- ArchiCAD és Artlantis topik
- Az AI és a felhő számít, a tiszta energia nem: jó a szén is a tech szektornak
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Videó stream letöltése
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- SkyShowtime
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
cheatergs
senior tag
Halisztok!
Netes rendelés házhozszállítási macerája miatti elállási jogról melyik topicban tudok kérdezősködni?[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
20.-án, boltzárás után rendeltem egy PC-házat 1 napos szállítási határidővel vidéki faluba; a cucc raktáron volt a cégnek; a futár az MPL volt.
A szállítás 22.-én sem történt meg, a hétvégén, ünnepnap pedig nem is volt várható. Net híján nyomon követni nem tudtam a szállítást.
Hétfőn vissza kellett jönnöm a fővárosba, ahol a csomagkövetést megnéve 22.-én adta föl a cég postára, akik ma, 26.-án szállították ki. Mivel én nem voltam ott, és belátható időn belül nem is tudok lemenni, így a postás visszavitte a cégnek.
Még 25-én írtam egy mailt erről a cégnek, h meddig őrzi meg a csomagot a helyi posta, amire azt a tömör választ kaptam, h 5 napig.A cég maga egy vidéki városban van, oda eljutni biztos nem fogok, tehát kizárt a személyes átvétel; de ha az MPL le is adta volna a falum postáján a terméket, akk sem lett volna időm a héten leutazni, plusz az utazás maga drágább lett volna a háznál.
Kérdésem, hogy ha most elállok a terméktől, akk kell-e fizetnem nekik vmilyen díjat?
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
Halisztok!
Bedöglött az MP3-am, ezért vinném vissza gariba cseréltetni.Kérdésem, h mivel személyes adatok is vannak rajta, a szervízben (akár a gyártónál) visszanyerhetnek-e belőle vmit (mert mondjuk nekik sikerül életre kelteniük)?
Érdemes egyáltalán e miatt agóddni?Gépre csatlakoztatva se kapcsol be, tehát letörölni se tok róla semmit.
Mindig minden mindegy
-
cheatergs
senior tag
Halisztok!
Az alábbi garanciát nem én intéztem akadályoztatásom miatt, hanem egy ismerősöm.
Még tavaly novemberben leadtam gariba a Sandisk Sansa Clip+ MP3-amat. Két hónap után közölték, h nem tudják kijavítani és nem is forgalmazzák a terméket, így le lehet vásárolni, v visszaadhatják a pénzt. Ismerősöm az utóbbit választotta.
A problémám, h újonnan másfélszer annyi a Sansa, mint akk volt, így most rá kell fizetnem, miközben hivatalosan jócskán gariidőn belül vagyok.
Kérdésem, h tehet-e ilyet a forgalmazó, hisz én úgy tudom, a gyártóhoz küldik vissza javításra, és ha ott nem sikerül, akkor küldenek másikat - függetlenül attól, h a kisker forgalmazza-e?
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest