Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz buherton #77 üzenetére

    De, szerintem pont hogy változtat. Az összes előny amit felsoroltál, kb nincs sima előrendelésnél. Az egyetlen előny hogy kicsit olcsóbb. Nincs "early release" meg "stabil release", hanem van egy release, meg utána a patchek, nem ritkán a 0. nappal kezdve.
    Emellett, bár adatom nincs, gyanítom, hogy csak a legnagyobb hype-trainek vonzanak annyi előrendelőt, hogy az a befektetők számára is látható összeget jelentsen.

    Arról inkább nem nyilatkozok, hogy szerintem ahogy a fejedben kinéz valami, az hogy korrelál a valósággal.

    A játékok pedig nem az idő előtti kiadás mniatt "olcsóak" első sorban, hanem mert a vásárlók ennél többet egyben nem hajlandók nagy számban fizetni érte, így egyéb technikákhoz fordulnak:
    - mikrotranzakciók
    - DLC-k
    - "játékok szolgáltatásként"/előfikzetői modell
    - visual scripting és a fejlett engine-ek fejlesztési időt/erőforrást spórolnak, igazi programozó már alig van a fejlesztőcsapatokban(ami azért jó mert ők drágák)
    - közel nulla kísérletező kedv AAA-kategóriában, csak tutira mennek, meg szériákra(kockázatcsökkentés)
    - crowdsourcing(főleg indie vonalon)

    Ezek mind a játékok "up front" költségét csökkentik, de sokan vígan kifizetnek akár több százezret is, főleg a multis "free to play" játékokcuccaiért, apró(bb) részletekben(War Thunder valaki? Egy járműért egy komplett játék árát elkérik)

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

Új hozzászólás Aktív témák