- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen routert?
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Aliexpress tapasztalatok
- Mesterséges intelligencia topik
- Windows 11
- ZNET Telekom
- Windows Insider Program
-
IT café
iPhone-t használók OFF topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibee86
veterán
válasz whitezo88 #82595 üzenetére
Ebben a topikban miért lep ez meg téged?
De imádtam, mikor volt barátnőm hétköznap fél 12-kor zokogva hívott fel, hogy azonnal menjek át, mert egy egér van a konyhájába, ő pedig nem mer lejönni az ágyról. A legszebb az egészben, hogy a 9-en lakott.
Pár órát kergettem, végül feladtam, másnap a ragasztó elkapta helyettem.r3dsnake: Akkor a kártevő kifejezés csak véletlenül van rájuk aggatva nem?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Sirandrish
legenda
válasz whitezo88 #88857 üzenetére
Még 500M és tényleg hasonlítani fog...gyerünk..gyűjtsünk neki.
Miért a világ legnagyobb marháinak van ennyi pénze?
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
206 cc
senior tag
válasz whitezo88 #89986 üzenetére
Én úgy tudom ez csak abban az esetben igaz ha nyugtázták is már a megrendelést és utána derül ki hogy rossz a beárazása....netes rendelésnél legalább is.Személyes vásárlásnál is van olyan hogy a pénztárgép már más árat ad a termékre na olyankor lehet balhézni...
Netes kiírásoknál sok esetben fel is tüntetik hogy az árak eltérhetnek....nem vállalnak rá garanciát.[ Szerkesztve ]
206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....
-
kali
legenda
válasz whitezo88 #89986 üzenetére
csak akkor, ha vissza is igazolták, és az alap automata visszaigazoló e-mail is kevés még hozzá - jelezni is szokták, hogy az nem minősül tényleges visszaigazolásnak -, de ha a második lépcsős visszaigazolás is megtörtént - jellemzően a munkatársuk által - és ténylegesen átfut a rendelés a rendszeren, akkor bukták, adniuk kell az elírt áron.
[ Szerkesztve ]
-
tDr1v3r
veterán
válasz whitezo88 #90317 üzenetére
^this
Nagyon hideg van kint... egyrészt félek hogy mi lesz, tavaly is tele volt minden kocsma, másrészt meg semmi kedvem végigázni és napok alatt kijózanodni.
Most úgy is van egy rakás film amit nem néztem meg, meg egy üveg Jim Beam is feneklik valahol így nem lesz unalmas az este.
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
Ragnar95
nagyúr
válasz whitezo88 #90878 üzenetére
Az a nap nyilván nem fog elérkezni, hiszen ebből él, így üzleti érdeke is fűződik hozzá, hogy pozitívan írjon róluk.
Amúgy az i4-ről eleinte emlékeim szerint negatívan írt, legalábbis a kiszivárgott prototípusról tuti, sőt, a kiszivárgott i6 conceptekről is, de aztán a hivatalos megjelenéskor már persze mindegyik instant get voltPrivátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Cyberpunk
félisten
-
kali
legenda
válasz whitezo88 #93094 üzenetére
röviden; a sony mobiltelefonos szerződéses szervizére (cordon) nagyon sok panasz van (magyarországon), sokak szerint a legrosszabbak egyike.
hosszabban; a telekom szervizes szekciójának megszűnéséről még itt a fórumon is volt/van cikk, de más (kötelező) csatornákon is történt tájékoztatás.
a szabályozásuk itt; link
a hazai jogi szabályozás szerint adott kötelező jótállás egy év, azon intervallumban a telekom üzletben át kell, hogy vegyék a készüléket garis ügyintézésre, azon túl is volt már rá példa, de nem kötelességük, olyankor irány a gyártói/szerződéses szerviz.
a telekom a szervizes szekció megszüntetése óta a gyártói/szerődéses szervizekre van utalva, így pláne érvényesül, hogy melyik jó és rossz, a szolgáltató meg csak nyel és hárít az előfizető irányába, de így jártak...
a samsung esetén van alapban 3 napos pixelgarancia mindenre.
tv, de sok más készülék esetén sem mindegy, hogy hol és milyen feltételekkel vásárolsz - nem veszem most ide inkább azon webshopokat/üzleteket, ahol a kintről behozott készülékeket nem megfelelő hazai gyártói jótállással árusítják, mert az egy külön mise lenne -, de attól függetlenül is van rá szabályozás, hogy garis ügyintézés esetén milyen eszközöket kell neked beszállítanod, és miknek a szállításáról kötelesek ők gondoskodni, mert ha valami a kapcsolódó szabályozás alapján nem szállítható például tömegközlekedési eszközön - a mérete és/vagy a súlya miatt -, annak a szállítását nem neked kell intézned.
látatlanban is merem mondani, a 47" nem fér már bele az általad történő kötelező szállítás kereteibe.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz whitezo88 #93100 üzenetére
az első évben feltétlenül, és továbbítani kellett volna a szerviz irányába.
igaz, sokszor gyorsabb az ügymenet, ha már az első évben is kihagyja az ember a szolgáltatót és direktben a gyártói/szerződéses szervizbe viszi a készüléket, már ha olyan a helyzet, hogy nem jár külön nagyobb kitérővel idő, távolság...stb. tekintetében utóbbi módozat.
a telekom több/sok céggel áll szerződésben a t-pontok üzemeltetése kapcsán, és sajnos nem egyre van panasz, hogy nagyon elmentek a csak értékesítés irányába és sok más ügyintézést lepasszolnak, amiből nincs anyagi haszon, hanem csak munka van vele.
bár nekem is van ilyen irányú negatív tapasztalatom - nem kimondottan szervizes, de eszközök leadásával kapcsolatos, amit meg is panaszoltam, mert a vonatkozó ászf szerint is nekem volt igazam -, de nem általánosítok, néhol nagyon korrektek, máshol meg kimondottan sok a panasz, bizonyos üzletekben kifejezetten a szerződéses cégek vezetőire panaszkodnak, hogy így irányozzák elő a dolgozók munkáját - már ha lehet hinni az ügyintézők által elmondottaknak -, máshol meg csak ügyintézője válogatja, hogy milyet fog ki az ember...
Új hozzászólás Aktív témák
- bitpork: 2024 Phautós tali zaba táblázat
- Kés topik
- Politika
- Bestbuy játékok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...