Új hozzászólás Aktív témák
-
cimbi186
aktív tag
Sziasztok!
Az asszonykámnak kellene segítség iPhonról költözne Droidra.De az istenért sem tudom droidon azonosítani magam,mint ahogy Hayday GYIK. ban írják.(ezt a help-support féle leírást sem értem)
Valaki szájbarágósan leírná nekem,hogyan tudjuk folytatni a játékot,már két éve nyomja 63-nál tart.Fejemet veszi,ha nem tudja folytatni -
cimbi186
aktív tag
Közben kiderítettem,hogy mivel facebük nem volt bejelentkezve ios-en ,ezért elveszett a kicsike.
Viszont milyen email címre kell írni a supportnak,hogy kérjem az elveszett farm visszaállítását??? Sehol nem találom.
Valaki tudná? -
cimbi186
aktív tag
iPhonon nincs G+ ,facebükkel meg nem volt bejelentkezve.Így bukta a mentést androidra.
Bár valaki belinkelhetné a support email címét ,amit sehol nem találok,olyan mintha titkos lenne vagy nem tudom.Még supercell oldalán sem találom hová lehetne írni.
Egy próbát megérne írnék nekik,mindenféle adattal,hátha visszaállítják valahogy.
Több mint 2év volt a 63-as szint elérése,nagyon tré,hogy elbénáztuk a mentést[ Szerkesztve ]
-
cimbi186
aktív tag
válasz Atlantis #734 üzenetére
Nagyon köszönöm,hogy segítesz...de tényleg,de én a játékon belül nem találom ezt a Contact Us-t
Viszont a supercell oldalán megtaláltam ,de ott csak iTunes support és Google support elérhetőség van és mind a kettő benavigál a hivatalos oldalakra,ahol a Hay Day összefüggésében egyáltalán nem szerepel semmi.Simán a supportok fő oldalára dob.Vagy is olyan mintha nem jutnék sehová.Na innen szted hogyan tovább?
-
cimbi186
aktív tag
-
cimbi186
aktív tag
válasz Atlantis #744 üzenetére
Visszaállították a farmunkat
Ugyan beletelt egy pár napba és tőlünk kértek Apple supporttól játékon belüli vásárlásról számla másolatot,(ez kellett nekik a végső azonosításhoz)De miután az megjött és átküldtem 1 napon belül megkaptuk a recovery cod-ot.Örülünk!
Köszi mindenkinek a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest