-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz nimfas #12777 üzenetére
Felesleges kérni dombornyomottat, mert a VISA elektron is jó elvileg mindenre, külföldi vásárlás, PayPal, stb.
Mindenki saját maga tudja mekkora összegeket költ kínai oldalon, én nem váltottam ki sosem, és nem is volt gondom, hogy a hitelkártyával fizettem ott.2021. januártól úgyis le fog csökkenni a vásárlás, mert minden külföldi netes rendelés után adót kell majd fizetni kb., ezért szerintem már felesleges netes kártya miatt külön fizetni ezreket, ha kínai vásárlás miatt kérnéd.
Papír alapon nyisd meg a számlát, és ne "engedd" hogy kamerába nyittassák meg veled, mert akkor kb. semmi papírt nem kapsz, és a számlád sem lesz élő még.
Mond, hogy nem szeretnél kamerába nyitni és kész.Mi kértük a papír alapú számlakivonat küldést, mert mellette úgyis betöltődik a másolat is a netbankban.
A jövőre nézve egyszerűbb, ha papíron is kiküldik, mert akkor meg lesz, és nem lesz vele gond, hogy a netbankba csak fél évig tárolják... és úgyis ingyenes neked a papír alapú is.Az ügyintéző véleménye engem hidegen hagyott, amikor azt mondta, hogy kb. senki nem kér papír alapú kivonatot, hát mondom van is elég embernek ez miatt baja, amikor kellene egy kivonat 1-2 évvel ezelőttről, aztán csak díj ellenében kapja meg...
A BM 2 éves díjmentesség kedvezményre kérdezz rá, hogy meddig él pontosan, így biztos nem felejtik el beállítani. Elvileg 2022. február 28-ig fog élni.
A szerződésen ez nincs rajta, de a rendszerükben, a monitorán meg tudja mutatni, ha akarja, hogy meddig él a kedvezmény, ha nem mutatja meg, akkor nyugodtan fogadd el, ha elmondja a dátumot. -
RR-13
őstag
válasz eastsider #12785 üzenetére
Próbáld meg újra elküldeni a regisztrációd, mert többen jártunk már úgy, hogy a regisztrációs e-mail ellenére sem adták át az adatokat a CIB-nek, és ezért a CIB nem tudott róla, és nem hívott telefonon.
Persze nem kötelező elfogadni a tanácsomat, neked sem...[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz axioma #12783 üzenetére
2021-től vége a vám- és áfamentes külföldi online rendeléseknek
2021 január elseje után Brüsszel megszünteti a 22 eurónál kisebb értékű postai küldemények adómentességét .. Az Európai Unión kívülről rendelt termékeknél 22 euró alatt – ami jelenleg majdnem 7 ezer forint – nem kell megfizetni a vámot és az általános forgalmi adót, ám ez nem lesz mindig így. .[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
A cikkben benne van az is, ráadásul a korábbi hsz-ban írtam, hogy kb.
"2021. januártól úgyis le fog csökkenni a vásárlás, mert minden külföldi netes rendelés után adót kell majd fizetni kb., ezért szerintem már felesleges netes kártya miatt külön fizetni ezreket, ha kínai vásárlás miatt ...".
És a mondat végén írtam, hogy kínai vásárlás miatt, vagyis NEM Európai Uniós!
A cikk címe lehet, hogy félrevezető, de ettől függetlenül szerintem mindenki tudja, hogy nem az Uniós rendelésekre vonatkozik.
Ráadásul máshol ugyanígy fogalmaz a cikk.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz teleahocipöm #12790 üzenetére
Akkor ezek szerint mégsem lehetett elintézni utólag a "bankváltási folyamatot"?
Azért bíztam benne, hogy manuálisan megtudják majd oldani utólag is valahogy.... -
RR-13
őstag
válasz teleahocipöm #12792 üzenetére
Amúgy nekünk sem ajánlották fel, mondjuk nem is mondtuk, hogy egy másik bankot ott akarunk hagyni.
Lehet, hogy ha mondjuk, akkor felajánlják a folyamatot.
Nekünk viszont nem volt csak 1 csop. beszedés, ezért nem kértünk bankváltási folyamatot.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz realist #12796 üzenetére
Igen a "jelenleg legjobb" csomag a Privilégium Standard, ami nem publikus csomag, vagyis csak a meglévő Privilégium "L" stb. csomaggal rendelkezőknek "adják" április 02-án (már akinek kell).
És igen, ha havonta lesz bejövő, min. 150 ezer, munkabér átutalásod, akkor díjmentes a számlavezetés, és "csak" a tranzakciós jutalékot terhelik az online utalások után.
-
RR-13
őstag
válasz Dinter #12797 üzenetére
Karbantartás van, amiről előre kitettek egy hírt, és amit én is kitettem ide.
-
RR-13
őstag
válasz Dinter #12801 üzenetére
Kevesen nézegetik, hogy mikor van leállás, éppen azért teszem ide is ki, mert ha valaki követi ezt a topikot, akkor látja, hogy mostanában egyre sűrűbb a CIB-mél a karbantartás, és a "fejlesztés" . Talán egyszer "véget ér".
(#12800) .tnm: "Nem utalás, fesztivál jegyárforduló."
Igen reggel teljesül, kivéve, ha CIB számláról - CIB számlára utal valaki, mert az éjszaka pl. azonnal teljesülne.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Budapest Bank rendszerfrissítés!
2020. február 14., péntek 22.00 órától várhatóan február 15., szombat reggel 5.00 óráig nem lesz elérhető az internetbank, a mobilapplikáció, a Budapest Üzleti Terminál, ezen kívül szünetel az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS), valamint a tranzakciós SMS-ek kiküldése (ez utóbbi üzenetek később érkeznek meg). Ebben az időszakban a 1440-es számon elérhető telefonos ügyfélszolgálaton kizárólag bankkártya letiltásra lesz lehetőség.
-
RR-13
őstag
A CIB Banknak nem volt elég 5 óra a karbantartásra, mert még mindig semmi nem működik, és már a 9 órát is túllépték..! Az App. 1002-es hibakódot mutat!
-
RR-13
őstag
Arra nagyon kíváncsi leszek, hogy azzal mit kezdenek majd rendszerileg (bár lehet, hogy arra készítik elő most), mert ha ott is ilyesmik lesznek, akkor a max 20mp -es átutalási teljesítési idő lehet, hogy jobb esetben 20 perc is lesz minimum, mire átmegy egyáltalán a "GIROInstant"-ba, akkor ha sokat gondolkodik majd az app.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz nimfas #12811 üzenetére
6-al a Hsz-ed fölött ---> NEM megy senkinek az app.!
-
RR-13
őstag
CIB Tájékoztatás:
Fennakadások az elektronikus szolgáltatások és a CIB24 elérésében
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz #07746304 #12822 üzenetére
Egyelőre én nem szidom a CIB-et, mert díjmentesen vezetik a számlát stb, de, ha ez holnap történik meg, ami ma, akkor 3x jobban kiakadok, mert holnap utalok majd össze-vissza mindenhova
A mobilapp pedig elég rendben lenne, ha "mindig" működne, és azért a CIB-et dicsérni is lehet, mert pl. nem tudok másik bankot jelenleg, ahol éjszaka is teljesül azonnal egy bankon belüli átutalás
Valamiben jobbak, valamiben rosszabbak, mint minden bank!
És nem tudok olyan bankról, akivel soha nem lett volna semmilyen gond. -
RR-13
őstag
válasz axioma #12826 üzenetére
Ersté-nél biztos, hogy nem teljesül hétköznap este 8 és reggel kb. 6 óra között, azonnal a bankon belüli átutalás (csak hétvégén, de az sem könyvelt).
Az OTP-nél sem teljesül éjszaka szerintem az utalás, ha jól emlékszem, (csak pl. hétvégén a kártyáról kártyára pénz küldés) de lehet, hogy megváltozott már.(Budapest Banknál sem azonnali az átutalás bankon belül, éjszaka, és hétvégén...)
A CIB-nél viszont este, éjszaka is azonnal teljesül, könyvelődik, ami ezek szerint még a Rafi-nál lehet így.
-
RR-13
őstag
válasz axioma #12834 üzenetére
Nekem egész nap nem sikerült a wtithKEY generálás..., azért ez már túlzás.., nem tudom mit csinálnak ennyi ideig. A hiba már nincs is kiírva az oldalukon, már a CIB24 sem mondja be
Ez a mai nap egyébként ilyen, mert sem a Freemail , sem az Ügyfélkapu e-papír rendszere nem nagyon megy... egész nap akadozik mindkettő
Lehet, hogy összefügg a CIB az e-papírral, meg a Freemail-el[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
-
RR-13
őstag
válasz Szólista #12841 üzenetére
Szia.
Ez az egész most nem egészen volt világos
és ez sem:
"2e ft volt megadva az sms-nél" Ki adta meg és hol?
És akkor végül is miért nem kaptad meg az sms-eket?Az Erste 2.000 Ft alatti vásárlás után nem küld értesítő sms-t már 2 éve kb.
(#12840) eastsider: Ezt most magadnak írtad
-
RR-13
őstag
Több oka is van, hogy nem fogok váltani fő Freemail-es e-mail címet.
Egyébként mellette van már 8 éve Gmail fiókom is, ismerem jól, de ott nem tudtam megadni rövid e-mailt, mert rengeteg felhasználó van, és nekem nem mindegy, hogy az e-mail címem 5 karakterből vagy 10-ből áll!
Ezért addig marad a Freemail, amíg nem omlik össze végleg. -
RR-13
őstag
válasz #07746304 #12846 üzenetére
Nagyon is igaz, amit írtál!
Ennyire rossz volt az értékelése a Rafi-nakMa olyan kellemes csalódásban volt részem a CIB Banknál, ami az utolsó 10 évben egyik bank sem produkált soha, főleg így, ahogy a CIB.
10x jobb a hozzáállásuk "bizonyos dologhoz", mint más banknak.
Csak ennyit írok, ami publikus.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz kleinguru #12850 üzenetére
Biztos vannak jó dolgai is, mint más banknak is!
A CIB-nek Pl. a Push értesítés, ami az Ersténél sincs, és ráadásul ingyenes a CIB-nél, ami manapság már alapnak kellene lenni minden banknál...
Erste a zárolásban - egy jó ideje már - odaírja a megjegyzésben, hogy hol és mikor történt pontosan a vásárlás. -
RR-13
őstag
válasz nimfas #12851 üzenetére
Csak a teljes kapacitású, régi Internetbankban tudod megadni a rendszeres megbízásokat jelenleg!
(korábban is volt ez téma itt)Nem kötelező a PC-s alkalmazást használni, annak, akinél jelen van még a korábbi 8-as Jáva, mert az itt belépve is tud megbízást megadni, ami nagyon gyorsan megy ezen a régi felületen!
[ Szerkesztve ]
-
-
RR-13
őstag
válasz Sanyi.mTs #12868 üzenetére
Sajnos nincs szinkronban a két felület!
Az app. és a CIB Online van csak szinkronban.
A Javás felületben ezek a sablonok nem látszódnak..., én is külön adtam meg a Javásban, és az Online felületen is.
Tervezik, hogy a kettő felületből egyet csinálnak, és akkor nem kell ide-oda belépni, meg mindkét helyen megadni a sablonokat, -
RR-13
őstag
válasz peetie1 #12875 üzenetére
Szia. Sokat spóroltál volna, ha korábban BM CIB ECO-ra váltasz...
Szerintem nagy változás nem lesz új csomagok terén március 2-a után... nem erről híresek a bankok
Ezért szerintem nem fognak bevezetni 0 Ft-os csomagokat már..., de ne legyen igazam.
Most 2 évig úgyis ingyenes minden a CIB-nél, nagyon nem érintené a CIB-eseket egy új csomag, másik banknál, persze lennének, akik rohannának át a CIB-től.
Viszont kb. 2 hét az nem sok, és kiderül menj vagy maradj -
RR-13
őstag
válasz axioma #12877 üzenetére
Nem tudom.. nem én mondtam!
Korábban lehet nem volt..., nem tudom a kolléga írt valami ilyesmit akkor, valami félreértés volt.. akkor Pl. NFC. nincs, de nem is érdekel.Amúgy is azt írtam: "ha ide akartam volna menni, és megtudom, hogy nincs náluk biometrikus azonosítás,"
ez korábbra értettem, mondjuk 3 éve?[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz eastsider #12880 üzenetére
Nahát.. nem tudtam ezt. És igen egyből mehet tovább.
De kérdeztem tőled este valamit[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
CIB Bank - Rendszerfejlesztés - 2020.02.16.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen