- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz szente #19197 üzenetére
Hiba bejelentésének időpontja
Szerintem nem lehet korabbi, mint ahogy elkuldod nekik ezt, hiszen hivatalosan ezuton jelzed a problemadat.Fogyasztó által érvényesíteni kívánt jog
Csere/javitas mehet ide, de mivel a csere ugyis aranytalan tobbletkiadast jelentene a boltnak a javitashoz kepest, ez el fogjak utasutani, es javitanak.Kifogás rendezésének módja
Ezt ok toltik ki.Illetve a garancia papír és a számla nem az én nevemen van, de gondolom a jegyzőkönyvben az én adataimat adja meg.
Celszeru lett volna adasveteli szerzodes, mert ha szoroznek (nem fognak), akkor te jogilag tulajdonkepp semmilyen kapcsolatban nem allsz veluk.(#19200) Lackooo84
Az elso pont sem okes, nem kerhetik egy taphibas tv-nel pl. a taviranyito megletet. Ez egyedul akkor lesz szempont, ha cserelik a termeket nem azonos tipusra, mert ott viszont tenyleg le kene tudni adni a meghibasodott keszulek taviranyitojat.[ Szerkesztve ]
-
szente
addikt
válasz Lackooo84 #19200 üzenetére
a jegyzőkönyvet meg ott nekik kell kitölteni amikkor leadod javításra, aláírod és egy példányt kell, hogy kapj belőle.
Postán adom fel, így hogyan fogom aláírni?asdf_:
Csere/javításos dologhoz:
Ugyan nem vagyok szakember, de egy GPU-ról van szó, a hibajelenség az, hogy erősen visszavett órajelekkel is elszállnak a benchmarkok/játékok. Nem artifactol, csak vagy simán kilép, vagy villan egyet a képernyő és kilép, ritkább esetben kékhalálozik a win.
Nem tudom, hogy ezt hogyan tudják majd költséghatékonyan javítani.Adásvételi szerződéshez:
Olvastam erről ebben a topikban, pár évvel ezelőtt volt valakinek belőle afférja, akkor az volt itt a válasz, hogy nem kötelező az adásvételi, ha az én birtokomban van a számla/gari papír, akkor elvileg automatikusan átruházódik rám a gariztatás joga. -
Lackooo84
nagyúr
válasz szente #19202 üzenetére
Sehogy nem fogják, mert majd ráfogják, hogy bányásztál, és elhajtanak... mocskos egy világ van itthon... Ha javítás ill. csere lesz a vége, akkor elvileg az oké, de ha pénz kapnál vissza, akkor csak a számlán szereplő eredeti tulajdonosnak fogják odaadni.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz szente #19202 üzenetére
Nem tudom, hogy ezt hogyan tudják majd költséghatékonyan javítani.
Az legyen az o dolguk De igazabol tokmindegy mit kersz, ugyis a tuloldal donti el mi lesz
ha az én birtokomban van a számla/gari papír, akkor elvileg automatikusan átruházódik rám a gariztatás joga.
Ezen jogok akkor szallnak at rad, ha te vagy a termek tulajdonosa. Ezt pedig az adasveteli szerzodessel tudod igazolni. Mas kerdes, hogy a boltos szempontjabol halal mindegy, hogy jozsika vagy odonke fele gariztat es nem foglalkozik velev, es en pl. meg azt is leszarnam, hogy ha vetelar visszateritesere kerul sor, akkor odonkenek fizetem ki a jozsika altal vasarolt termek arat. Nem mondom, hogy lapozz vissza, mert nem a napokban volt, de az Euronics pl. nem volt ilyen rugalmas egy korabbi erdeklodonel, es kurvara nem akart penzt visszaadni egy maganszemelyek kozti adasvetelen atesett termeknel, ott rugoztak rajta hetekig (nem emlekszem, mi lett a vege).[ Szerkesztve ]
-
szente
addikt
Szép kilátások!
Akkor most mit csináljak a jegyzőkönyvvel?
-
Silentfrog
veterán
Sziasztok!
A Pcland-ből vettem egy számtech alkatrészt, meghibásodott.
Vissza küldtem. Jött az email hogy a garanciális ügyintézés előrelátható ideje 2 hét múlva fejeződik be Ez a dátum már 4 hete lejárt, egyszer rákérdeztem akkor a türelmemet kérték, illetve pár napja írtam nekik, erre már nem is válaszoltak.
Ilyen esetben mit tudok tenni? Van bármi felső idő határa a garanciális ügyintézésnek? -
AXisBOLD
addikt
válasz LuckyL #19196 üzenetére
Szia,
letört a bőrönd lába.
A biztosító azt állítja, hogy mikor átadom a csomagot a légitársaságnak, a biztosítás nem érvényesíthető és bemásolták az ÁSZF erre vonatkozó részét*, de azt kifogásoltam, hogy nem értelmezhető az én káromra, kértem, hogy legalább magyarázzák el, hogy mi pontosan a "ki nem szolgáltatás". Erre kaptam a következő sablon email (ezt most nem részletezem) amely magatartás bosszantott fel. Ráadásul 2 biztosításom is van (ezt szintén nem részletezem) és egyiknél se érvényesíthető a kárigény.*kivonat:
A BIZTOSÍTÁSI ESEMÉNYEK - MKB
e) a légi, vasúti, közúti és vízi fuvarozásra átvett útipogygyász
ki nem szolgáltatásából eredő azon károkra,
melyeket a fuvarozó a hatályos jogszabályok alapján
nem köteles megtéríteni.
A biztosító az e címen kifizetendő kártérítési összegbőll
levonja a poggyász késedelmes kiszolgáltatása címén
(az 75. pont szerint) esedékes kártérítési összeget;
– a légi, vasúti, vízi és közúti fuvarozásra átvett útipogygyász
ki nem szolgáltatásából eredő azon károkra,
amelyek a fuvarozóra vonatkozó hatályos jogszabályok
alapján érvényesíthetők;”A BIZTOSÍTÁSI ESEMÉNYEK - UniCredit
e) a légi, vasúti, közúti és vízi fuvarozásra átvett
útipoggyász ki nem szolgáltatásából eredő azon
károkra, melyeket a fuvarozó a hatályos jogszabályok
alapján nem köteles megtéríteni.
A biztosító az e címen kifizetendő szolgáltatási összegből
levonja a poggyász késedelmes kiszolgáltatása címén (az
77. pont szerint) esedékes szolgáltatási összeget.Aurea mediocritas
-
szallasi007
őstag
Sziasztok, csütörtökön vettem egy tv-t az euronicsben amit tegnap ki is próbáltam és annyira rossz volt a képe (gyakorlatilag minden egyes pontjában volt valahol bevilágitás, mintha megnyomódott volna a panel) amit lefotóztam és le is videóztam ahogy a bolt kérte.
Visszavittem a tv-t és kértem egy másik bontatlant amit nem tudtak biztosítani csak olyat tudtak volna adni ami állításuk szerint két hete van kint a falon mint bemutató darab.
Én közöltem, hogy vagy adnak rá kedvezményt vagy akkor kérem vissza a pénzem. 10.000 Ft-ot akartak adni a 400.000 ft-os tv-re amit megköszöntem - ne vicceljünk már egymással - és kértem a tv árát.
Nagyjából egy órás veszekedés után és egy ügyvéd felhívása után jegyzőkönyvet írtunk alá majd visszaadták a pénzt.
Ami fura volt hogy 1990-ben állításuk szerint törölték a törvényt miszerint 3 napon belül kötelesek visszaadni a termék árát ha az hibás (ez nekem fura, de nem tudom és nem is hittem el nekik), illetve kötötték az ebet a karóhoz miszerint a kirakott demó darab új bontatlan terméknek felel meg (ha már 2 hetes és a falon megy napi 12-14 órát hogy a tökbe lenne bontatlan 0 percessel megegyező?) . Ez igaz?
Közben otthon megnéztem és a saját ÁSZF-jük szerint is elállhatok a szerződéstől ha nem tudnak ugyanolyan készüléket biztosítani vagy amit felkínálnak nekem nem felel meg.
Viszont az csak ma jutott eszembe hogy nem kaptam a jegyzőkönyvről másolatot, bármiféle bajom emiatt származhat?
Itt én voltam a szemét vásárló vagy ők voltak a gonosz multi? -
Lackooo84
nagyúr
válasz szallasi007 #19212 üzenetére
Személyesen vásároltad? Akkor bizony nem kötelesek visszavenni, hacsak nem olyan hibája van a készüléknek, ami a normális használatot akadályozza. Viszont nem értem, ha személyesen vásároltad, ott nem próbáltad ki, nem vetted észre? 3 napon belül elsősorban NEM a pénz jár vissza, hanem azonnal cserélni kell a terméket. HA nem tudják ugyanolyan típusra cserélni, akkor visszajár a pénz. Tehát ez a "3 napon belül" dolog CSAK meghibásodás esetén érvényes, és csere- pénz vissza a sorrend, javítás nem jöhet szóba. A bemutató darab pedig nem új készüléknek felel meg, azokat mindenhol ezt feltüntetve, jelentős kedvezménnyel, általában 6 hó jótállással szokták eladni.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
#77646080
törölt tag
válasz szallasi007 #19212 üzenetére
Szia!
Teljesen jól jártál el, lásd:
Többlet garancia továbbá a 3 munkanapon belüli cserekötelezettség. A Korm. rendelet értelmében a hatálya alá tartozó termékek esetében ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül jelzi kifogását a kereskedőnek, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket azonnal kicserélni, ha a meghibásodás természete miatt a termék rendeltetésszerű használata akadályozott.
Nálad nyilván nem volt lehetőség a cserére, megfelelő (elfogadható) darab hiányában, ezért visszajárt a vételár.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz szallasi007 #19212 üzenetére
Ami fura volt hogy 1990-ben állításuk szerint törölték a törvényt miszerint 3 napon belül kötelesek visszaadni a termék árát ha az hibás
*hibatlan! Nem mindegy
(tehat ok hibatlannak iteltek a keszuleket, legalabbis a rendeltetesszeru hasznalatot akadalyozo hibaval nem rendelkezonek, abban az esetben ugye jotallasos eset lett volna, ahol 3 napon belul csere, azutan szerviz)[ Szerkesztve ]
-
szallasi007
őstag
Köszi a gyors választ mindenkinek.
Vásárláskor ki lett véve a dobozból hogy nem törött e? Nem volt, kivettük.
Vásárláskor megkérdeztem nem kapcsoljuk be? Ezt nem kell mert direkt a nano cellás led miatt majdnem OLED - mondtam oké de ha kamu van hozom vissza, eladó:ahh ezzel nem lesz semmi ilyen....
A visszavételkor elismerték hogy a tv kijelzője hibás és cseréje szükséges.
Képet majd délután teszek fel mert nevetséges amit a panel produkált -
rednifegnar
senior tag
válasz szallasi007 #19216 üzenetére
lehet az volt az elozo demo keszulek ami egy evig a falon logott, azt most elsutottek neked...
mi a pixelnel vettunk lg monitort, 4-bol 3 pixel hibas volt. de szerencsere a boltban kiszurtuk mindet, ezert erdemes bekapcsoltatni es tuzetesen idot nem sajnalva alaposan ellenorizni. lehet hogy kellemetlen, meg kukacoskodasnak tunik, de jobb megelozni az ilyen szivasokat.
A camera does not make art, the artist makes art.
-
asdf_
veterán
válasz AXisBOLD #19218 üzenetére
Ha sima bankkartyahoz tartozo utasbiztositasrol van szo, akkor elso blikkre szerintem nincs keresnivalod (ezt erositik a cegektol kapott valaszok is), a poggyaszod serulese nem biztositasi esemeny, azt nem fedezi a biztositas, ebbol adodoan arra teritest nem kapsz. Poggyasz serulese eseten a repteri jegyzokonyvvel azon legitarsasagnal kell jelentkezned, mellyel utaztal. Ha jol remlik, 7 napon belul (velhetoen ezert is nem biztositasi esemeny a poggyasz serulese, hiszen a legitarsasagoknak amugy is jotallniuk kell serules eseten a Montreali egyezmeny alapjan)
[ Szerkesztve ]
-
szallasi007
őstag
válasz rednifegnar #19217 üzenetére
Tanultam is az esetből, MM-ben ma vettem másik tv-t. Helyszíni próba meg is volt, kifogástalan a tv
-
AXisBOLD
addikt
Szia,
igen bankkártyához kötött mind a kettő.
Ok én elfogadom, hogy nem biztosítási esemény, csak azt kértem mutassák meg, hogy ez hol van leírva feketén fehéren. Ez eddig úgy gondolom nem történt meg.itt mire gondolsz pontosan? --> "ezt erositik a cegektol kapott valaszok is"
köszi a linket azt átolvasom, illetve felveszem a kapcsolatot a légitársasággal.
Aurea mediocritas
-
asdf_
veterán
válasz AXisBOLD #19223 üzenetére
Nemtom, nekem tok egyertelmu (Unicredit):
A biztosítási események
86. A biztosítás kiterjed a biztosított vagyontárgy
a) lezárt helyiségből, továbbá jármű csomagteréből, valamint tetőcsomagtartó dobozából történő ellopására, feltéve, hogy ezek le voltak zárva, és a beláthatóság ellen védettek voltak. A jelen feltételek alapján nem minősül jármű csomagterének az utánfutó, a lakókocsi és a lakóautó; nem minősül lezártnak és a beláthatóság ellen védettnek pl. az egyterű (kombi) gépjármű csomagtere, a pánttal lezárható síléctartó és a vagyontárgyak letakarására szolgáló borító;
b) elrablására, azaz ha a biztosított vagyontárgyat jogtalan eltulajdonítás végett úgy veszik el a biztosítottól, hogy evégből ellene erőszakot avagy élet vagy testi épség elleni közvetlen fenyegetést
alkalmaznak;c) elemi csapásból eredő vagy a biztosítottat ért balesettel összefüggő sérülésére, megsemmisülésére.
A biztosítás fedezetet nyújt továbbá:d) balesetet szenvedett biztosított ruházatában a zsebtartalom kivételével keletkezett károkra is, feltéve, hogy a biztosított a baleset miatt ezt követően orvosi kezelésben részesült. Baleseten jelen szempontból a biztosított akaratán kívül, hirtelen fellépő külső behatást kell érteni.
e) a légi, vasúti, közúti és vízi fuvarozásra átvett útipoggyász ki nem szolgáltatásából eredő azon károkra, melyeket a fuvarozó a hatályos jogszabályok alapján nem köteles megtéríteni. A biztosító az e címen kifizetendő szolgáltatási összegből levonja a poggyász késedelmes kiszolgáltatás címén (az 77. pont szerint) esedékes szolgáltatási összeget.
87. A biztosítás nem terjed ki az alábbi eseményekre:
– a vagyontárgy elveszítésére, elhagyására, otthagyására, elejtésére;
– az őrizetlenül hagyott tárgyak ellopására;
– ha a gépjárműben elhelyezett poggyászt 22 óra és 6 óra között tulajdonítják el;
– arra az esetre, ha a vagyontárgyat a gépjármű utasteréből tulajdonítják el.Van ebben olyan, hogy a borondod serulese eseten mi tortenik? Nincs. Ezaltal a csomagod serulese nem biztositasi esemeny, tehat a biztosito nem fizet ra semmit.
[ Szerkesztve ]
-
AXisBOLD
addikt
Szia,
köszi, hogy beollóztad. Igen, nincs erre vonatkozó rész, bocs, de ezért értetlenkedek.
Viszont a "87. A biztosítás nem terjed ki az alábbi eseményekre" pontban se írják le, hogy nem biztosítási esemény.
Ha utazol és utasbiztosításod van, véleményem szerint joggal gondolhatsz arra, hogy a csomag sérülése esetén is járhat kártérítés vagy legalább egyértelműen fogalmazzák meg az ászf-ben, hogy nem/miért nem.
Egyik "oldal" sincs leírva.
Aurea mediocritas
-
asdf_
veterán
válasz AXisBOLD #19225 üzenetére
Azert nem irjak a 87-es pontban, mert az a felette levo pontokban levo biztositasi esemenyek kizarasi okai.
Magyarul a 86-os pontban levok a biztositasi esemenyek, kiveve ha, es ide jonnek a 87-es pont feltetelei. Ha a 86-os pontban nem irtak le a poggyasz seruleset, akkor teljesen egyertelmuen nem teritenek ra, hiszen a 87-esben a poggyaszserules teritesenek a kizarasai lennenek (pl. kiveve, ha a szallitonak jogszabaly alapjan a kart teritenie kell, vagy kiveve, ha a kart a szallito sajat felelossegbiztositasa alapjan mar fedezte).Nekem tovabbra is halal egyertelmu a dolog: lopas, rablas, elemi kar, baleset, pogyaszkeses eseten ervenyes a fenti biztositas, ez le van irva feketen feheren a 86-os pontban, de ezek kozul is csak azokra, melyet nem zartak ki a 87-es pontban.
[ Szerkesztve ]
-
szente
addikt
válasz szente #19205 üzenetére
Sziasztok!
A múlt hét hétvégén érdeklődtem a garanciás ügyintézés menetéről itt nálatok. El is küldtem a szervizbe és most telefonáltak, hogy náluk nem jelentkezik a hiba.
Én kipróbáltam a VGA-t két gépben is, több programmal is és nem volt jó. Ilyenkor mit tudok csinálni?
Amúgy a szervizes normális volt, mert kérdezte hogy milyen programoknál jött elő a hiba, és mondta hogy akkor megnézi azokkal is.
De ha nála nem produkálja a hibát(amit nem értek, több napon át tesztelgettem, több programmal és két teljesen különböző géppel) és nálam rossz, azzal nem vagyok előrébb... -
szente
addikt
válasz Lackooo84 #19229 üzenetére
Mennyire veszik az ilyet jó néven?
Nem akarok nagyon hepciáskodni egyenlőre, mert kicsit elbizonytalanít, hogy a srác akitől vettem, azt mondta, hogy nála jó volt még (itt vettem az aprón, rengeteg piros pontja van, szóval elvileg megbízhatónak számít), nálam meg egyből produkálta a hibát. -
asdf_
veterán
Sokkal egyszerűbb videóval leadni a kártyát szerintem, az ilyen nem egyértelmű esetekben (persze ettől még leteszteli a bolt és ha nála nem jelentkezik, akkor nem megy a nagykerbe vissza, csak így legalább van előtte valami, hogy nem mókázik az ügyfél).
[ Szerkesztve ]
-
Troy.
addikt
Sziasztok!
Mi az előnye ha a vásárló online rendel terméket személyes átvételre ahelyett ha a kiszemelt boltban személyesen veszi meg?.
-
-
Draken
őstag
Sziasztok!
Az én ügyem viszonylag egyszerű és nem nagy távlatról van szó, tehát csak egy kérdésem lenne:
a telefonom leadtam hivatalos márkaszervizbe júli 16.án, majd aug 1-2 környékén jött egy levél, amiben felajánlottak új készüléket, válaszban elfogadtam, hozzátéve, hogy aug. 13tól tudom személyesen intézni az ügyet. A felajánlott telefonért a szerviz értesítése után lehet menni, de hiába kérdeztem az illetékeseket mailben (2x is), hogy hol tart a folyamat, a sablonszöveg érkezett. Mennyi idejük lenne hivatalosan ezen ügy elrendezésére?
Köszönöm! -
Vallásos
csendes tag
Hello Mindenki!
Létezik olyan, hogy egy meghibásodott terméket úgy vesznek át, hogy feltételes ügyintézéssel?
Már lassan 3 hónapja lesz, hogy gariban hever a termék és tesznek rá magasról, hogy lezáruljon az ügyintézés. Az a sanda gyanúm, hogy hülyének néznek. Kutakodva a neten azt derítettem ki, hogy olyan, hogy feltételes ügyintézés nincs. A terméket átvették garanciálisan, a hiba nem miattam keletkezett, úgyhogy nem tudom mi tévő legyek, de már kezd nagyon alattomossá válni ez az egész számomra. Mit tehetek most? Már lekaratéztam velük egy csomó e-mailt, de mindig azzal jönnek, hogy feltételesen van átvéve és ők nem tesznek semmit, mert én tehetek róla, hogy ők csak feltételesen tudják átvenni. Szerintem ez szimpla hazugásg. Ilyenkor mehetek a fogyasztóvédelemhez vagy mit tegyek?A segítséget és válaszokat előre is köszönöm mindenkinek
Isten áldjon!
-
asdf_
veterán
válasz Vallásos #19238 üzenetére
Feltetelesben altalaban akkor szoktak atvenni valamit, ha pl. fizikai serulese van. Ekkor a gyarto donti el, hogy elfogadja-e garisnak az esetet avagy sem (ertsd: vizsgalja, hogy a fizikai serules osszefuggesben allhat-e a jelzett hibaval). Kulonosen megteheti ezt az onkent vallalt jotallas idejeben (vasarlastol szamitott 2. 3. ev).
Ha egy "kicsit" tobb konkretummal szolgalnal, hogy milyen termek, mi a hibaja, mi volt az indoka annak, hogy csak feltetelesre vettek at -mert azt azert nem hasrautesszeruen szoktak- akkor azert konnyebb lenne beszelgetni rola.
-
Vallásos
csendes tag
Állításuk szerint elvarrtak a csavarok és le lett cserélve a gyári paszta. Az volt a hibája, hogy kifagy tőle a gép és nem lehet használni.
Ha 3 év garanciát vállalnak, akkor mi az, hogy feltételes átvétel? Átvették, náluk van lassan 3 hónapja, ne szórakozzanak már itt az emberrel, nevetséges. Ennyi idő alatt 2x megkerülhette volna már a földet, mit ülnek rajta ennyit? Máskor pár hét alatt megvolt az egész.
[ Szerkesztve ]
Isten áldjon!
-
őstag
válasz Vallásos #19243 üzenetére
szivesen segítünk, de itt nem a haverok vannak, akik megveregetik a hátad, hogy igazad van, hanem igyekszünk objektívan (és sok tapasztalattal a hátunk mögött-ingyen) válaszolni, de ezt akkor tudjuk megtenni, ha van részletes info
nekem az a benyomásom, hogy te az előbbit várod, ezért, igen, valószínűleg rossz helyen kopogtatsz
de ha pl. azt írnád, hogy " mit csináljak srácok kicseréltem a hűtőt a vga-n, az meg szarrá ment? "
akkor megírnám hogy rendelj megfelelő csavarokat és törölgesd le az utólagos pasztát megfelelő anyaggal...
őszinteség kell (név nélkül) és fogunk segíteni, nem kell össze vissza beszélnipeace
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Draken
őstag
Valaki? A felajánlás elfogadását követően mikorra kéne nálam legyen a telefon? Egyáltalán, ha kiesnek a 30napból, elállhatok a felajnálott készüléktől?
[ Szerkesztve ]
-
akyyy
senior tag
Sziasztok. Egy WD-s vinyót szeretném RMA-zni, mivel az itthoni szerviz egy hónap után a "képembe röhögött" hogy én tuti dobáltam a vinyót, nem javítják meg. Pedig meghibásodás előtt működött, aztán szép lassan meghalt az egész, nem dobáltam, benne volt a gépbe.
Hogyan zajlik ez az egész? Végig mentem, az egész RMA-n, most már csak fel kéne adni, és ebben kéne segítség, hogy mibe tegyem, honnan szerezzek dobozt, csomagolóanyagot stb.
Meg mivel érdemes feladni, postán, vagy futárcég?Advanced, vagy sima RMA, (mivel fogalmam sincs, mik vannak rajta, én már azon túl tettem magam, hogy nem látom többé, szóval akár küldhetnek egy újat is).
-
asdf_
veterán
Futar valoszinuen olcsobb a postanal (6350 Ft, ha meg mindig Nemetorszagba kell kuldeni). Antisztatikus zacsakoba rakd bele, aztan valami dobozba, a maradek helyet meg osszegyurt ujsagpapirral toltsd ki (alatta is!). A dobozon kivul legyen rajta az RMA-s vonalkod.
Az advanced meg a sima kozott asszem az a kulonbseg, hogy az advanced-hoz bankkartyaszamot is le kell adnod, az RMA letrehozasaval azonnal kuldenek egy cseretermeket -tehat nem kell megvarni az odaut idejet es a bevizsgalast-, ellenben ha a bevizsgalt termek nem minosul garancialis esetnek, akkor a gyorsban kikuldott termeket kiszamlazzak a megadott bankkartyaadatokkal.[ Szerkesztve ]
-
akyyy
senior tag
-
AXisBOLD
addikt
válasz AXisBOLD #19227 üzenetére
Sziasztok,
miután a biztosító a légi-közlekedés során ért csomagkárokat nem téríti a légitársasághoz fordultam.
Kitöltöttem az online jegyzőkönyvet, kaptam egy sorszámot és egy automatikus emailt, hogy 15 munkanapon belül válaszolnak.
Eltelt a 15 munkanap, válasz nem jött, így írtam egy emailt a vevőszolgálatuknak, de arra se reagáltak eddig.Kihez lehet fordulni ilyen esetekben?
AirBaltic a légitársaságAurea mediocritas
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...