-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz dash17291 #11024 üzenetére
Az első évben ez a sorrend: javítás -> csere ugyanarra a termékre -> pénz vissza. Minden más egyebet nem vagy köteles elfogadni (pl. levásárlás, más termékre történő csere). Ha lejárt az 1 év jótállás, már szabhat feltételeket a gyártó/forgalmazó, amit el kell fogadni, ha garanciális ügyintézést szeretnél.
A második kérdésre: a típusszámnak kell egyezni, a specifikációk azonossága nem elégséges a jótállás keretein belüli cserére.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- LEGO klub
- Ukrajnai háború
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- GoodSpeed: A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
- Suzuki topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
- ÚJ Bontatlan MacBook Pro 14 M3 Pro 11CPU/14GPU 18GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO MAX 256-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- OLED65GX6LA 2 Év gyári Garancia
- LG OLED55G39LA 2 Év gyári garancia
- LG OLED65G39LA 2 Év Gyári Garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen