Új hozzászólás Aktív témák

  • DoItYourself

    addikt

    Akkor egy kis Samsung hűtő tapasztalat: az első gépet 2004-ben vettük, RL36... volt a típusszáma, alulfagyasztós, embermagasságú, nofrost-os darab. 10 évet bírt, hangos lett a kompresszora, nagyon gyakran bekapcsolt, ideje volt a cserének, javasolta a szerelő 8000 forintért. Az utód is egy Samsung lett, 2015 januárban vettük RB29FSR... típusszámmal. Ugyanolyan mint az előző, alulfagyasztós nofrostos, de már digitális inverteres kompresszorral (jelentsen ez akármit is), amire 10 év garanciát adnak, hirdeti is büszkén rajta egy matrica. Pár napja beadta a kulcsot, nem hűt, meleg a söröm, instant pánik. Nosza hívom a 06-80-Samsung-ot, küldenek egy szerelőt 4000-ért, ha kompresszorhiba, vendégük vagyok a javításra. Szerelő úr szerint elektronika hiba, de teljesen véletlenül van nála egy akciós cserepanel 25 ezerért, szívesen kicseréli. Udvariasan megköszöntem, de nem kértem a javítást, cserébe fizethettem még 6 ezret a bevizsgálásért.
    Az új hűtőnk egyajtós Bosch lesz, befejeztem a kalandozást a koreai szarokkal.

    Eladó dolgaim: Marbo Sport MH-W105

Új hozzászólás Aktív témák