- Rendszergazda topic
- Crypto Trade
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vírusirtó topic
- Facebook és Messenger
- Hálózati / IP kamera
Aktív témák
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #13769 üzenetére
lol ez meg milyen hülye szabály. mi értelme van?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Aki azt mondja, hogy Rosberget direkt hozták be Schumi mögé, az légyen szíves fejezze be, mert nyilvánvalóan fogalma sincs arról, hogy
1. hogy működik az F1
2. mi folyt adott pillanatban a pályánszerk: itt eléggé jó össze van foglalva, hogy mi okozza a zavart Schumi előzésével kapcsolatban
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz tibi666 #13816 üzenetére
na jó leírom, mert látom sokan Gyula szemüvegével nézik a futamokat, nem ártana néha rápislantani a live timingre, hogy lássuk mi folyik a pályán
Amikor Schumiék kijöttek a boxba Rosberg előtt lett egy nagy szabad pálya rész és a lágy gumin simán szórhatta a jó időket. Ez egyértelműen Rosbergnek kedvezett, hamar át is ugrotta Barikát és Scumit és esélye lett befogni Alonsot. Schumi egyébként ebben az időben szintén nagyon jól ment a kemény gumikkal, kb 4 tizeddel ment lassab köröket Rosbergnél, mindketten gyorsabbak voltak Alonsonál.
Pár kör alatt Schumi ledolgozta a kb 4 mp hátrányát Alonsoval szemben, ekkor Rosberg mindkettejük elég visszajöhetett volna a kerékcserével, de annyira jól ment, hogy esélye lett elkapni Hamiltont és Massát is így kint hagyták.
Ekkor jött be elé Webber és szerintetek itt kellett volna behozni Rosberget. Mivel az addigi 1.17-es körei helyett Webber mögött csak 1.18-asokat tudott futni. Csak amiről nem beszélt senki, ebben a pillanatban a Massa-Hamilton-Alonso-Schumi vonat utolérte Kobayashit, aki szintén nem volt még kint kerékcserén és feltartotta őket így a vonat 1.19-es köröket ment. 4-5 kör alatt Rosberg megelőzhette volna az egész társaságot. Ezért nem hívták ki. A gond az volt, hogy Kobayashi pont ekkor esett ki műszaki hibával(amiről szintén lemaradt a TV közvetítés) ráadásul Rosberg pont a pálya végén járt ekkor, így leghamarabb csak a következő körben tudták kihívni, amit meg is tettek. Ezalatt viszont az üres pályán a Massa vezette vonat 1.17-es köröket tudott menni, ami elég volt ahhoz, hogy Rosberg megszívja, de kb kivédhetetlen volt és ha Kobayashi nem romlik el, akkor simán bejön Massa elé.Amúgy, ezalatt a kb 10 kör alatt Schumi 22mp-re húzott el Barikától, annak ellenére, hogy a végén beszorult Alonso mögé szóval ez mutatja, hogy a Mester is kitett magáért, hogy megtartsa a helyét.
Ennyi a történet.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Massa boxkijöveteléről van valakinek videoja esetleg?
Arról pont lemaradtam, hogy belecsíptett a vonalba. (biztos a live timinget néztem )''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz [CS]Blade2 #13851 üzenetére
Most erre nem esküdnék meg, de úgy rémlik a szabály szerint érinteni sem lenne szabad.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #13877 üzenetére
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Egyébként azért is szerencsétlen ez az ítélet, mivel precedenst teremthet arra, hogy ezentúl a versenyzőknek nem kell feltétlenül a zászlókhoz igazodniuk, hanem adott esetben felülbírálhatják őket...
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #13920 üzenetére
Amúgy most jut eszembe, hogy Schumi már másodszor előzött Monacoban az utolsó körben.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz prmcsk #13981 üzenetére
De emiatt nem a versenyzőt kéne büntetni, hanem azt aki elbaszta.
Direkt azért vannak a zászlók, hogy a pilótának legyen mire támaszkodnia verseny közben.szerk: azt meg nem tudjuk melyik sofőr fülére mit mondtak, viszont elég egyértelmű volt hogy a SC boxba menetele után mindenki versenytempóra gyorsított és védte a pozicióját.
Ha Alonso annyira biztos lett volna magában elengedi Rosberget is és jót röhög, nem védekezik.[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
-
Pá
addikt
Aki még mindig kételkedik Rosberg boxtaktikájában.
Ezen a linken jelöülje be, hogy csak Webber, Massa, Alonso, Hamilton, Rosberg, Schumi és Kobayashi látszódjon és tekerjen a 19-20 kör környékére. Onnan remekül fog látszódni, hogy Koba, hogy fogja a Massa vonatot és Rosberg hogy húz el tőlük, miért kellett kint tartani.
Itt van egy táblázat is, ahonnan jól látszik, hogy valójában még Alonso elé sem tudott volna bejönni és Schumi elé is csak neccesen, ha korábban hívják ki. Viszont ha Kobayashi nem mondja be az unalmast, pá rkör alatt előzhetett volna még 3-at, szvsz egyértelműen nyerő taktika volt kint tartani.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz dízelracer #14114 üzenetére
Egyértelmű, hogy nem MS hibája, mivel Ross Brawn még rádión szólt is neki, hogy nyugodtan előzhet.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz prmcsk #14137 üzenetére
A 40.13-as pont nem alkalmazható a helyzetre, mivel a Safety Cart behívíták. Ezen Te mit nem értesz?
2 eset lehetséges, a közös bennük, hogy a Safety Car mindkét esetben bemegy.
1. A normál procedúra (40.13-as szabály nem él)
Kör elején bejelentik, hogy a Safety Cart behívják, kör végén bemegy, onnantól zöld zászló lengedez, 1. SC vonaltól lehet előzni2. A verseny SC alatt fejeződik be (itt él a 40.13-as szabály)
A Safety Car alatt fejeződik be a verseny, ezért nem hívják ki a kör elején. Szép sutyiba bemegy a boxba, hogy ne zavarja a célfotót, de elméletileg továbbra is a pályán van, marad a sárga zászló SC táblával, nincs előzés.Vasárnap Te melyik esetet láttad megvalósulni? Az lehet, hogy a vezetőség szándéka szerint a 2-es verziót szerették volna elsütni, de talán hozzá nem értésből, talán zavarodottságból, talán egyéb okok miatt az elsőt valósították meg. Volt egy csapat, aki felismerte a helyzetet és lereagálta. Miért nekik kéne tudni, hogy valójában mi volt a szándékuk a versenyigazgatóságnak, miért nem a többi csapatnak kéne felismerni, hogy valójában mi történt? Itt Brawnt állítják be az idiótának, holott úgy néz ki Ő értelmezte egyedül helyesen, ami a pályán zajlott.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Itt van angolul, Maurice Hamiltontól is, ha úgy hihetőbb.
Watching with me from the Abu Dhabi Sport television studio, Mika Salo uttered a note of caution: “Ross (Brawn) knows the rules better than anyone. He won’t have got this wrong. There’s something we don’t know about this.”
Brawn’s interpretation focussed on a paragraph in Clause 40.11, which says: “As the Safety Car is approaching the pit entry, the yellow flags and SC (Safety Car) boards will be withdrawn and replaced by waved green flags and green lights at the line.”
There were indeed green flags shown at the final corner and further along the pit straight. This is Brawn’s interpretation: “We believed that the track had gone green and the race was not finishing under a Safety Car - when article 40.13 clearly would have applied. The reason for the Safety Car had been removed, the FIA had announced 'Safety Car in this lap' early on lap 78 and the track had been declared clear by race control. This was further endorsed when the marshals showed green flags and lights after ‘safety car line one’. On previous occasions when it has been necessary to complete a race under a Safety Car, full course yellows are maintained, as in Melbourne 2009. On the last lap, we therefore advised our drivers that they should race to the line and Michael made his move on Fernando for sixth place.”
In short, the rules are confusing. Clause 40.13 would seem to apply if trackside work is on-going during the last lap and the Safety Car, while still necessary, will disappear into the pits in order not to spoil the victory moment for the winner.
Brawn’s contention is that the Safety Car’s work was over and the track was clear, or ‘green’, from the so-called ‘first safety car line’, which is just after the pit entrance. In other words, overtaking can take place from that point on. (This is a modification to the old rule which said no overtaking could take place until the start/finish line had been reached. It’s a point which I confess I, and several others including McLaren and Ferrari, had missed).
Thinking about it now, Mika Salo was absolutely right. Brawn knows the rules better than anyone. Better, even, than the race stewards. There is every chance that Mercedes will win on appeal.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Amúgy most már tényleg tök mindegy, mivel fellebbezés sem lesz.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Valami McLaren fan mondja meg: Pat Fry az aki mindig a páros évben tervezte a mekiket, vagy a páratlanban?
Csak mert arról pletyiznek, hogy a Mercihez fog átruccanni, de én úgy emlékszem Pat Fry a bénábbik tervező szóval kicsit félek.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz Iron Funeral #14159 üzenetére
A wiki a mp4-20-ra még Adrian Newey-t írja. A 22-es mondjuk nem volt rossz, de a 24-es kész katasztrófa. Azt mondjuk nem tudom, hogy a szezon közben ki pofozgatta.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz TESCO-Zsömle #14170 üzenetére
Ezek nem a költségvetések, hanem a szponzorbevételek.
A Red Bullon kb nem is nagyon van kiadható szabad felület, nem csoda, hogy kevés a bevétel.Az viszont érdekes, hogy a Merci még annyit sem tudott összekunyizni, mint a Williams.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
A Toyota minden új autóját úgy harangozta be, hogy ez aztán most ütni fog, aztán hamar kiderült csak a középmezőnyre futotja. Az a legjobb ebben a kocsiban, hogy már sosem fog róla kiderülni, hogy nagyobb a füstje, mint a lángja.
Ettől még pazarlás, hogy kimaradt, mert egy új csapatnak még így is kb maga lett volna a mennyország.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Lol, a Red Bull átment terepjáróba Simán indulhatna a következő rallyin.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Jól néz ki a FI belső kamerájából Barika esése. Meg vicces, ahogy a csapatrádión azt mondják "Kubika".
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Valaki tud adni stream linket?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Úgy tűnik Schuminak sikerült belőni a kocsit maga alá. Figyelitek milyen szépen farol a hátulja minden kanyarban? Ilyet idén még nem figyeltem meg tőle, de ma nagyon szépen riszálja a seggét.
Rosbergnek meg valami baja van, vagy mit tököl, még mért köre sincs.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
"13:53 - A Red Bullok 15 km/órával gyorsabbak a 8-as kanyar közepén, mint a többiek... Ez bődületesen nagy különbség."
Ennyivel jobbak aeroban...
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Massa mekkora idióta, milyen lazán bejött Schumi és Lonzi elé, miután kicsúszott a pályáról, elbaszott két gyors kört (vagyis hármat a sajátjával, de az kit érdekel )
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #14337 üzenetére
Hosszabb etapokon a Red Bull és a Meki elég hasonló 33-as köröket ment, a Red Bull talán picit jobb, nekik becsúszott pár 32-es is.
A Merci érdekes módon nem ment hosszú etapot, elég fura programon voltak, pl mindkét edzés elején megtettek vagy 5-6 install lapot mért idő nélkül, gondolom próbálgattak ezt-azt. A Ferrari szintén elég összevissza dolgozott, nem igazán lehet értékelni a teljesítményüket.[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
szóljon ha valakinek van jobb
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Ilyen se volt még nála, hogy a live timing késik a TV adáshoz képest.
szerk: valaki tudja miért van inter Vettelen?
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Ferrari nem hibázott, limitált a gumiszettek száma, mindenkinek 2x2 köre van, Alonsonak volt ideje mind a 4 körére, elbaszta kész. 4-ből illett volna 1 normális kört menjen, csak magát okolhatja.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Schumi beveti a régi jó cselt.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Hmm, nem láttam erről semmi bejelentést, pedig elég fontos dolog: úgy néz ki a Pirelli lesz jövőre a gumiszállító.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #14433 üzenetére
Az a vicc, hogy Schumi mögött már csak Button jött gyors körön, Ő meg alapból előtte volt, szóval nem nyert vele semmit az öreg. Hihetetlen mennyire fogalmuk sincs róla mi zajlik a pályán és közben osztják az észt.
Már ha erre céloztál.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Egy kis Mercis rádiózás az egyik szabadedzésről, ha valakit érdekel. (forrás: Bild)
To understand: Jock Clear is the engineer of Rosberg. Andy Shovlin by Schumacher. The two Britons, all speak English.
Shovlin to Schumi: "free range. You can get out. "
Schumi: "Ready for the check."
Shovlin: "tire pressure is at about 20 to an end the round."
Schumi after a pause. "What round was the pressure at the end of the last?"
Shovlin, "20.7."I hear a lot and do not understand. Secret. They spark: "Mixture 7 ...", "40 degrees high ...", "plan for 6 NM ..."," Try FCT ... "
Rosberg engineer to Clear Rosberg: "Satisfaction with front wing six?"
Rosberg: Yeah, but can change the nose, if you want. "
Clear: "Good. Come clean. "Shovlin to Schumi: "You should now be good seventh in curve Wind comes up. 5-7 km / h. "Pause.
Schumi radioed: "I think my tires to leave." So pure. Tire change.
Rosberg: "Change what?"
Clear: "I'm waiting for the data from Michael." Exchange. Nix secrecy in the team.
Schumacher rolls in the box. Shovlin: "And?"
Schumi almost "too much understeer in Turn 4 and 5, the output curve 7 and curve at the end of 8th"Wow. The guy feels everything seems bound up with the car. Only one will ever world champion. But it goes with the car but still get at Red Bull, McLaren and Ferrari?
Schumis Engineer: "A little time for changes. A degree of front wing. "Schumi," OK ".
Clear: "Should try FCT."
What is the secret? FCT = front wing adjustment, 6 NM stands for pressure, Mixture 7 is a fuel mixture.Sutil accident. Flash radio to the driver: "Turn 8 Yellow, Yellow in Sector 2, curve 8th" seconds warning. Clear to Rosberg, "Give Gas yet in sector 1 and 3"
Last instruction to Schumi: "Cool" from the engine. Cool "the engine as much as possible."''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 128gb - Makulátlan, akár beszámítással
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/1TB FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bontatlan Új BOSE QuietComfort Ultra Headphones, bézs-aranyLimitált kiadás
- ASUS TUF Gaming FX505DU Ryzen 7 3750H GTX 1660 Ti 6GB 16GB DDR4 512GB SSD + 1TB HDD 120Hz Full HD
- Eladó komlett konfig+monitor+G923+állvány
- Asus TUF GAMING NVIDIA RTX 3060 6gb i5-11400H 16gb ram 500gb ssd win11
- Munkagép Fujitsu FULL-HD Intel i7-2720qm 8gb ram 256gb ssd / Nvidia 2gb dedikált Win10
- Acer SWIFT vékony 14col Full-HD IPS Intel i5-8250u 4gb ddr4 256gb ssd HDMI Kamera windows11
- EVGA GeForce GTX 1660 SUPER SC ULTRA GAMING 6GB GDDR6 ÁFÁs számlával, kellékszavatossággal