Új hozzászólás Aktív témák

  • balbekk12

    tag

    válasz dokken #2383 üzenetére

    Már elküldtem nekik!
    De előtte írtam nekik és erre ez volt a válasz:

    "Tisztelt Tamás,
    Mi ebbe nem szólunk és nem is szólhatunk bele. Kérem, válassza az Önnek megfelelő módot.
    Mi kötelesek vagyunk a reklamációt díjmentesen kezelni és lezárni onnantól, hogy a terméket reklamációra átvettük. Tehát annak bevizsgálása, és az Önhöz való visszajuttatása is a mi költségünk.
    Gyakorlati példa: Tegyük fel, hogy Ön a terméket valamelyik multi áruházában vásárolta meg. Otthon kiderül, hogy lehet hiba van a termékben. Hogyan jut el reklamációra a termék a multihoz? Nyilván visszaviszi Ön. A bolti eladó nem fog Önhöz elmenni a termékért. Viszont ilyen esetben hajlamos figyelmen kívül hagyni a visszajuttatás költségét, mert a bérletet már megvette, vagy a kocsit már megtankolta. Annyi különbséggel, hogy ilyen esetben még a lezárt reklamációért is Önnek kell fáradnia a boltba. Ők nem küldik vissza.
    Megértését köszönjük!"

    Neked küldtek futárt???

Új hozzászólás Aktív témák