Keresés

Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    Hát ez a két kommentátor valami katasztrófa. A Wéber nem is tudom mit keres ott? Főleg, hogy menet közben szinte végig a másik beszél.
    Arról nem is beszélve, hogy az egész "kommentár" olyan, mintha két haver beszélgetne a kocsmában. Képesek úgy elkalandozni egymással, hogy közben azt se veszik észre ha történik valami a futamon.
    Megnéztem pár régi F1-es részletet még a Palikkal. Hát ezerszer jobb! Sokkal élvezetesebb. Tényleg olyan, mintha az ember ott lenne még akkoris ha nem is nézi a futamot. A Palik legalább mindenről nyomta a szöveget amit a képernyőn látni. Az tényleg kommentálás volt, ez meg ami most megy inkább baráti csevej. Szörnyű ez így, a kedvem is elmegy a forma 1-től...

  • Dany007

    veterán

    válasz IreN!CuS #47014 üzenetére

    Anno még én is ezt gondoltam. Aztán az elmúlt pár évben rájöttem, hogy a mostaniak sokkal sokkal rosszabbak. Pont olyan téren, hogy sok esetben halvány fogalmuk sincs arról ki is az ott az autóban. De ez még hagyján, sok esetben arról sincs fogalmuk, hogy mi történt! Én otthonról ülve mondtam a többieknek, hogy Xy azért esett ki mert pár körrel kovács pista nekiment a jobb hátsó kerekének stb....
    Nekik meg kellett rá vagy 8 kör mire eljutottak a találgatásban ugyanoda ahova én egyből.

    És igen, hiányzik. :) Mint mondtam, Palik legalább a versenyről beszélt, arról ami a pályán történik. Ezek a majmok meg most hétvégén is elkezdtek magyarázni a túraautó bajnokságról, meg hogy ki lesz ott meg miként... Arról nembeszélve, hogy úgy eltudnak kalandozni teljesen más témáról verseny közben, hogy én magam is csak azt veszem észre, hogy már nem is figyelem a futamot!

    Mondom, a nagy különbség a kettő között - mindazonáltal, hogy a Palik is rengeget hibázott, és rengeteg hülyeséget beszélt - hogy a Palik kommentált, zsigerből, élvezettel. De amit ezek most csinálnak az inkább hasonlít kocsmai beszélgetéshez, mint forma 1-es kommentáláshoz. Ilyet én is tudok bármelyik haverral egy doboz sör közben.

    Szóval maradjunk annyiban, hogy a Palikot is sokan szidtuk akkoriban. De eszembe nem jutott volna, hogy lesz rosszabb. Sőt, lesz olyan rossz, amihez képest a Palik jónak számít. Márpedig most pontosan ott tartunk! 98'-óta nézem a Forma 1-et, de ennyire még sose ment el a kedvem tőle. (mármint a közvetítés hallgatásától).

  • Dany007

    veterán

    válasz IreN!CuS #47021 üzenetére

    Igazad van, nem csak a mostani év miatt sírok (unk?). Szerintem már jópár éve nincs Palik.
    És mondjuk nem csak a komment az ami elvette a kedvem. Nekem már túl sok volt ez az állandó szabályváltoztatás, az állandó új kitalációk amiket meg kellett szokni.
    A régi időkből nem emlékszem olyanra, hogy 1-2 évente ennyi szabálymódosítás meg követelményváltozás lett volna. Szóval lehet már e miatt sincs sok kedvem hozzá.
    Ez a DRS meg a Kers meg ilyen zóna olyan zóna stb... Lassan tényleg már inkább hasonlít egy stratégiai játékhoz, mint autóversenyhez. Na és ehhez jön hozzá ez a jellegtelen, élettelen kocsmai beszélgetés amit lommentekésként tüntetnek fel.
    Szoktam visszanézni régi forma 1-es részleteket... na hát igen az még igazi verseny volt. Ott tényleg akkor előztek amikor "tudtak" nem pedig akkor amikor kinyílt a hátsó szárny...
    Na de mindegy. Azt esetleg tudja valaki hol lehetne letölteni régi forma 1-es közvetítéseket magyarul?

  • Dany007

    veterán

    válasz PazsitZ #47033 üzenetére

    Ha jóltudom ez már tavaly is így ment egész évben. :F Nem igaz nem tudnak vele valamit csinálni. Vagy Webber szervizese bénább, mint Vettelé?

  • Dany007

    veterán

    válasz IreN!CuS #47038 üzenetére

    Igen én is azon az állásponton vagyok ahogy látom itt sokan mások is, hogy ez a sok esztelen szabály és szabályozás teljesen tönkreteszi a versenyzés élményét.
    Igen, a kres is jobb lenne úgy, ahogy írtad. Sőt én inkább az "unlimited" verziót pártolom, hiszen akkor tényleg megindulna egy érdemi fejlesztés.
    De így, hogy van körönként ~ mittomén 10 másodpercnyi idejük erre, nem hiszem hogy sokat fektetnének ebbe. Így ez tovább hátráltatja a személyautós változat megjelenését.

    A múltkor nem véletlenül fenyegetőzött a Ferrari is a kiszállással. Szerencsétlen pilótának már több gombot és kart kell kezelnie vezetés közben, mint egy űrsiklóban. :D
    Meg persze tovább csökkentenék a motorűrtartalmat.

    DRS szintén baromság. Legalábbis így, ilyen szigorú megkötésekkel. Hogy csak egy x távon belül lehet használni csak a pálya kijelölt részein és azt is csak akkor ha 1 másodpercen belül vagy az előtted haladótól. :U Katasztrófa. Valamelyik tavalyi versenyen jött elő pont az a helyzet, hogy X megelőzi DRS-sel Y-t, majd a következő körben Y visszaelőzi X-et és így tovább... És ez így ment nemtomhány körön át. Hát mit ne mondjak nagy élvezet volt... Inkább röhejes.

    Ezt persze azért vezették be - elvileg -, hogy több előzés legyen a pályán és izgalmasabb legyen. Na de elég megnézni 1-1 régebbi futamot mittomén a 2000-es évek elejéről, a 90-es végéről, volt ott előzés bőven! Mindenféle kers meg drs nélkül is! Csak akkor még nem volt ennyire beszabályozva az egész. Legalábbis nem ilyen szűk keretek közé.

    Ami meg a biztonságmániát illet, az eddig se volt rossz! Jóval kevesebb ember halt meg Forma 1 közben (mondjuk az elmúlt 20 évben), mint pl foci közben (hiszen évente 2-3 ember esik össze a pályán)! Szóval ez sem lehet igazán igazi indok.
    A sebességet meg majd korlátozza a pálya maga, meg az autók végső képességei. Hiszen vagy be lehet venni egy kanyart 220-szal vagy nem. Ezt a versenyző így is úgyis kifogja próbálni. Így is van még asszem 330-as vagy 340-es végsebességű pálya.

  • Dany007

    veterán

    válasz #65755648 #47066 üzenetére

    De én normális előzésre gondoltam.
    Direkt írtam egy példát a korábbiakban. Az nekem nem előzés, hogy X aktiválja a DRS-t megelőzi Y-t, majd a következő körben Y csinálja ugyanezt és így tovább. Ez nulla. Ez lófütty. :)
    Bár tény, hogy azt sem szeretem, amikor valaki csak és kizárólag a boxtaktikának köszönhetően kerül az élre. Ez nem stratégiai játék, hanem autóverseny.

    Mint mondtam, biztonság terén semmi gond sincs sem a jelenlegi, sem az elmúlt ~20évben láthatott forma 1-gyel. A Forma 1 igazából az 50-es 60-as években volt veszélyes. Akkor tényleg sok haláleset történt.
    De manapság - ahogy korábban is írtam - focizás közben többen halnak meg, mint a Forma 1-ben.

    Szóval visszatérve kicsit az előzéses részhez, itt is érvényesül az mondás, hogy kevesebb néha több. (ha emlékszik valaki a régi Sumi Hakkinen csatákra... na én olyat szeretnék még!)

    [ Szerkesztve ]

  • Dany007

    veterán

    válasz #65755648 #47074 üzenetére

    Szerintem szintekkel gyorsabb volt, így drs nélkül is megelőzte volna.
    De értem mire célzol. Akkor viszont legyen elérhető a DRS bármikor bárkinek bármennyi ideig. És úgy rendben lenne. De ugye ez akkor megint az egész mezőny általános gyorsulásához vezetne, plusz szintén balesetveszélyes lenne.

Aktív témák