-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sonar
addikt
válasz Ariadne #3985 üzenetére
Személyesen nem, de telefonon és email-ben már megtettem ezeket. Telefonban csak elnézést kértek, de még mindig nem tudják... Személyesen meg nem küldtem be senki ismerőst.
Számla a garipapirral együtt a szerviznél van. És a szerviz <> ahol vettem. Ilyenkor hogyan menjek a boltba reklamálni?
Meg a gari papir azt mondja, hogy a jótállási jegyet érvényesíthetem direktben a szerviznél is. És rájuk is vonatkozik a 151/2003(IX.22.) sz Kormány rendelet és a 49/2003 (VII.30.) GKM rendeletA tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!
-
sonar
addikt
válasz Ariadne #3985 üzenetére
Azért mégis csak némi elrettentő ereje a fogyasztó védelemnek. Mert a héten érkezni fog a router. Csak a megfelelő jogszabályokat kellett becopyzni a levélbe és cc-be meg rárakni a fogyasztó védelmet.
Bocs, hogy hisztiztem, de tudod mindenkinek vannak szar hetei amikor semmi nem jön össze. Na az elmúlt pár hét ilyen volt.
[ Szerkesztve ]
A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen