- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- DIGI kábel TV
- Windows Insider Program
- C# programozás
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Sweet.tv - internetes TV
- Crypto Trade
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- macOS PC-re
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz
neil_mullen #24497 üzenetére
Írsz egy emailt, benne idézed, hogy jogszabály szerint az elállásról való értesüléről számított 14 napon belül vissza kell utalniuk a pénzt, ez másfélszer eltelt, 5+-szor beszéltél és emaileztél velük, ez az utolsó alkalom, mielőtt közjegyzőhöz fordulsz fizetési meghagyás miatt, egyben közlöd, hogy leveledet másolatként megkapja a helyi fogyasztóvédelmi hatóság és természetesen be is rakod másolatba őket. Sőt, egyenesen úgy kezded a levelet, hogy Tisztelt xy kft., tisztelt Fogyasztóvédelmi hatóság!
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
neil_mullen #24499 üzenetére
Békéltető testületnél a fogyasztó lakhelye szerinti az illetékes, ennek alapján azt gondolnám, a fentinél is (ha nem, akkor sincs gond, illetékeségből átteszik automatikusan, és ez itt most nem is lesz lényeg, mert te most még nem bejelented őket, csak ráhatni próbálsz, hogy intézzék már el amit el kell).
-
asdf_
veterán
válasz
somnia #24528 üzenetére
A vásárlás előtti állapotot kell visszaállítani. Ha a vásárlás okán kaptál kuponkódot, amit később felhasználtál, akkor a felhasznált kuponkóddal elért kedvezmény levonása szerintem tök jogos. Ha csak nálad van egy kupon, amit még nem használtál fel, akkor a teljes összeget kell visszakapnod, a kupont pedig érvényteleníteniük kell.
-
asdf_
veterán
válasz
Gyuri27 #24533 üzenetére
Nem, szerintem a vásárlás értékének 15%-át érő kupont kapott a vásárlás után, a matek nálam csak így jön ki (vagy még korán van), tehát az eladó csak a 15%-kal csökkentett árat akarja visszaadni, mert 15%-nyi kupon a vevőnél maradt, innentől kezdve kanyarodunk oda, amit írtam, hogy ha ezt később felhasználta, akkor jogos levonni, ha nem, akkor meg érvényteleníteni kell.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Én másképp gondolom. Elállás esetén a vásárlás előtti állapotot kell visszaállítani.
Vásárlás előtti állapot:
a vevőnek volt 9598 Ft-ja és nem volt terméke, nem volt kuponja.köztes állapot:
volt terméke, nem volt már meg a fenti pénze, és volt egy vásárlás 15%-át, azaz 1440 Ft-ot érő kuponja. Ezt vagy elhasználta vagy nem.Elállás utáni állapot:
Termék vissza, pénz vissza, kupon vissza. Ha a kupont a vásárlás után egy újabb vásárláskor felhasználta, akkor mivel a kupon már nem tud visszajárni, így kényszerűen az ára jár vissza, így 9598-1440=8159 Ft jár vissza a vevőnek. Ha a kupon még nincs levásárolva, akkor viszont a kupont kell érvényteleníteni, nem pedig annak értékét levonni, így pedig egy kuponnal a boltnak magához láncolni a vevőt.Nyilván abban az esetben, ha a bolt ezt az ÁSZF-ben már előre tisztázta, hogy vásárlás utáni elállás esetén a vásárlás eredményéül kapott kuponok, ajándéktermékek stb.-k visszajárnak (bár a józan paraszti ész is ezt diktálja, ennek azért elég evidensnek kellene lennie mindenkinek, nem feltétlen érzem tehát, miért kéne ezt még írásban is külön nyomatékosítani). Ha a bolt, hogy ezt nem szabályozta (épp nemrég írt itt valaki valami hasonló esetet a Samsunggal), no ott kezd érdekessé válni a történet. Szóval a kedves vevő lapozza fel mit ír az ÁSZF, amit vásárláskor elffogadott.
-
asdf_
veterán
válasz
S e t h #24558 üzenetére
Volt már ilyen itt. Gondolom beszállítási problémák miatt most épp telekomos fw-s van szabadon, de mivel nem simlockos, így kiszórják így, ahelyett, hogy a polcon állna, amíg a Telekom ismét rendel belőle.
Én ugyan nem telefont rendeltem tőlük, de az eszköz gyári száma szerepelt a csomagban található szállítólevélen (a számlán nekem sincs rajta), valamint kérdésre azt írták, hogy: Szeretnénk tájékoztatni, hogy azért nem kapott a vásárolt termékhez garanciajegyet, mert azt külön kell igényelni nálunk, természetesen igénylés esetén kipostázzuk Önnek a rendelésben szereplő címre.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
S e t h #24563 üzenetére
Szerintem hívd fel a ses.hu-t, mondd el, hogy ez a szitu, tudnak-e rá EU-s romot rakni meg átírni EU-sra (nem vagyok képben, hogy most lehet-e még ilyet, régen még otthon is felül lehetett csapni, hogy TMH meg VDH helyett XEH legyen, csak a sim lock maradt, de itt most ugye az nincs és onnantól az utóbbira ment a frissítés OTA, csak most már végre eljutottunk odáig, hogy nincsenek országokra leosztott ROM-ok, hanem van egy európai és kész, sokkal egyszerűbb mindenkinek) Persze ez akkor játszik csak, ha meg tudják csinálni, valamint pesti vagy.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
Lackooo84 #24591 üzenetére
A jacuzzi nem kötelező jótállás alá sorolt termék, egy tavaly augusztusban cseréltre a szavatosság indul újra, annak első 6 havában nincs bizonyítási teher, az meg már lejárt, tehát ha csak nem írtak valami kedvezőt a jótállási jegybe, szerintem itt szakvéleményes szavatosság jöhet csak szóba.
-
asdf_
veterán
Direkt átfutottam előtte a mellékletet, még rá is kerestem...
.... a fürdőkádra -
asdf_
veterán
válasz
iamBandiii #24610 üzenetére
2021 eleje óta, ha jól tudom, akkor 3 év szavatosság illet meg 250k feletti vásárlás esetén.
Nem, 3 év kötelező jótállás illet meg. Semmit nem kell bizonyítanod.
De takarítás szerintem is, ennyi idő után tele van "köldökszösszel" egy ilyen csatlakozó, legyen akár lightning, akár USB.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
salapp #24704 üzenetére
https://www.mediamarkt.hu/hu/shop/info.html#garanciaplusz
Fontos, hogy ez nem kiterjesztett meg nem garancia, hanem egy szimpla biztosítási szerződés.
Feltételek
Ha nem változott március óta (kevésbé valószínű), 30e lesz.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
Lackooo84 #24707 üzenetére
Korrektúra: a Thinkpadeknek van normális szervize, és az Ideapad-ek meg talán a Thinkbookok mennek a TMX-hez. Idepadhoz van háztól házig gari.
Ide kell betolni a SN-t, ha a google jó oldalt talált meg. De nem szentírás amit az oldal mond, gyártás után x idővel automatikusan indított gari van itt, számlával és garjeggyel igazolt dátum felülírja ezt.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
kobuki123 #24723 üzenetére
* Kiterjesztett Samsung jótállás az alapjótálláson felül:
A Samsung az általa forgalomba hozott, fogyasztói szerződés keretében vásárolt, új tartós fogyasztási cikkekre 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén az alapjótálláson felül 1 éves kiterjesztett Samsung jótállást vállal.
A fenti kategóriákba nem eső Samsung termékekre a kötelező jótállási idő (alapjótállás) vonatkozik.
3. Western Digital Merevlemez: Western Digital HGST Ultrastar He12 12TB 7200rpm 256MB SATA3
Gyári gari 5 év, kiskernél 1 év
A kérdsem: miért adják kevesebbel mint a gyári gari?
Mert szürkeimportos és nem a magyar forgalmazón keresztül jön. Ellenben így olcsóbb is, mint a hivatalos forrás.
A könyvelőt kérdezd meg, van valami trükk, hogy te megveszed magánszemélyként, és számla nélkül eladod a cégnek használtként. Erre van valami éves limit, hogy hány forintig lehet ezt megoldania a cégnek (az áfa gondolom viszont bukó lesz).
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
2. § (1) A jótállás időtartama:
(2) A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik
(kötelező jótállás alá rendelt termék esetén természetesen) -
-
asdf_
veterán
válasz
BB9000 #24785 üzenetére
Fizetési meghagyást közjegyző állít ki, semmi szükség ügyvédre. Amennyiben van elektronikus aláírás az e-személyijén (kérje mindenki, amikor személyít újít meg, a h*lye kormányhivatalnokok kérés nélkül eldöntik az ember helyett, hogy minek az neki), még mozdulni sem kell, online intézhető.
Az összeg a kérdés, hogy megéri-e vele eképp foglalkozni, meg persze az, hogy valóban fennáll-e, hogy 30 napon belül meg kellett volna javítani.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
LuckyL #24789 üzenetére
A chargeback jellemzően 120 napon belüli vásárlásnál művelhető, nem mellesleg szintén jellemzően rögtön nyer az ember a nyakába egy 30 napos kivizsgálási időt.
Valamint erős tippem, hogy lehet, hogy ilyen esetben nem is érvényesíthető, hiszen a kártyás vásárlás teljesült, az ügyfél a terméket megkapta, az ő utólagos jótállási panaszának a kártyás fizetéssel kapcsolatosan semmi dolga nincs, de ez nem biztos.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
LuckyL #24795 üzenetére
Azért nem teljesen fenékig tejfel az a Transferwise. Belga számlaszámot kap az ember a forintos számlára, így forintot utalni a saját számlámról külföldi banknak 2000 Ft+%, fizetést oda utalni a cégnek 3100 Ft+% (ennek alternatívája, hogy bankártyával fizetek be, annak igaz sokkal kevesebb, de még mindig van egy jól látható összege), forintos transferwise számláról forintra kiutalni ha jól tudom, nem lehet, csoportos beszedés nincs, meg ilyesmik.
Átpakolni valutára a forintot, meg külföldön költeni, valutában fogadni utalásokat persze kiváló.[ Szerkesztve ]
-
-
asdf_
veterán
Tudtommal olyankor újraindul a garancia/jótállás!!
Nem, csak cserénél undul újra. Javításnál csak a kicserélt alkatrészre.És tudtommal 3x ugyanazon hiba után kérhetek teljes cserét!
Ha 2021. jan. 1. után vásároltad. Viszont ha most fog lejárni, és 90-ért vetted, akkor az, amit a jogszabály ír elő, az már lejárt (90e ft esetén 1 év). Most már csak a Sennheiser saját, önként vállalt gariját eszed, nem a jogszabályit. -
asdf_
veterán
Szépen becsomagolod és elviszed a MM-ba és ott vered vele az asztalt. Tőlük vetted, így rajtuk vered le. Esetleg jelzed, hogy a Samsung már elhajtott, de ez téged nem érdekel, és nem is értesz vele egyet, a TV-nek egy nagyjából homogén képének kellene lennie, nem egy ilyen bevilágítási hibás fosnak. Képet meg ne sorozatról csinálj, hanem egy üres fekete képernyőről (azon úgyis segít majd láttatni a hibát, hogy a gép túlexponálja majd). Ha A MM-ban nem megy a dolog, akkor vásárlók könyve, majd békéltető.
Valamennyit biztos csal a kép, de amúgy nincs -hibásan- tökig tekerve a fényerő? A gyászkeretnek marhára nem kéne ennyire világosnak lennie, főleg nem egy VA paneles TV-n, tejködben úszik az egész (de mondom, így fotó alapján, az meg persze nem az, amit az emberi szem lát).[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
Brash89 #24863 üzenetére
Ez egy gyári kiemelt üzemmód, amiben az előző Samsung LED 4K TV-m is használtam
De ettől még nem biztos, hogy jó. Nem tudom szabad szemmel milyen, de ami így néz ki nálad
annak kb. így kéne kinéznie a valóságban.
Emiatt kérdezem, hogy nincs-e esetleg az egekbe tolva a fényerő így adva ezt az elég szar, tejködben úszó képet meg erősen kihozva a bevilágítási hibákat.
(de mondom, lehet hogy jó, csak a fényképen ilyen szar, a valóságot csak te látod, ellenben vannak elég sokan, akik életükben nem láttak még helyesen beállított képű tv-t, gőzük sincs milyen az és igényük sincs rá, beállítják valami módba, aztán annyo, egy ujjal nem nyúlnak semmihez) -
asdf_
veterán
válasz
Brash89 #24878 üzenetére
kaptam egy jegyzőkönyvet arról, hogy 43 colos készüléktől nagyobbat nem tudnak elvenni, mert nem megoldott a biztonságos szállítása szervizbe.
És ezt ki nem szarja le? Ők adták el? Igen. Ők a jótállás kötelezettjei? Igen. Ebből adódóan ez az ő problémájuk? Igen. Agyam eldobom...
Érdekes módon, eladásnál meg nem jelent problémát a 70"-os szállítása sem.Békéltetős bejelentés, amelyben kiemelni, hogy a MM a jótállási kötelezettségének nem tett eleget, valamit azt, hogy a Samung meg távgyógyít, úgy foglal állást egy hibáról, hogy azt a saját szemével nem látta és szervize szintén nem volt hajlandó átvenni a készüléket.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
-
asdf_
veterán
válasz
pana0017 #24942 üzenetére
Elvileg bárki, mert a kötelező jótállás által biztosított jogok egy adásvétel alkalmával átszállnak a vevőre (ugyanakkor a számlát lásd, mert ha céges volt a vevő, akkor nincs semmi sávos jótállás). De aztán vannak egyes cégek, akik úgy gondolják, hogy ezt felülírhatják és pl. adásvételit kérnek, miközben az adásvétel lehet szóban kötött is. Ha jól rémlik Euronics és Alza volt p*cs ebben a tekintetben a múltban.
-
asdf_
veterán
válasz
_ocsisajt #25128 üzenetére
Amikor netről rendelsz, akkor egy vételi ajánlatot teszel, amit a másik oldal vagy elfogad, vagy nem. Most nem fogadta. Az ember általi visszaigazolásig nincs élő szerződés köztetek.
A dolog mögött esetleg az lehet, hogy egy jópár webshop adatcserével be van kötve nagykerekhez és a készletinformáció viszont nem feltétlen realtime. Azaz az olcsó nagykerben lett termékből, ez felkerült a frissítéssel az adott kisker webshopjába, mint elérhető termék, új árral, mire megrendelted, akár náluk, akár másnál valaki megvette a nagyker készletét, így neked már nem jut, csak a drágább helyről származó termék, azaz ha fejenállsz, akkor sem lesz olcsóbb.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
_ocsisajt #25130 üzenetére
Nem. Először jön egy gépi visszaigazolás, hogy megkapták rendelésedet. Ebben jelemzően benne van nagy betűkkel, hogy ez nem minősül a rendelés elfogadásának, csupán azt jelzi, hogy megkapták a rendelésedet, vagy valami hasonló szöveg, és ha utána visszaír neked egy ember (értsd: nem automatikus visszaigazolást kapsz, a fenti annak tűnik), ezt amúgy rendszeresen el szokták sikkasztani sajnos, hogy rendelését visszaigazoljuk, na onnantól él a történet.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
4Grider #25176 üzenetére
Ezzel csak az a gond, hogy jogszabály van arra, hogy a gyártói garanciát tovább kell adni. Azaz neked mint viszonteladónak kötelességed, hogy olyan nagykertől szerezd be a terméket, aki ezt biztosítja.
Meg a lónak a cerkáját.
Azt kell továbbadni, amit a beszerzési forrás biztosít a kisker részére, nem azt, amit a gyártó a legelején. A jog mindössze annyit ír elő és biztosít, hogy a magyar kisker garit benyelni/elsikkasztani ne tudjon, amit ő kap, azt adja is tovább.
A kedves vevő meg ne kopogtasson, amikor mondjuk tök egyértelműen ott van a random webshopban, hogy mittudomén, Samsung 980 pro SSD 3 évvel megy. Nem, nem 5-tel, mint a nem szürke , Samu garijegyes termék (ami amúgy meg nem 5 hanem 1+4, eltérő feltételekkel).[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
4Grider #25184 üzenetére
Az a baj ezzel -maradva a Samsung SSD-s példánál-, hogy a gyártó azon feltétel mellett adja az 5 évet, ha:
- van hozzá Samsung Magyarországos jótállási jegy
- a terméket a Samsung Magyarország importáltaEzek egyike sem áll fenn egy "szürkeimportos" terméknél. Így kényszerűen az 5 év sem tud (szerintem).
(és egy 22-es csapdája, hogy a vállalkozást megillető jogok között sincs az 5 év, mert a random számtech webshop gyári számos beszerzési számlát és hozzá tartozó jótállási jegyet tud villantani a termékhez, hogy ő azt mondjuk 3 évvel vette, így értelemszerűen a vállalkozást megillető jogok között az 5 év nem szerepel, így azt átadni sem tudja. Extra extra 22-es csapdája, mivel a forgalmazó cég cég, és a cégeknek nem jár az, ami a fogyasztónak, a céget megillető jótállási jogok -amit elvileg tovább kéne adni- eleve környékén sincsenek annak, ami a fogyasztót illeti meg).
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
Lackooo84 #25191 üzenetére
De ki az aki valahol a beszerzési láncban kevesebb garival veszi át és adja tovább??
Bárki. És nem is kell, hogy itt az országban legyen, ugye EU, szabad áruáramlás van, simán lehet, hogy már a külföldi dealernél is 3 év van, tehát már az országba úgy lép be az áru, hogy csak 3 év van rajta.
Na mindegy ezt én sosem fogom megérteni...
Pedig halál egyszerű:
3 év nagykeres garival pl. nettó 25 ezer Ft. a termék
5 év gyári garival, a magyar gyári mportőrön keresztül pl. nettó 26,680 Ft. És tekintve, hogy eladásra ebben az országban kerül, ahol utolsó előttiek vagyunk az EU-ban az egy főre jutó átlagkeresetben, bőven van olyan vevő, aki azt mondja, hogy én megspórolom azt a pár ezret, úgysem lesz semmi baja. Ez pont olyan vevő indukálta dolog, mint a neppergsm-es ajtógaranciás olcsó telefonok, ahol sw frissítéssel "javítanak", sőt ahol a szoftvergarancia szót is feltalálták, a max 150e km-es női nemdohányzó tulajdonostól származó használtautóhegyek meg anyámkínja. Nyilván ha senki nem venné így, akkor ez nem élne, és minden termék a magyar importőrön keresztüli lenne. -
asdf_
veterán
válasz
Lackooo84 #25198 üzenetére
A nagyker is eleve 3-mal veszi. És (a végfelhasználóhoz hasonlóan) szintúgy olcsóbban, mintha a magyar importőrtől venné, ebből adódóan esetleg jobban is pörög a termék. Ha azzal is lehet üzletelni, akkor miért ne venné fel a "szürkeimportost" a kínálatba? Nem azzal lehet eladni egy terméket, hogy mi van ráírva, hanem hogy mennyibe kerül.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
Lackooo84 #25200 üzenetére
A gyár és közted átmegy vagy 4-15 cégen. Az egyiknél ezek közül.
hiszem a gyártó minden egyes terméket ami lejött a szalagról bármikor RMA-zik
Oh persze, meg ahogy te azt elképzeled. Volt már nem egyszer olyan gyártó, amely fizetős javításra sem vesz át szürkeimportos terméket, nemhogy garira. -
asdf_
veterán
válasz
Graphics #25201 üzenetére
Akkor miért keresik mégis az 5 év garis SSD-ket, meg a 10 év garis tápokat
Nem azt mondtam, hogy mindenki ilyen, de van egy ilyen réteg is. Meg van olyan is, aki mondjuk megügyeskedi az áfát, hogy elszámoltatja a terméket saját vagy ismerős cégével, céges vásárlóként eleve nem fog járni esetleg az 5 év, így neki mondjuk eleve halálmindegy, hogy szürke cuccot vesz, vagy a magyar importőröset.
-
asdf_
veterán
Bármi törlést látnak rajta egyből a garit megvonják.
1: a garit nem lehet megvonni. A termék megvásárlásától annak lejártáig, szüntelenül, megvonhatatlanul él.
2: egy (műanyag? ha jól értem az alaplapi usb3 headerről van szó, azt hogy a fenében sikerült amúgy letörni? ) pöcök letörésének ok okozati összefüggésben kell lennie a hibával, hogy pl. nem rendeltetésszerű használatra hivatkozva vissza lehessen dobni a deszkát. Ez nyilván nem áll fenn.Fenti kettő következményeként a cég jótállni köteles (max vonjanak le 1-2 ezrest, ami a csatlakozó cseréje majd költségként jelentkezik, amikor egy refurbished lapot csinálnak a leadottból).
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
Lackooo84 #25213 üzenetére
Ha köze van, akkor sem. Azt lehet mondani, hogy a jelzett hiba nem esik a kötelező jótállás alatt kezelendőek közé, kimenti magát a cég. Azt mondja (és értelemszerűen nem csak mondja bele a levegőbe, hanem ez bizonyíthatóan megáll), hogy a jelzett hiba ezért és ezért nem gyártási hiba, hanem mondjuk szakszerűtlen kezelés következménye, így nem kell jótállásban kezelni és javítani a dolgot. De ekkor sem vonnak és vonhatnak meg semmit, csak azt mondják, a jelzett hiba nem garis eset, meg mutatnak egy ilyet a kis kezükkel: 🤷♂️.
-
asdf_
veterán
Én meg írom sokadszorra, hogy ha a kereskedő akarja, az adott termék "véletlen" 2 hétig nem lesz elérhető sem a boltban sem a webshopon és problem solved, pénz vissza után 3-4 nap türelem, majd egy klikk és máris megveheti bárki.
Értelemszerűen ez csak akkor, ha az eladó is pénzvisszát kapott, ha kicserélik, majd benyeli és ezen nyerészkedik, akkor kössenek csomót a szerszámára... (az a szomorú, hogy a kisker ki van szolgáltatva az előtte levőknek, tehát ha valaki előtte ügyeskedik ilyennel, akkor a kisker is pont a háta közepére kívánhatja ezt)
Azt azért nem gondolja senki komolyan, hogy az is beletartozna az üzleti kockázatba, hogy egy anno 200 ezres termékért most kéne valahonnan keríteni egyet, aminek jelen ára mondjuk 265e, azaz bukni vagy 30-40 ezret rajta.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz
Attix82 #25330 üzenetére
Fenéket, ársávos kötelező jótállás, 3 év. Legalábbis régen úgy volt, hogy notebook, számítógép és ezek alkatrészei. Vagy én vagyok hülye?
Szerk: Kikerestem, jól rémlik:
17. 10 000 forintot elérő eladási árú információtechnikai készülékek, így különösen asztali számítógép, laptop, note-book, tablet, PDA, monitor, nyomtató, szkenner, fényképezőgép, film- és hangfelvevő kamera, videokamera és camcorder, diktafon, fotónyomtató, film- és diaszkenner, MP3 és MP4 lejátszó, hordozható médialejátszó, pendrive, memóriakártya, akkumulátor-töltő, számológép, zsebszámológép;
37. 10 000 forintot elérő eladási árú, az előzőekben felsorolt termékcsoportokhoz tartozó termékek tartozékai és alkotórészei.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával
- Épített szépség - I9-13900K - 3080 Ti - 32GB
- Airpods Pro 2 Lightning /// Apple Garancia 6 Hónap + SZÁMLA
- AirPods Pro 1 MagSafe Charging Case /// Számla + Garancia
- Samsung Galaxy Buds FE Fekete Fülhallgató /// Bontatlan // Számla + Garancia