-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Még mindig Mk3 fóka kérdések...
A start/stop rendszer minek függvényében aktív/inaktív, ha nincs manuálisan kilőve?
Nem állítja le a motort, még nyáron, üzemmelegen sem.
Utánaolvasva talán az akksi töltöttségével van összefüggésben (only if 80%+).
Félreértések elkerülés végett: én kifejezetten örülök, ha nem aktív, csak tudni szeretném mi lehet az oka...
Nevermind...
-
nfsu17
veterán
a benzinesemre ezt írja a szakirodalom:
"AUTO-START-STOP
A használat korlátai:
Kézi és automatikus sebességváltó esetén is előfordulhat, hogy a rendszer nem állítja le a motort bizonyos körülmények között, mint például:
*A motor alacsony üzemi hőmérséklete esetén.
*A belső tér klímájának fenntartása érdekében.
*Ha az akkumulátor töltöttsége alacsony.
*Ha a külső hőmérséklet túl alacsony vagy túl magas.
*Ha mozgás közben kinyitják a vezetőajtót.
*Ha a szélvédőfűtés be van kapcsolva.
*Ha a dízel-részecskeszűrő regenerációja folyamatban van.
Kézi és automatikus sebességváltó esetén is előfordulhat, hogy a rendszer újraindítja a motort bizonyos körülmények között, mint például:
*A belső tér klímájának fenntartása érdekében, például a klímaberendezés használatakor.
*Ha az akkumulátor töltöttsége alacsony.
*Ha a szélvédőfűtés be van kapcsolva.
*Ha a gépkocsi üres fokozatban lejtőn lefelé kezd gurulni.
Megjegyzés:
Ha a rendszer hibás működést észlel, kikapcsol.
Ha a gyújtási ciklus befejeződése után sem működik, ellenőriztesse a gépkocsit egy hivatalos márkakereskedésben.
Megjegyzés:
Előfordulhat, hogy a rendszer nem működik, ha a gyújtás kikapcsolásakor csatlakoztatva hagy elektromos fogyasztókat, mivel ezek lemerítik az akkumulátort." -
Értem, ez így korrekt és érthető volt.
Akkor egyelőre marad a gyári fej és a gyári süvöltők is.
Talán majd jövőre, az idén már sokat rálocsoltam.Amit még SOS meg kéne oldani az a benzinpumpa vezetékének az ülés alatti szigszalagos kókányolásának helyettesítése egy rendes forrasztással és zsugorcsövezéssel. Pár napja megint előfordult, h nem hallottam a hangját első indításkor, de szerencsére másodjára sikerült munkára fogni. Azért ez így még necces, de legalább már tudom hol keressem a (kontakt) hibát. De az is lehet, h a szivattyú haldoklik, akkor viszont csere.
Plusz nem vagyok kibékülve a felújított szervo szivattyúval sem, bár ha zenét hallgatok akkor nem hallom úgy sem ha 4000 rpm-nél visít. Már polcon van egy gyári bontott, csak el kéne hoznom és cseréltetni./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///