Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zomi1

    csendes tag

    Sziasztok!

    Március 14-én rendeltem egy Xiaomi külső akkumulátort a Gearbesttől. Azóta várok a csomagra, de sajnos nem kaptam meg (belga posta). Kértem rá TN-t, de biztosítást nem kötöttem.
    TN utolsó állapota:

    2016-03-19: it will take 2-8 days to complete delivery----BRUSSELS - BELGIUM

    Tegnap nyitottam egy disputot, azóta még nem válaszoltak az üzenetemre.
    Van rá esély, hogy visszautalják az árát, vagy újraküldik a csomagot?

  • zomi1

    csendes tag

    Sziasztok!

    Március 13-án rendeltem egy Xiaomi power banot a Gearbesttől. Követési számmal, de biztosítás nélkül.
    A követési szám állapota utoljára március 19-én változott, akkor ezt írták:
    it will take 2-8 days to complete delivery----BRUSSELS - BELGIUM
    (Tehát ez még a brüsszeli terrortámadás előtt volt, ha az számít valamit)
    A rendelésem azóta nem jött meg.
    Április 22-én csináltam egy dispute-ot.
    Ezután néhány mondat szóváltás következett az eladóval, majd végül ezt írta az egyik munkatársuk:
    "...Your order has been shipped out on Date April 14, therefore your delivery deadline will expire on Date May 14..."
    Na most ugye a követési szám szerint március 14-én adták fel a csomagot, tehát ezt nem értem. Gondolom lehet valami elírás. Mára meg már mindenképpen le is járt a határidő.
    Mivel a disputenak is van egy határideje ami után lejár az idő, ezért nyomtam egy escalationt május 11-én. Azóta nem történt semmi.
    Ez azért is érdekes, mert ez már a második power bankom amit Kínából rendeltem. Egyébként ez első sem jött meg (Banggood, tavaly december), akkor a második levelemre visszautalták az árat.
    Szerintetek végül újra el fogják küldeni a csomagot? Vagy visszautalják a pénzem? Vagy ez volt a tanulópénz, hogy gearbesttől soha?

    Előre is köszönöm! :) :R

Új hozzászólás Aktív témák