Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
Honnan volt importálva? Úgy értem, milyen formátum?
Erről jut eszembe, megy valaki holnap a Unitis rendezvényére?>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Imics13
tag
Hi perfag!
Ha egy egyszerű menetes alkatrészről (kötőelemek) van szó nincs értelme ''menetet vágni'' az alkatrészre, mert az a ''bonyolult'' geometria miatt fogja a gépet. Erre minden szoftverban ott a menet parancs ami vizuálisan felteszi a menet profilt, illetve az adott
alkatrész fájljában eltárolja a menet információkat. Ezt egy műhelyrajzon belül lekérdezheted, illetve menetes alkatrészek összeállításánál megfelelően ábrázolja (szakrajznak) a meneteket. Ez minden szoftverban így van.
Mozgásszimuláció és ütközésvizsgálat ésetén szükség lehet a menetprofilra is (golyós prés menetes orsólya).
Száznál több furat esete meg a következő:
Elkészíted a bonyolult alkatrészed a sok furattal, majd 2 kattintással csinálsz belőle egy egyszerűsített alkatrészt, itt a furatok ''letörlődnek róla'' vagyis a szgépnek nem kell mindig mindent újraszámolni, és ezzel tovább tudsz dolgozni....
Baromi nagy szerelésekbe is érdemes az egyszerűsített alkatrészeket betenni, mert nem izzasztja úgy a procit ill. pillanatok alatt átválthatod a tervezett alkatrészre, ha erre van szükséged.
Természetesen fontos egy jó Cad-es (nvidia) videókártya, sok ram, jó proci.
Szerintem a graphit-os srácok normálisak és próbálják reálisan bemutatni a szoftver tudását. Egy olyan fél nap egyébként nem sok mindenre elég, ezt inkább mindenkinek a saját bőrén kell tapasztalni magyarul gyúrni kell a szoftvert.
Üdv,www.solidedgest.wordpress.com
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen