Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Persze. Mi értelme váltani? Leclerc fiatal és gyors, míg Vettel tapasztalt, és pont neki kedvező szabályokat kap 2021-ben a ground effect erősítésével. Ez az autó hátuljának a stabilitását növeli. Hasonló stabilitást ad a hátsó tengelynek, mint a dupla diffúzor. Nem lesz olyan hatékony aerodinamikailag, de a stabilitás ott lesz.

    A nagy kérdés, hogy Vettel menni akar-e, és ha igen, akkor hova? A Red Bullba visszamehetne, de a Honda nem biztos azért annyira a maradásban, és már a Mercedes, illetve a Renault sem. Ha ezek a cégek inkább motorszállítói szintre állnak át, akkor a Ferrari marad az egyetlen gyári csapat.

    (#148020) mefistofeles: Mindenki csak abban gyors. Kimi sem felejtett el vezetni, csak kapott a háta mögé egy turbót, ami eltorzítja az autó mozgását, így a seggével már nem érzi annyira a finom megmoccanásokat, mint a szívómotorok mellett. Ezekkel meg kellett tanulnia együtt élni.

    2020 annyira nem nehéz, mert nem változik semmi. Viheted tovább a koncepciódat, vagy annak egy részét. Ezzel a csapatok annyira nem törődnek, mert kevés a kérdés. Maximum annyi, hogy ezek a gumik maradnak-e.

    [ Szerkesztve ]

    A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

Hozzászólok Aktív témák