-
IT café
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz falabu88 #37350 üzenetére
Ahogy PainKiller is írja 5-15 munkanap.
Viszont a mostani körülmények miatt sajnos ezt nem lehet 100%-ra venni.
Előbb legyen postázva. 😉[ Szerkesztve ]
Bocsássunk meg ellenségeinknek,de nevüket soha ne felejtsük el! A sebek a múltra emlékeztetnek,de nem kell meghatározniuk a jövőt.
-
remi67
tag
23 napja írja ezt:
"A megrendeléshez tartozó adatok továbbításra kerültek a DPD részére"
Kezdjek aggódni, vagy ez mostanában természetes?
Egy 99 dodós telefon, EUEXPDP vagy ilyesmi, eju prájoriti. -
remi67
tag
válasz Silent77 #37354 üzenetére
Fasza.
Mondjuk mostanában tényleg nagyon be van lassulva minden. Az aliról van egy 3,5 dodós rendelésem (04.26), arra ugyan nincs rendes csomagkövetés de ami van aszerint 05.10-én elhagyta Kínát ("Departed country of origin" ), de se híre se hamva. A telcsihez rendeltem egy power bankot is az aliról, annak van csomagkövetője, aszerint már egy hete "Handed over to airline". Úgyhogy a jelek szerint Kínából is marha lassan jutnak ki a csomagok de az ajrópai szakasz is katasztrófa.
Pedig azt hinné az ember, hogy mostanában már helyreállt, pedig nem. -
vandor01
őstag
válasz Silent77 #37356 üzenetére
nekem is van egy februari 22-es rendelesem most kertem ra meg egy uccso 30napos hosszabbitast! megvarom a 120nap+10nap azran dispute!...
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
remi67
tag
Nekem pl. az aliról se jönnek meg a csomagjaim mostanában.......
Vettem volna telefont júrópai raktárból, de nem találtam olyat ami megfelel a peremfeltételeknek, pedig 20-25 dodóval adtam volna érte többet is, de összesen 3 típus maradt fenn a rostán (IP68, 6000+ akku, 100-125 dodó) na ilyen nem volt jajrópaji raktárban.
Evvan. Várunk.
Ráadásul a feleségemnek lesz, már elkezdte rágni érte a fülemet..... -
*Mukeey*
addikt
válasz remi67 #37362 üzenetére
Nekem meg aliról megjött csomó minden, igaz filléres apróságok. De volt közte április elején rendelt cucc is.
A GB-s tv boxom meg sehol
Biztos még a járvány miatt nehézkes a szállítás, már nem húzom fel magam rajta. Meg nem is érdekelne, csak máshol nem találtam ezt, főleg nem ilyen árban.
[ Szerkesztve ]
iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5
-
-
Shin Chen
tag
válasz Shin Chen #37301 üzenetére
Na szóval, megjött a telefon (még múlt hétfőn).
Összesen 11ezer forint volt az Áfa + 6000Ft a DHL ügyintézési díj.
A 36 000 Huf-s rendelésre mintegy 17 000.- Huf plusz költség került. (ez +47%)
Egyébként a telefon elég pöpec, az aksi bírja kb 2 napig folyamatos használat mellett, és igaz , a rendszer kicsit bugos a kamera sem fullos, de szerintem ~30 pár ezerért még megérte volna. Így meg tanulópénz volt.
Akit érdekel a vámügyintézés és egyéb, kérdezzen nyugodtan vagy írjon privit.
Köszönöm mindenkinek a segítséget"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
LiPiko
újonc
Márciusi rendelése (Eu raktár, priority line, stb) érkezett be valakinek? Esetleg lát valaki valamit a covidködben? Hír hajóról, EU érkezésről, bármiről! PLEASE!!!
-
aktív tag
-
aktív tag
válasz Knobber #37371 üzenetére
Üdv!
Március 9.-én rendeltem, 10.-én kaptam az első értesítést a feladásról, de az nem mozdult semmit.
Azután április 30.-án kaptam megint egy értesítést, ami már elindult és május 21.-én érkezett meg.Bocsássunk meg ellenségeinknek,de nevüket soha ne felejtsük el! A sebek a múltra emlékeztetnek,de nem kell meghatározniuk a jövőt.
-
LiPiko
újonc
To: Hungary
From: Germany
2020-03-14 14:51:00
DPD data centre, Order information has been transmitted to DPD.Annyi változott, hogy már nem írja, hány napja van úton. Mivel az összes eddig megadott határidő lejárt, így jelentősége sincs....
Nem vagyok meggyőződve arról, hogy ez nem lesz-e egy óriási szívás.
...és tudom pandémia. A 14-e után megrendelt gorilla glass és telótok már április óta a fiókban porosodik. Más kínai szállítókat ezek szerint nem érinti ilyen mértékben a vírus. -
sambenez
addikt
-
LiPiko
újonc
Ez rendkívül megnyugtató, az aggódást fel is függesztettem. Remélem még működik majd a 4G mire megérkezik vagy lehet még belőle egy bontattlan gyűjteményi darab.
-
falabu88
aktív tag
Egy kib*szott vicc ez a cég, 2 hét alatt nem képesek eu raktárról elküldeni a csomagot. Kifogás: több a rendelés mint amivel számoltak (de azért egyfolytában kapható most is, csak kínai raktárról.) Erre felajánlja, hogy akár azonnal küldik ha kérem, csak drágább lenne a posta, plusz vámot is kell fizetnem. Elmennek a ***... Első és utolsó rendelésem volt innen, mocsok banda..
-
lupus_l
aktív tag
válasz *Mukeey* #37381 üzenetére
Nekem cseh raktárból nem voltak hajlandóak a vírusra hivatkozva (nem szállíthatnak elektronikai cuccokat volt az indok, drágábban lengyel raktárból megoldják) Magyarországra szállítani egy lámpát. Lemondtam, Bangoodról megrendeltem cseh raktárból, 5 nap múlva nálam is volt
[ Szerkesztve ]
-
remi67
tag
Most már kezd idegesíteni, hogy 31 napja nem mozdul a telefon. ("A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé.")
Napokkal később rendeltem hozzá egy power banket aliról, annak a státusa már 2 napja "Arrived at destination country".
Ha le lehetne mondani ezt a rendelést a náthás pitsába és visszaküldenék a pénzt akkor azt tenném.
Sajnos nem gondoltam, hogy a covid miatt a GB a többi kínai webshophoz képest is tragikusan összeomlott.
Bár az is igaz, hogy egy 3 dodós alis cuccom ami ráadásul állítólag 05.10-én elhagyta Kínát még szintén nem érkezett meg. Persze ha hajóba rakták akkor még úgy 1-2 hónapig nem is fog. -
Knobber
aktív tag
válasz remi67 #37383 üzenetére
Nem kell idegeskedni, tudok mutatni 90 napos csomagot is ebben a státuszban GB-ről.
A januári meg februárban POSTÁZOTT (nem rendelt) csomagokat kikézbesítették múlt hónapban.
Kb. ennyi történt. De amit feladtak már-ápr-máj DPD csomagok azok állnak. Kínát se hagyták el kb.
Májusban deaktiválták a DPD szállítást, de akkor már rengeteg rendelés felhalmozódott. Kb. süllyedő Titanicból vödörrel mered ki a vizet szindróma.
Banggood szállított végig, és kézbesídtőtek is onnan a csomagok.
Tomtop dettó.Gearbest leszerepelt, de már több ízben.
Én azt látom jelenleg azt csinálják hogy az új rendelésekből finanszírozzák a régi buktákat. Próbálnak időt húzni, időt nyerni. Minden panasznál csak időt nyerni próbálnak, aztán felajánlanak 50, később 70-80% visszatérítést olyan 60, de inkább 90 napnál. Ha ez "kevés" mehet a Paypal dispute, ami szintén lesz majd fél hónap mire átmegy a rendszeren.
Garanciánál szintúgy. Visszaküldheted, aztán mivel kint a Repair Centerek is lehasaltak, szimplán bemondják - nem javítható - visszakapod a pénzed felét jobb esetben.
Youtube: Knobber
-
Nikaré
őstag
Eddig innen volt a legtöbb rendelésem. Biztos nagy a káosz odaát, ezt nem vitatom, de miért árulnak olyan termékeket ami nincs készleten???
Április 29. rendelés még mindig nincs feladva. A szállítás idejét mindig tologatják. Jelenleg Július 27. gondolom ezt még tovább húzzák. Azon gondolkozom, hogy lehet kívárom meddig képesek ezt csinálni.
De az is foglalkoztat, hogy törlöm magam regisztrációval együtt.
Sajnálom mert egész jól működött eddig. -
vandor01
őstag
válasz viktorhu #37389 üzenetére
Sajnos az SG-es kuldemenyek megszenvedik a virust
nekem is van egy oreg darab de majd jon! RP106428435SG
tegnap jott pl egy 95napos nem SG-s...CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
remi67
tag
válasz vandor01 #37390 üzenetére
Hát asszem én a közeljövőben hanyagolni fogom a kínai webshopokat. Januárban még rendben mentek a dolgok, sőt, rekordidő alatt jöttek meg apróbb csomagok. Aztán jött a covid helyzet, nem rendeltem egy darabig. Aztán én barom azt gondoltam április végére már helyreálltak a dolgok. 3 csomagom van úton: 04.26-án fizetve egy 3,5 dodós ali cucc, amire nincs rendes csomagkövetés de amennyi van az azt mondja 05.10-én elhagyta Kínát, persze azóta se jött meg, a következő rendelés egy 99 dodós telcsi a GB-ről, ez 35 napja nem mozdult abszolút semmit (DPD, stb.) a 3 közül ez idegesít legjobban. Egy harmadik is van, a telcsihez egy power bank (~11 dodó) a csomagkövetés szerint ez 6 napja Mo.-n van, de persze se híre se hamva.
Legjobban a telcsi idegesít, egyrészt mert a nejemé lenne és már rágja a fülem miatta, meg ahogy a dolgok kinéznek sztem ez a telefon nem is létezik, valószínűleg sosem gyártották le és ennél fogva sosem adták fel sehova. De az is valószínű, hogy az egész rendszer még mindig bedőlt, őskáoszos állapotban van.
Januártól meg sztem úgyis ellehetetlenül az egész a minden apró csomag vámköteles szabály miatt. -
Nikaré
őstag
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
Szomorúan olvasom, hogy erősen zuhant a GB színvonala. Most tapasztalom én is a saját bőrömön. Még az év elején vettem tőlüók egy Xiaomi Air 2 fülest, aztán jött a járvány és március eleje óta a héten újra használni kezdtem volna. Azonban valami megfeküdhette a gyomrát, mert nem veszi a töltést, egy egész estés töltést követően sem kapcsol be és továbbra is csak villog rajt a status LED, mint mikor tölt.
Egyből jeleztem is GB supportnak, hogy nem kóser a szitu. Nekem is jött a sablon duma, majd a mai válaszban azt írják, hogy mivel túlléptem a 45 napot és nincs a termékre repair process (wtf? ), így ők csak 25USD-s refundot tudnak adni (17e-et fizettem érte), persze azt is csak GB wallet-ra...
Mondom mivan? Ez aztán warranty... Illetve stock "issue"-ra hivatkozva ők bizony újraküldeni sem tudják sajna.Na most ez így nagyon nem buli, hogy ők kijelentik, hogy nem lehet javítani és ezzel kibújnak az 1 év garancia alól. Majd nagy kegyesen közlik, hogy 25USD-vel tudnak kárpótolni, amit persze muszáj lenne náluk elkölteni.
Ez nekem nagyon nem begyere, mit tanácsoltok? Próbálkozzak én is PP-n keresztül refundot kérni?
u.i.: Van még egyébként ajánlott kínai bolt? Mert tavaly nálam a banggood írta le magát, most meg már a GB is...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Knobber
aktív tag
válasz TheProb #37398 üzenetére
Nincsen ajánlott kínai bolt. Úgy kell mindenhonnan vásárolni, hogy 180 napos paypal dispute lehetőség van, ami elég kell legyen garanciáztatásra is.
Banggood meg Tomtop talán gyorsabban szállítanak most, de garanciára nem nagyon szeretnek válaszolgatni. Még ticket rendszerük sincs.
Aliexpress még jópofa, a buyer protection miatt, de ha az lejár utána elfelejtheted hogy az eladó többet szóbaáll veled.
Mivel lehasalt idén a Repair Center is odakint, így kb. mindenre azt írják hogy nem javítható. Hiszen nincs odakint aki megjavítsa.
Youtube: Knobber
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest