- Vírusirtó topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Jelszókezelők
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Microsoft Excel topic
- Proxmox VE
- Milyen routert?
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
válasz ForRedGlory #989 üzenetére
Tapasztalatom szerint kedv függő a történet. Van amikor számla nélkül megy a garanciális ügyintézés, van amikor kérik a számlát. Viszont a legjobb, ha kérik a garanciajegyet ÉS számlát is. Az nagyjából fél óra jogi habla, hogy miért jogtalan a jótállási igény megtagadása .
Az ÜFSZ-nél nagyon sok inkompetens ember dolgozik ahogy észrevettem. Példának okáért egy rendszerhiba következtében telefonszám nélkül rögzült a rendelésem. Ezt NYOLC telefonhívással sikerült megoldaniuk, de még sorolhatnám.
[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz ForRedGlory #991 üzenetére
Ezt a kommentet egyébként érdemes lenne rögzíteni valahol. A legtöbben ezt egyszerűen nem hiszik el, amíg nem kellett mosógép, mikró, telefon, monitor jótállási hülyeségein végig menni .
Az egyik rendelésem HAT hónapot késett. Kitalálták, hogy az eredetileg rendelt termék már nem kapható, de megnyugtattak emailben,hogy adnak attól jobbat ingyen. Később telefonál az ÜFSZ, hogy akkor álljak el a rendeléstől, adnak kupont (hogymit? ). Nem álltam el tőle, 2 hónappal később kiderült, hogy a csere terméket sem tudják beszerezni, majd jön az email, hogy a csomagot átadták a futárnak (??). Majd visszahívták azt. Emailben értesítettek, hogy válasszak mást, különbözetet meg kupon formájában megkapom (??). Ezt még folytattuk még pár hónapig és semmi nem lett az egészből. Több fajta sütőből egyet sem voltak képesek odaadni, miközben rendelhetőek voltak, illetve még mindig azok. Szimplán nem tudja a bal kéz, hogy mit csinál a jobb.
Egyébként ForRedGlory-nak igaza van, sok minden nem tűnik logikusnak, észszerűnek de ezek sajnos/nem sajnos így működnek.
[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz TheMartin03 #1810 üzenetére
Én még nem kaptam semmit, aggodalomra szerintem semmi ok.
-
tag
válasz TheMartin03 #1934 üzenetére
Ez minden rendelésnél így néz ki, csak a következő lépést mutatja.
-
tag
válasz TheMartin03 #1952 üzenetére
Nekem is most érkezett az email, nyilván feldolgozás alatt volt már.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vicces képek
- Autós kamerák
- Házimozi belépő szinten
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Motoros topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen