-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz dash17291 #11024 üzenetére
Az első évben ez a sorrend: javítás -> csere ugyanarra a termékre -> pénz vissza. Minden más egyebet nem vagy köteles elfogadni (pl. levásárlás, más termékre történő csere). Ha lejárt az 1 év jótállás, már szabhat feltételeket a gyártó/forgalmazó, amit el kell fogadni, ha garanciális ügyintézést szeretnél.
A második kérdésre: a típusszámnak kell egyezni, a specifikációk azonossága nem elégséges a jótállás keretein belüli cserére.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Magisk
- Magyar árat kapott a Honor MagicPad 2
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Háztartási gépek
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- LG C1: megújult OLED tévé járt nálunk!
- Projektor topic
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
- Iphone 13 Mini 256GB Nagyon szép állapot, garanciával, üzletből
- Új HP EliteBook 640 G9 Tartós Üzleti Fémházas Laptop 14" -50% i5-1235U 10Magos 16GB/512GB FHD IPS
- Chord Mojo 2 + gyári bőrtok 2 hetes
- Iphone 14 128GB fekete, Független 93%AKKU, Üzletből Garanciával
- iPhone 11 (product) RED 64GB 100% akkumulátor és hibátlan állapot
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest