-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#24556544
törölt tag
válasz Real_Necro #27100 üzenetére
Sajnos én is így gondoltam. Csak hihetetlenül ritka a 2.0 focus abba az ársávba amelyikbe nézem :/
Pedig kinézetre az mk 3.5 ös focusok tetszenek a legjobban, de az a rohadt motor... -
Sys85
veterán
válasz Real_Necro #27100 üzenetére
Nem tudom,nekem teljesen jól teljesít az 1,6TDCI pályán is.
Persze 130 fölött nem egy erőgép,de eddig mindig bőven elég volt az ereje.
De azért majd jön rá előbb-utóbb a 140le/320nm okosítás.
Hétfőn sikerült megterelnem egy Audi SQ7-et,azután persze minden gyengének tűnik.
4.0 V8 dízel,435Le 900Nm...
Botrány ahogy megy... -
Real_Necro
veterán
válasz #24556544 #27101 üzenetére
Ja, nem írtam, hogy mondeo.
Gixxer88:
Szerintem mindig van erősebb gép a pályán, de nekem tetszik, hogy lehet taposni is neki. Persze ésszel.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #24556544 #27101 üzenetére
Ha nem kockáztatsz büntetést a tempóddal, akkor elég az 1.5-1.6 dízel szerintem Focus kasztnihoz, mellé jó fogyasztást is tud legalább. Flottában alig találkoztam 2 literessel, pedig azok jellemzően pályán járták az országot Octavia esetében volt gyakoribb a nagyobb motor, vagy inkább kevésbé ritka.
[ Szerkesztve ]
-
#24556544
törölt tag
válasz molnarpeter #27104 üzenetére
Néha azért főleg melóból hazafele mikor tudni, hogy nincs mérés jó odataposni 20-30 km en egy 160 al azért
Persze osztrák autópályáról beszélek, ahol az esetleges büntetés fele annyi, mint itthon.
Hát igen, sajnos most inkább egy octaviat néztem ki 2.0 val. Az is tetszik azért, de dögösebb a focus nekem. Mondeo még dögösebb, de majdnem 1600 kiló max 3 személynek ingázni szerintem sok :/ -
A Zéé
addikt
válasz #24556544 #27105 üzenetére
Ki mihez van szokva... Én nem mondanám azért, hogy 2.0 dízel alatt nincs élet autópályán. Nekem 90 lovas 1.6 dízel van, az óra szerint 160 még megy. 170 fölé is lehet menni, de azt már nem szereti. Érdi emelkedőn simán tudja tartani az óra szerinti 140-et. És ilyenkor pörög 2700 körül a motor. Rugalmassága persze nagyon más, mint egy nagy autónak, szóval beugrani 130-ról a 160-as sorba nem fogsz.
A szarásig pakolt HiAce-hez, meg az 1.4 dízel Fiestához képest még ez is rakéta Utóbbival 10 évig jártam Bp és Zeg között.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
Real_Necro
veterán
Majdnem 10 évig jártuk a Zalaegerszeg - Bp. vonalat 1.4 benyás G Astrával. Most már nem mennék vele mosolyogva végig ezen a szakaszon, pedig kifogástalan állapotban van 21 évesen is a maga 139k kilométerével.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
#24556544
törölt tag
Hát igen. Én 1 éve nyomatom napi 120-140km -rel egy 1.6 os benzines fókával
De azért valahogy inkább a 2.0 felé húznék, ha lehet, de sajnos focusba nem nagyon lehet. Ellenben a hondánál, skodánál meg vw nél tele vannak 2.0 sal, ami kicsit szomorú azért.
Pedig amilyen jó sportos kinézete van az elmúlt 2 generációban a focusnak, illene szerintem. -
darvinya
titán
válasz #24556544 #27110 üzenetére
Vegyél Mondeo V6-osat, az megy annyival könnyedén amennyivel szeretnél.
Vagy erőgép Raptor, stb.Én el vagyok 1.4 benzinnel is, az is tud 130 főlé menni, csak ki kell várni.
Persze, ebbe a kaszniba raknám a V6 /3L-est, akkor rakéta lenne.
Vagy RS Coswoth lenne.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
A Zéé
addikt
válasz Real_Necro #27109 üzenetére
2.0 dízel Mondi után egyértelmű. Azzal teljesen más szint a pályán közlekedni, pedig nekünk csak 1.8 dízel van. Nem is csak az ereje miatt, az egész autó úgy mozog az úton, mint ami arra van kitalálva. 180 felett sem éreztem egy fikarcnyi bizonytalanságot sem benne. Nem egy kategória egyik általam vezetett autóval sem. A4 Audiban is csak utas voltam autópályán, nagyobbal meg amúgy sem sokat utaztam
Amúgy szerintem most inkább lehet gyengébb autóval is normálisan pályázni (M7-ről van releváns tapasztalatom). 10 éve sokkal több volt az agresszív letolós BMW-s, Audi-s, aztán pedig Octavia-s, mint manapság. Most is vannak, nem mondom, hogy nincsenek, de látványosan kevesebb, és a 90-el belső sávban egerésző kalapos Suzukisok is egész jól elkoptak. Beállítom 140 alá a tempomatot, és Fehérvártól nyugatra nagyjából egyszer sem kell hozzányúlni a pedálokhoz. Amikor meg áll a pálya, mint a cövek, akkor meg kb. mindegy milyen kocsiban ülsz
Just a simple Lineman...
-
Real_Necro
veterán
Holnap indulunk reggel vissza Budapestre M7-en. Nagyon szeretném elkerülni a Balatonról hazainduló tömeget.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #27113 üzenetére
Négykor indulsz? :D talán akkor...
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata a 2008-tól gyártott Fiesta-val? 1.25 82LE motorral nézem. Egy sportosabb kisautó kellene nekem évi kb 18k futáshoz és ezekből másfél körül már választék van. Üléspróba után is bejön. Van valami komoly hibája ezeknek?
-
darvinya
titán
válasz Real_Necro #27116 üzenetére
Jobb 7 - 6-os.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
A Zéé
addikt
válasz Real_Necro #27116 üzenetére
minden évben van 1-2 olyan alkalom, amikor Veszprém érintésével tudjuk csak leküzdeni a távot. Én annyira nem szeretem, párom annál inkább, mert hogy nem az unalmas autópályát nézi csak.
Just a simple Lineman...
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #27116 üzenetére
Apósék laknak a tó északnyugati csücskénél, oda pl. eszembe se jut pályázni, eleve ezen az úton járok
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Real_Necro
veterán
8:10kor indultunk, 11:00kor értünk haza. Volt pár kisebb torlódás meg rengeteg autó de még nem volt vészes. 273km-t jöttünk.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
-
flymi
addikt
Ablaktörlő nyöszörgést gondolom a mechanika okozza. (nem a lapátra gondolok a szélvédőn, annak más hangja van)
Mennyire macera le és szétszedni, h megkenjem?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#21346560
törölt tag
Ezzel egyetértek!
1.8 benzin német pályán 200 km/h (óra szerint) utazósebesség. Imádom!
Sose felejtem el, amikor utolértem egy rendőrautót, ami a külső sávban haladt, majdnem nekiálltam fékezni!
Aztán amikor elhúztam mellette, folyamatosan a tükörbe pislogtam, hogy vajon mikor kapcsol villogót, és ered utánam! -
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
troll81
addikt
A ami szép magyar utak eredményenek vagy az időnek is betudhato de eltort a csavar... [kép] boldogság van
-
KilgoreTrout
senior tag
Sziasztok,
Pár napja igen furán indul a Focus Mk2-m (kombi, 1.6 benzines, 115 LE ).
Felvettem videóra:
https://youtu.be/FDzOahycFZ4
Másfél hónapja volt vezérlés, benzinpumpa, olaj- és szűrőcsere. Miután megjött az alapjárat, megy rendesen, menet közben semmi problémát nem vettem észre. A hiba is kicsit véletlenszerűen jelentkezik, úgy tűnik, mintha lenne valami köze ahhoz, hogy meleg-e a motor (de ez sem egyértelmű, indult már nehezen félnapos állás után is).Neten olvasottak alapján lehet gyújtógyertya, öninidító és óracsoport hiba is. A videó alapján le lehet szűkíteni, hogy mi lehet a ludas? (A check engine lámpa a lambdaszonda miatt világít, legalábbis eddig csak azért világított.)
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz KilgoreTrout #27134 üzenetére
ez nem az okoskerék miatt van amirol irtak a tobbiek korabban?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
n1nja
tag
Sziasztok!
Egy kérdés:
elindítva, majd alapjáraton hagyva gyönyörűen pöfögött, amikor egyszer csak össze-vissza kezdett járni. A képen a narancssárga keretben van a problémás rész. Addig csinálta, amíg a gázpedált meg nem pöccintettem. Utána nyugodt, stabil volt az alapjárat. Gyújtáskimaradást nem érzékelt. A jelenség akkor jött, amikor a mutató szerint elérte az üzemi hőfokot. Menet közben nem tapasztaltam hibát, szépen gyorsul, húz amennyire tud, pirosnál megállva se rosszalkodott.
Alapjárati szelep tiszta és működik is, benzinpumpa szintén, szűrők tiszták, kartergázcső új, vákuumcsövek rendben, lambdaszonda jelei tudásom szerint rendben, vezérlést nemrég helyretették. Mire tippeltek, mi okozhatta? Szükség esetén egyéb érzékelők adatait is csatolom, ha jelentkezik a hiba.
[kép] (Focus mk1.5 1.6b 2002)
Válaszokat előre is köszi.
Üdv. -
n1nja
tag
válasz radi8tor #27145 üzenetére
Igen, gyújtásprobléma jelentkezne máskor is.
Igen, tuti. Áztattam, óvatosan tisztítottam, szépen jár. Máskor is érezhető lenne a hibája szerintem.
A gyári így járt, azért kellett cserélni: [kép] [kép]
Ne kérdezd, hogy mi okozta.
Fojtószelep tisztításon agyalok. Mint említettem, volt egy vezérlés hibám és néha visszafelé puffogott. Lehet, hogy elkoszolódott.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen