Keresés

Aktív témák

  • Zugi

    aktív tag

    válasz Jégkokó #809 üzenetére

    Minek kéne még külön egy telefon hibabejelntő szám?Egyszerüen csak tárcsázd azt a kék számot és ott kiválaszthatod hogy mit akarsz bejelenteni, internetet, vagy tévét, ez ilyen egyszerű

    Talán azért kellene valahol a honlapon könnyen elérhető helyen jól láthatóan feltüntetni egy TV hibabejelentőt, mert a szolgáltatásukat sokkal nagyobb számban veszik igénybe a TV előfizetők, mint a netezők vagy telefonra előfizetők.

    Azzal pedig, hogy direkt feltüntetik egy helyen, hogy Internet és telefon hibabejelentő száma, ezzel teljes mértékben lehagyták a TV-t.
    Ha pedig mint írod, hogy ez a kék számon minden félét be lehet jelenteni, akkor miért nem írják oda a TV-t is, vagy felsorolás helyett egyszerűen csak azt írnák ki, hogy ez az általános hibabejelentő számok!

    De itt is megint csak idegesítem magam e cég hírhedten pocsék ügyfélkezelésével.

Aktív témák