- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Hálózati / IP kamera
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Az AI és a felhő számít, a tiszta energia nem: jó a szén is a tech szektornak
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Videó stream letöltése
- Linux kezdőknek
- SkyShowtime
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
veterán
válasz blueboi69 #149533 üzenetére
Unixból és robbantott ábrán ellenőrzöm, mondtam is asszonynak, hogy ábrán és cikkszámra felismerek egy csomó mindent és tudom a működését is, de ha két különböző autóba való vezérlést vagy teljesen mást elém raknak, akkor tök mindegy, fogalmam nem lenne róla melyik micsoda :-D Elleben válaszok:
3x annyi kérdése:
"Mert nem egyforma soha a két féltengely. A váltó a blokk oldalán van, az egyik hosszú, a másik rövid" És van benne egy toldás.
Kúpgyűrű? Unixban is ott van az ábrákon, oda kell és ezek szerint azért. Egyéb gyártóknál differenciálmű tömítés, vagy hasonló neveken szerepel. Leggagyibb 3ezer a Unixban, amit max. csak sógor tenne bele az autóba és 1 hetet bír, de legalább nincs raktáron. Gyári ajánlott az pont 10ezer, végén még kiderül, hogy egy csomó alkatrészt amúgy egész jó áron számolnak.... Ingás van benne, de mindenhol +/-.
" ott ez megállt kb80ból, a tárcsa+ kinyomócsapággyal aztán joa'"
Na, többiek itt azt mondták, hogy kb. ennyi lesz és occsón ugyanígy kicserélik, de fél év múlva szopni fogok, "mert úgyis szar kínai mind". Bedobtam a témát a mélyebbre úszott haversrácoknak és szerelőknek, úgy háromból hárman ezt válaszolták, zanzásítottam, szerintem maradék kettő is ezt fogja:
"Az a különbség, hogy a 60ezresért cserélünk egy kuplungot oszt jónapot az nem cseréli ki az összes tömítést, ami logikus meg ilyenek. Aztán veheted le 6 hónap múlva, mert dől az olaj a cuccból. Szóval ha így tartod karban, ahogy ez a szerelő csinálja, akkor sokkal tovább örömöd lesz benne és sokkal kevesebbet költesz hosszú távon. Az igénytelen gecik meg hagyják, hogy az olaj szétkúrja a vadi új kuplugot, de belerakják Neked occsón."
Visszatértem az előző problémákra, amit még az előző barbár okozott, ha már kérdezősködök és autószerelést tanulok :-D
"A szerelő légkulccsal küldi rá az anyát, mert jóvanazúgy, közben szétroncsolja a szelepszerkezetet a gátlóban"
Na, ez is sokba került nekem később, most nyögjük. Pipa, mehetünk tovább.
Következő:
"Ha felrakod a fos toronycsapágyhoz, meg a fos rugóhoz, esetleg más lógós futóműalkatrésszel, extra terhelést kap az alkatrész. Úgy nyilván nem bír sokat."
Ez is pipa, mehetünk tovább. De lassan minden is elfogy ami van az autóban :-D
80ezres kuplungcsere indokolása így elfogadható?
-
Jahno
veterán
válasz blueboi69 #149533 üzenetére
Másik válasz, fokozatválasztó fejizére:
"Váltókar a kocsiban bowdennel van kivezetve. Ezek ilyen kis muanyag betétes szarok amik rá vannak húzva a váltó oldalára. Kikopnak, érdemes cserélni. Nem mindenhol vannak külön fejek, akkor csak egyben lehet cserélni. Van egy X és egy Y bowden, az kombinálja ki az állásokat a rudazatra. A rudazat meg baszogatja a váltó belsejét."
Rönós haver azt mondja Neki 40ezer volt 5 éve, szóval ne sírjon a szám, ha csak ennyi.
Kuplung munkahengeren mondjuk keres:
Aztán ezen is keres, meg a melón, vége úgyis ugyanaz, hogy vagy ezt adja kiskerként,vagy drágább munkadíjat mond, ezt nehéz megfejteni, de kijöhet belőle egy Ekcel.
Na, jöhet a következő. Lassan végigmente, a cuccokon. No meg valahol ezt is ki kell fizetni, mert lehet nem 5 perc alatt írja össze és rendeli meg a közértből.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest