-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dorien
veterán
Most tették fel a hirdetést pár napja? Akkor feltétlenül.
Ha már több hetes a hirdetés, akkor már sok embernek nem kellett valamiért.
Meg kell nézni, hogy nem rohad-e és elvinni egy próbakörre."Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
patomi
őstag
Eleje törött volt szerintem, hiányzik a gumi csík alul és a zárhídon is a műanyag borítás. A kormányon is látszik a kopás eléggé a kormányvédő alatt. A vezető oldalon a hátsó ajtó alatt szerintem a küszöb is horpadt.
Ezektől függetlenül még lehet jó.Érdekes, hogy a múltkor ebben 205E. kilométer volt. (kb. 10 éve az enyém volt, ezért is néztem most rá megint) Ja és olyan extrák tömkelege van beírva aminek nyoma sincs benne.
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
molnarpeter
nagyúr
2007, akkor még DPF nélküli? Szerviztörténet mennyire leigazolt, van még km vezérlésben, stb?
Amire figyelmet fordítanék: vezérlés szett és vízpumpa, hosszbordás szett feszítővel, klíma töltet csere (akkor is, ha jó, abban van az olaja), fékfolyadék, hűtőfolyadék, km szerint váltó olaj, motorolaj és összes szűrő szükség szerint.[ Szerkesztve ]
-
updog
senior tag
Tegnap elhoztam a szervizből Józsit**, az ilyenkor szokásos vezérlés, [*]folyadék-, [*]olaj-, [*]szűrő-, gumicsere megvolt, és kaptam ajánlatot egy futóműszervizre (van még benne párezer kilométer, de azt javasolták, hogy mihamarabb vigyem vissza - mondjuk ha én ők lennék, én is minél több dologra ezt mondanám ).
Úgyhogy most megkap ~1000 km-t, mert van 1-2 halaszthatatlan utam, aztán vissza a szervizbe, és 2-3 festéklepattanást is orvosolni kell majd a motorháztetőn. Amúgy nagyon pöpec lett, meghálálta már ezt az első kör szervizt is, érezhetően könnyebb / nagyobb élmény volt hazafelé, mint amikor a telepről elhoztam.
Egyébként is kényelmes, jól vezethető, a 90 lóval is meglepően jól futó jószág. A hétvégi első hosszabb utamon majd meglátom, mit tud igazán, de egyelőre nagyon örülök neki, még akkor is, ha egyelőre kicsit fáj, amit a számlán láttam, dehát ilyen ez a popszakma.
** amikor megkaptam, a slusszkulcsra volt ragasztva egy matrica, "Zöld C-MAX xxx-123 Józsi". Gondoltam, ha már ezt a nevet megszokta, én ugyan nem nevezem át
(#14002) máyköl mivel én az Auto-Fortnál voltam, ők a saját, csepeli telepüket javasolták, hogy ott foglalkoznak fényezéssel.
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
bajnokpityu
félisten
BT is lehet ma már jó, cimbi párszázat költött a cuccra, és elég hallgatható lett, pedig BT is van a jelútban.
2din sztem annyira nem para, egyre inkább 2dinesek az alap gyári rádiók is. nagyobbik gond, hogy egyre szűkebb a piaca az autóhifinek, mert még a klimát is fejről vezérlik a mai autók, nemhogy a radarokat.jvc esetén azt mondják, hogy 70-80alatt is van olyan tipusuk, ami jól szól, de nagyon utána kell járni melyik az a 10%, ami oké, mert a 90%a meg gáz. talán 931 v 891 v minek hivják azt az olcsó jvc-t, amit 100ig ajánlanak, de az 1 dines. ilyen 30-40között van.
én 2dineset vettem, mert ki akartam rakni a teló képét a központi kijelzőre, abból egy véletlen akcióval 75ért, féláron vettem jót, itthon 140-150e között van. egyébként kényelmesebb a 2 din.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
kcsa
veterán
Vicces, tényleg nincs leírva.
Az itt kommentelők szerint ajtók (és/vagy motorháztető) valamelyike nincs rendesen zárva, alacsony üzemanyag- vagy ablakmosószint.
Érdekes mert relatíve sokat mentem c-maxszal de még sosem láttam felvillanni.
De mivel rossz utat említettél, én gyanakodnék pl. motorháztetőre
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Youtube-on keress rá hátha van valami videó, hogy kell megcsinálni.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
DeFranco
nagyúr
a kék nyilakkal jelölt csavarok könnyen kiszedhetők, nem tudom mi a nevük pontosan.
ezek gyakorlatilag csavar+"dübel", teljesen műanyagból, laza kötésben. óvatosan elkezded tekerni kifelé a csavart, úgy hogy közben nem nyomod, aztán már ha rá tudsz fogni körömmel, akkor kézzel minimális erővel húzva kitekered, aztán kiveszed a "dübel" részét is, vissza ugyanez.
bunkó szervizesek gyakran csavarostól tépik ki nyomják vissza.
alul a kerékdobot is le kell venni, ott kell kipucolni az alját aztán érdemes rátenni valami felületvédelmet is mert különben szétrohad, emiatt kereket is le kell venni, én még nem álltam neki de nagyon kellene.
a dekli szélét én most sikaflexszel tervezem visszaragasztani. nem tudom a c-maxban hogy van, de a focusnál ott van alatta a pollenszűrő, amit a bunkó szervizesek megint csak nem úgy cserélnek, hogy szépen leveszik a deklit, hanem csak kézzel feszegetnek rajta egy rést a motortér felől és emiatt "görbül" a teteje. igaz a nap is megszívja, nekem a másik oldal is eláll.
tényleg, azt tudja valaki hogy focus 1-hez a dekli alá való bolhát honnan lehet gyorsan olcsón szerezni? cserélném azokat is akkor, ha már nekiállok. (ilyet találtam, ez talán az)
[ Szerkesztve ]
-
tag
-
Goose-T
veterán
Én a nagyon sokat szidott AAA-tól vettem a kocsinkat, és egy kis kezdeti szerencsétlenkedés után tök segítőkészek voltak, tettek próbarendszámot a kocsira, és elvittük Fótról az Üllői úti Petrányiba a kocsit, hogy átnézzék tüzetesen. Mindent rendben találtak, megvettem 2016 novemberében, azóta is használom különösebb gond nélkül.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
kelly416
veterán
A legegyszerűbb, hogy körültekintesz, mi van még bezárva vagy mit lehetne még bezárni, ahová a normál kulcs nem jó. Akár kesztyűtartó kulcs is lehet, én már láttam olyant is. Esetleg tanksapka kulcs, és azóta kicserélték a tanksapkádat egy eredetire, csak a kulcsokat felejtették el levenni.
Szerk.:
Vedd le a kulcsról, hagyd otthon, és szükséged lesz rá.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
Én hasonlót vettem króm színben, az ajtó belső műanyagjai közé próbáltam meg betologatni, esélytelen. A két végén "mint bíró .... a ló...", köztük meg bele sem tudtam dugdosni rendesen. A lámpa (köd, helyzetjelző, országúti) kapcsolója szigetét körbe vettem, az pofásan néz ki, aztán ennyi. Elajándékoztam a többit.
(MK2 fóka)
Úgyhogy szerintem először érdemes körbetekinteni, hová tennétek a csíkot és van-e ott némi kis hézag? -
kcsa
veterán
Nem számít. De előtte ellenőrizd le, hogy tényleg ott van-e, mert kb. szerencse kérdése hogy bekerül, vagy sem.
(WagonR gyártás beindításakor voltak olyanok, hogy fizikailag bent volt az elektromos szervó, csak a biztosítékot nem rakták be a táblába, volt ködlámpa, csak nem kivágott lökhárítót raktak fel, és hasonlók).
[ Szerkesztve ]
-
Még nem is figyeltem, hogy mikor mit mutat. Szerintem a 2005-ös mk2-ben piros a hópihe ha fűtök, van sárga is, azt nem tom mi, meg talán kék is ha megy a légkondi. De nem 100%. Sípolás nincs, csak pilács felkapcsolva hagyásakor és biztonsági öv riasztáskor.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Goose-T
veterán
Be lehet rakni bármit, nincs a CAN buszra felfűzve a beltéri világítás. A bajonettzáras izzóknál figyelni kell a polaritásra, olyan LED kell, ami polaritásfüggetlen. Egyébként ennyi pénzből a teljes utastérben kicserélheted az izzókat LED-re, ha nem méregdrága Osramot veszel.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
dssport
tag
Igazából én is így látom, hogy azért egy átnézést engedhetnének. Lévén márkaszerviz... Nem tudom arra mit mondtak volna, hogy oké guruljunk be egy üres csáposra legalább az alját had nézzem meg. Amennyire alá tudtam nézni 1 csövön láttam olajat, azt nem igazán tudtam behatárolni hogy minek a csöve de a vízhűtő előtt (szemből a bal alsó sarokban tett egy kunkort és ment vissza gondolom valami olajhűtő cső nem tudom, hogy a szervónak vagy a váltónak van-e olyan.
Váltó alján volt olajpára de semmi extra. Illetve a szervófolyadék tartálya körül volt olajpárás a műanyag. Mélyrehatóbban nem láttam bele.Itt a felállás szerintem az, hogy ennyiért ez van, áron alul adjuk, nagyon ne kérdezősködj/nézelődj idős tulajé volt ez ilyen. Ha belenyúltál max ráköltesz 250-300-at akkor leszel piaci áron ergó nem vagy átverve. Ami valahol igaz is, csak a bosszúságot kiesett munkaidőt, utánajárást nem lehet így mérni.
-
dssport
tag
Nem értesz hozzá... Csak túltöltötték az olajat mert a szerelőjük korábban egy F1-es csapatnál dolgozott és ezt szokta meg... Indításkor csak a többlet ég el, ezzel nincs semmi gond. A többlet olaj egyébként csak azt biztosítja, hogy versenypályán 180-al kanyarban is meglegyen a kellő olajnyomás, illetve az olaj elégetésével többlet erőhöz jusson a motor...
-
gabor9991
őstag
-
molnarpeter
nagyúr
What’s updog?
0. Mennyire muszáj a csere? Jópár év van még abban a kocsiban - de ha családi kupaktanács döntött és nincs apelláta, akkor nem szóltam.
Ezek szerint eddig is elég volt egy kocsi - szerintem nyugodtan eladható. Kínáld meg rokoni/ismerősi körben, hátha… Viszont akkor meg lehetne próbálni most, vezérlés csere előtt elpasszolni. Lakóhely függvényében carsharing, taxi, bérlés lehetőségeket érdemes bedobni az excelbe, hogy megtartott autó összes költségéhez képest hol állna meg a matek. -
DeFranco
nagyúr
Voltam ebben a helyzetben, én eladtam a régi autót. Nagyon más, ha egy autó napi- vagy rendszeres használatban van, hiába használod, mégis kevésbé mihálylik meg rajta egy csomó dolog, és az állásban kijövő hibák meg sokszor jóféle fantomhibák, amivel meg járhatod a kanosszát.
Van rajta rezsi is, mert biztosítás kell rá, súlyadót fizetni kell, szervizelni csak kellene ha keveset is fut.
Ha akkor, patent állapotban eladom, jó pénzt kapok érte. Ha nem használom, csak megtartom becsületből meg szeretetből és elromlik rajta két tétel plusz rohad még egy kicsit, egyből deficites a matek, és még fizetem is rá a rezsit.
Vagy ha megtartod, akkor eldönteni hogy megy amíg megy, tankoláson és feltétlen kötelezőn kívül semmi és benyelni az értékvesztést, de onnantól ridegtartás.
Attól a dákó motortól meg ne félj, azon kívül hogy a "menés" írmagját is kiöli belőled azzal a nagy kasztnival, vállalható motorka az, taxisok simán beleraknak emberes kilométereket, szeretik.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
nekem nincs nagyon komoly indokom megtartani a 21 éves focust, de ha belekezdtem, már végig akarom szenvedni pár alkatrész otthoni cseréjét. addig is van egy autóm, amire nem kell vigyázni, ha szekrényt szállítunk, vacak földúton úton megyünk, és az asszony gyakorol a leendő jogsijával.
Eladni.. szabad szemmel alig látható összeget lehetnekérnikapni érte, és amúgy is jobb szívvel adnék úgy túl rajta, hogy nem lóg a bele. így megy rá a pénz, de az hobbi kategória, a biztosítás pedig nem akkora tétel, hogy az döntsön.. télre valszeg leponyvázom, de egyelőre heti egyszer megyek vele, hogy ne csak álljon.
egy évig van még rá műszaki, a lejárta előtt újragondolom :)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- További aktív témák...