Keresés

Aktív témák

  • hunnylander

    őstag

    válasz #24260 üzenetére

    Még szép.

    De ez alapján is, nekem az a benyomásom, tudva azt, hogy a PyroSicet lelkesen használják bevonatként, hogy (minimum) a Ferrari és a McLaren úgy gondolta, hogy a felesleges körülményeskedés helyett jobb lenne, ha engedélyeztetnénk a full anyaghasználatot, mert így feltehetőleg praktikusabb és gyorsabb a kivitelezés és az végeredmény meg megbízhatóbb.

    Tehát 'ha úgy is megcsináljuk bevonatosan, ha elutasítást kapunk, nem lenne jobb ha ejtenénk ezt a szőrszálhasogató színjátékot és akkor mindenkinek kisebb vesződsége lenne vele'?

    Nyilvánvalóan, főleg a vérmesebb csapatok, akik érzik, hogy idén lesz bőven kipufogó-fejlesztési verseny, úgy gondolják, hogy jobb lenne olyan anyaghasználati platformot kialakítani ehhez, ami kevesebb vesződséggel és pepecseléssel jár.

    Az FIA indoklásából, szemszögéből, ha csak az anyagköltséget nézik, mondhatják, hogy a PyroSicet nem engedjük használni 'tisztán', teljes keresztmetszetben, mert túl drága és a kis csapatok nem bírnák anyagilag. Viszont a pepecselős, bevonatolós hőszigetelő megoldások, szintén PyroSicből és társaikból meg a munkaigényessége miatt lehet drága, mert több munkaóra.

    www.HunnyF1.com

Aktív témák