Új hozzászólás Aktív témák
-
pweisz
senior tag
válasz Gyöször #1652 üzenetére
Közben egyik video alatt találtam egy bővebb leírást, ott írja a srác hogy nem teljesen a hivatalos adatok szerintem megy:
"Gyári adatokban MIG-hez 50-200A szerepel ezzel szemben:
Szinergikusan co gáznál: 0,6 huzalnál 25-90A -ig lehet állítani (3-13,5m/min 18,7-26V) 0,8 40-150A (2,8-10,6m/min 19,5-26V) 1 60-200A (2,5-10,4m/min 21,5-26V) Corgonnál kicsit feljebb engedi az áramot (pl 08 huzalnál 160A)"Ja, utánfutónak még lehet neki is esnék bevont elektródával is, sőt lehet az is lesz, az lenne az első projekt, az autó meg csak utána, aztán kitudja mikor sikerül a gépre össze szednem a rávalót. Édesapám annó sima HETRA bevont elektródással rakta össze a futót.