapjáraton indulásról. Azóta aztán szépen bekopott.[ Szerkesztve ]
-
tatabánya
senior tag
válasz Snooker #11431 üzenetére
igen ez volt az első 65 óra után a 66-on a vizsga... meglehet velem van a gond, ami tényleg nem probléma, de kiderülhetett volna az oktatónak, legalábbis elvárnám, hogy megmondja. nagyon bánom a sok beleölt pénzt és nem is kellett volna a jogsi csak egy kis luxust akartam
hamar felkapom és akkor kimondom amit gondolok, hiába mondják számoljak el magamban tízig nem így megy
[ Szerkesztve ]
-
tatabánya
senior tag
válasz Snooker #11810 üzenetére
csak az a baj, hogy minden elsőre átment vizsgázóra legalább 5 olyan jut aki 2.3.4. alkalomra megy csak át ilyen vagy olyan okokból. nálunk egy pótvizsga minimum 2 alkalom (2x2 óra) és a vizsga alkalma + díjja, ami 5x3000+11000=26000 ha nekem azt modnják adjunk 30-at a biztosnak tuti odaadom, mert nem kell aggódni ha nem mész szembe a forgalommal, okozol balesetet hanem hétköznapi autósként vezetsz akkor megvagy... és nincs az a végén, hogy most miért húztak meg, idegeskedés, rágódás az egészen...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- OTP Bank topic
- Ingyen kellene, de tegnapra
- VoLTE/VoWiFi
- Suzuki topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Apple notebookok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest