- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Proxmox VE
- Mozilla Thunderbird
- Crypto Trade
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Mobilinternet
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Windows 11
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #11499 üzenetére
Jópár olyan készülék van, aminek a user manual utsó x oldala a többnyelvű garijegy, tehát még csak azt sem lehet megcsinálni, mint amit néha háztartási gépeknél szoktak, hogy az értékesítő cégnek van x db. biankó garjegye, egyet kitölt, azzal megy ki a bontatlan termék, a futár ezt adja át, majd kcsomagolja a hűtőt/mosógépet, a helyére teszi, és annak pedig elviszi az üres garjegyét (ezt fogja megkapni egy pár nappal későbbi vevő és így tovább).
-
bullseye
addikt
válasz Superhun #11560 üzenetére
Az gondolom irónia volt a részéről, mert ha kisebbségi is van a kérdésben, akkor kihagyhatatlan poén, hogy a törvény direkt elnyom minket, mert titokban ők írják. Ja nem, az másik kisebbség, bocsi...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
313313
addikt
válasz Superhun #11560 üzenetére
"Végén engem vádolnak meg kisebbségi jogainak korlátozásáért...." ez csak feltételezés, de a bíróság (bíró és a védő ügyvéd ) hozzáállásából én már nem lepődnék meg semmin... Ha nincs a 15 perces 4 kamerás felvétel, akkor még 2-2 tanú vallomása áll egymással szemben, ami felvethette volna a rágalmazást is, illetve ha nem hívom fel a dühöngők figyelmét a kamerára, abba is belekötnek. Tábla több helyen kint van, hogy kamerával megfigyelt helység/üzlet...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
muveszur
addikt
válasz Superhun #11495 üzenetére
Szia!
Van fejlemény az ügyben, hát megírom.
Most 2014.05.13-án meguntam a dolgot, írtam egy picit a vásárlók könyvébe, igazából írtam volna többet is, de betelt.
Tegnap 2014.05.13-án visszakaptam a cipőt, és a független szakértői véleményt is, melyben azt állapították meg, hogy az igényem nem megalapozott.
Indoklásként pedig azt írták, hogy a varrás hibás volt, de ez kijavításra került. Szeretném itt is megjegyezni, hogy mikor elküldtük a független szakértőnek a cipőt, mellékeltem hozzá egy levelet, melyben különösen kértem, hogy ne a varrást vizsgálják, hanem a ragasztást. Mivel az Office Shoes "szervize" sem tudta megkülönböztetni a két fogalmat, gondoltam levélben is leírom.
Emiatt óriási csalódás az, hogy egy függetlennek nevezett szakértő sem képes a két dolgot megkülönböztetni egymástól. Ha pesti lennék, személyesen megkeresném a szakértőt. "Szakértő".Holnap megteszem a bejelentésemet a fogyasztóvédelemnél.
-
Attix82
őstag
válasz Superhun #11784 üzenetére
Tépem a hajam ezektől .....
Ez a legjobb:
Ha a távollevők közötti, elektronikus úton kötött szerződés a fogyasztó számára fizetési kötelezettséget keletkeztet, a vállalkozás egyértelműen és jól látható módon, közvetlenül a fogyasztó szerződési nyilatkozatának megtétele előtt köteles gondoskodni arról, hogy a fogyasztó a szerződési nyilatkozatának megtételekor kifejezetten tudomásul vegye, hogy nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után.Megrendeli, ki kell fizetnie ha törik ha szakad....ha nem akkor mit csináljon a boltos?
-
pinnacle
nagyúr
válasz Superhun #11784 üzenetére
Ez idáig 3 hónap volt. Szerintem úgy tudod igazolni, hogy vásárláskor lemented a webshop oldalát, de az is lehet, hogy neki kell bizonyítani a tájékoztatást, amit emailben, szóban tett meg. Ehhez persze az kell, hogy aláírd, átvetted, megértetted. Mondjuk ez tényleg a kereskedők szívatása, de attól tartok, aki nem jelzi az oldalán az elállás lehetőségét, az nem véletlenül teszi.
optikus 42490Ft-t vettem, kártyásan, 7650 Ft-t függetlenítettem. Egyébként szerintem nincs jelentősége annak, hogy mennyiért vettem, ugyanannyit kapok vissza, amennyit fizettem.
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #11893 üzenetére
Bahh, azt minalunk az elelmes nagykerek megoldottak ugy, hogy -kb. egyeduli esetkent- visszaadtak a vasarlaskori arat. Aztan hogy, hogy nem, 1-2 honap mulva meg megvettem zsirujkent olyan wd hdd-t, amire az online wd warranty check azt mondta, hogy meg van ra 8 honap, 1.2 ev, meg 1.5 ev gari (ertsd: az RMA-ban visszakapott hdd-t, aminek gariidejet hozzaigazitotta a wd az eredeti termek gariidejehez eladtak vadiujkent, ergo zsakoltak rajta vagy riz rugot/darab).
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #11908 üzenetére
Most nem tudom megnézni, hogy ez változott-e, de régen azt írta a szabály, hogy a jótállás meghosszabbodik azzal az időszakkal, amíg a fogyi a készüléket nem használhatta.
Namost ez megint egy okos megfogalmazás, mert nem használhatta úgy mint nem volt nála a készülék, tehát nem állt módjában, lehetőségében, vagy úgy mint a javítás folyamata nem tette lehetővé? Mert az elsőnél az átvétel lesz ez az idő, a másodiknál pedig a javítás elkészültéről szóló értesítés dátuma. -
psg5
veterán
válasz Superhun #11995 üzenetére
Előre bocs a kottyintásért,de nem munkanapig, hanem "csak" 14 napig! Nem mindegy.
Gyors beszerkesztem a jogszabályt, mert már most sokan átlibbennek felette: (naptári napról van szó, nem munkanapról!)
"9. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog
20. § (1) Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,
ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától
számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
(3) A (2) bekezdés a) pontjában foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e §-ban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja."[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz Superhun #11992 üzenetére
Az úgy pontos, hogy a jogszabály nem azt mondja, (kötelező jótállás esetében), hogy csak jótállási jeggyel, hanem:
151/2003
"(3) A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek."Tudom, a konkrét esetben elveszett jótállási jegyről van szó, de gyakorlatilag a nélkül is érvényesíthető egy kötelező jótállás.
(bocs mégegyszer az ismételt belekotyogásért)
F.K.T.
-
-
Idiofil
aktív tag
válasz Superhun #12364 üzenetére
Sziasztok újra!
Na az a helyzet, hogy se szó, se beszéd a bolt úgy döntött, hogy a Corsair Force GT helyett küld egy End-of Life státuszú "OCZ Vector" SSD-t (holott többször jeleztem, hogy levásárolnám az aktuális összeget).
Ha a garanciáztatott termék kapható még, van-e joga a boltnak egy másik terméket küldeni? (Arról nem is beszélve, hogy a garanciajegy szerint amit ők adnának cserébe 1 év garanciával rendelkezik, a Corsair pedig 3 évvel )
Írtam nekik, hogy nem tartom korrekt eljárásnak ezt, mert ha már nem típusazonos terméket küldenek (pedig kapható), akkor gondolom le kellene, hogy tudjam vásárolni. Vagy én gondolom rosszul?Üdv
M"Those who want respect, give respect"
-
A Dévlá
újonc
válasz Superhun #12897 üzenetére
Aha! Akkor a szervizes nem tudja a jogszabályt, vagy csak úgy mondott egy számot! Mert nekem azt mondta 3 javítás után... Lehet tapasztalatból mondja, hogy hány után hajlandó valamit a gyártó lépni...
Csak elkeserítő, hogy az ember kifizet egy rakat pénzt és szervizbe hordozgassa!
Lehet olcsóbb noti jobb lett volna! -
Tigerclaw
nagyúr
válasz Superhun #13085 üzenetére
Próbáltam tájékozódni előtte, de a neten ezzel kapcsolatban csak apróhirdetésekbe futottam bele, tesztbe, felhasználói véleményekbe nem. Pont az az egyik gond, hogy mivel egy "kamu" Telenor telefon fantázia típus számmal (se a Telenor oldalán, se a neten sincs róla info, se S600-ként, se PRO7310AU néven), illetve az eredeti kínai gyártót sem ismerjük, így nincs róla infó, nem beszélve arról hogy mivel ez nem okostelefon, csak egy teljesen alap feature phone, így tesztek sincsenek róla.
Most már én is tudom, hogy ilyen előrecsomagolt mobilos pakkot ismeretlen szolgáltatói telefonnal nem szabad megvenni, mert tényleg nem tudja az ember hogy mit vesz.
Egyébként a Penny-ben rendesek voltak és ha nem is örömmel, de visszavették. Én eleve nem vártam sokat a telefontól, de sajnos nem teljesítette a minimumot se amit egy alap telefontól elvár az ember.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
jerry311
nagyúr
válasz Superhun #13364 üzenetére
Vagy csak simán egy fizetési meghagyás.
Ha valaki nem fizet határidőre, akkor nem feltétlen kell nagyon kedvesen tovább kérlelni, hogy ugyan adja már vissza a pénzed.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #13374 üzenetére
Kuldj egy sms-t, 2*160 karakterbe egy teljes jogi rizsa is belefer. CC-zed magadat (ezt jelzed is nekik) igy bizonyithatoan megkaptak. Hivd fel figyelmuket, hogy a fizetesi ido lejart, ha adott datumig nem fizetnek, akkor kovetelt osszeg+kozjegyzoi dij ertekben fizetesi meghagyast allitasz ki ellenuk.
Vagy email, benne kezbesitesi es megerkezesi jelzes, cc magadnak es az nfh-nak -
norbert1998
veterán
válasz Superhun #13481 üzenetére
Igen, állítja. Rosszul írtam az előbb, a gyártó oldalán van 8 és 8.1-es driver és azok bugzanak. Mert a benne lévő chip-hez nincs drive , szóval nem is értem, hogyan tudták egyáltalán működésre bírni 8.1 alatt, mikor a 7-es driverrel már bootjepernyo előtt kék halál van.
Köszi, holnap megkeresem a dobozt+garit
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- War Thunder - MMO Combat Game
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mobil flották
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Spórolós topik
- Baba-Apa topic
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen