Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-NoVa-
addikt
Az, meg a kedvenc színjátékom, amikor felépült turbónyomással váltok vissza, az amúgy is magas orra hirtelen kitakarja a horizontot, majdnem a 2 hátsó kerékre áll, és kilő. Olyankor a gyerekek és asszony hirtelen nagyon elcsöndesednek, és 3 másodperccel később jönnek a panaszok.
-
-NoVa-
addikt
Csak az értelmét, mintha egy downhill bringánál betiltanák a lejtőn lemenést. Persze, lehet szerelgetni, meg összerakni excel táblákban gyűjtögetett alkatrészekből, lehet csodálni, felmenni vele a hegyig, csak lemenni a lejtőn tilos.
Ok, nem tilos, csak ugyanazok a szabályok vonatkoznak rá, mint a Phantomra, és nem éppen úgy aránylik az én vackaim árához a ráhúzott járulékos költség, mint a Phantomhoz.
Gyakorlatilag meg nem változik semmi, ugyanannyira nincs időm repülni, mint máskor se, szóval akár beszerezhetem az LR4 vázat, meg 4" propellereket íróasztali építgetéshez.
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #89447 üzenetére
Nem kezdik, eddig sem volt a törvény keretei között legális, csak eddig az Airbus meg a Cesna is ugyanaz a kategória volt talán, mint ez. Csak az EU közös szabályzás elfogadta volna, hogy 250 gramm alatt, vagy saját építésű cucc az játék, és szabad. A hazai vízfej meg 120 gramm és kameramentes állásponton van, tehát kb semmit sem szabad senkinek sem.
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #89458 üzenetére
Na, akkor ez összekészítve. Akkuk tárolási feszültségen, majd első használat előtt rátöltesz. Töltő (az egyszerűbbik, balanced csatlakozón át tölti, piros/zöld leddel jelez, ha tölt/kész), balancer/cellafeszültségmérő izé benne, a táv, 2 gép. A sárga az 2 callás akkukkal abszolút kezdő/indoor is elmegy, a piroskék ha már bátrabb vagy. Első repülésekhez egy csipogót is bedobtam, az akku balanced csatlakozójára dugva tud visítani, ha már le kéne tenni a gépet.
Tiszta kék 2 cellás akkuk a szemüvegnek, kb minden egyértelmű, majd magyarázok.
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #89463 üzenetére
Aztán meglep, ha hétköznaponként 5-kor bootolok, hogy legyen reggelije meg ideje kicsicsajnak suli előtt magához térni.
Gyorstalpaló nincs, a távról meg a kezdeti how-to dolgokról majd írok egy hosszabbat, aztán mélyvíz. Visszahozni ráér, próbálgasd nyugodtan, szép fokozatosan. A többire meg majd PÜ.
-
-NoVa-
addikt
Na, akkor drónos aktuális: FPV az annyira fura dolog, hogy mint játék, teljesen kiesett a törvényhozás szemszögéből. Szóval hivatalosan A1 vagy A3 kategória, kell egy spotter is jelen legyen, meg legalább 7 nappal előtte igényelt légtér lakott területen, biztosítás, stb.
Szóval a bringás hátizsákból előkapva röpködök 10 percet egy fa körül, az mindenképp közlekedési szabálysértés lesz, akár jogsizok, regisztrálok, fizetek, akár nem... Akkor egyértelmű, marad az ingerküszöb alatti illegál, amit max önjelölt házmesterek rontanak el néha.
-
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
Ottani autósboltféleségben is esélyesen tartanak ilyet, a Subarunál sokat használtam hosszú állások után, most már épp képes külső segítség nélkül is indulni. B opció, bikakábel, de 2 autó kell hozzá, C opció, töltő. Meg a D, amikor a dróntöltővel egy nap alatt felrúgom annyira, hogy már legyen ereje indulni, de ahhoz messze vagy.
-
-
-NoVa-
addikt
Mondjuk amikor végig van plakátolva a városrész ezekkel:
Akkor félig még egyetértenék, csak ne egy ellenérdekű politikus vesse fel, random független civiltől lenne ez a helyes kritika. XV.-ben is ez megy, de nem látok eltérést az elvonásos és az el nem vonásos időszak között, tehát feltehetném akár a kérdést, hogy hová folyik el az a sokmilliárd évente és minek?
-
-NoVa-
addikt
Némi jég:
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #89864 üzenetére
Én sem kockáztatok, üres széles utakon rendszeresen elmegyek az autók határáig, akár poron, vizes aszfalton, akár jégen. Legalább élesben nem lep meg, hogy viselkedik, és mit lehet kihozni belőle. A Clio pl az automata miatt menthetetlen, a Honda is, simán megpördülnek. A Volvo az preciz műszer, szinte látom a táblára felrajzolt ábrát npera környéki irodában a csúszás utáni finom korrigálás, tapadás visszanyerése, és kontroll folyamatáról. A Subaru meg le sem tagadhatja az Impreza alapokat, gázzal lehet forgatni a fordulókörénél kisebb ívben, nagyobb gázzal egyenes kormánnyal meg elhúzza a sebességvektort előre. Közben nyomja a bohócműsort, fújtat, szuszog, durran, stb.
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #89933 üzenetére
"mert azt hittem ez gyorsítva van."
Az enyémekről is azt szoktad hinni, pici könnyű gép földközelben repülve kis területen teleportál. A leggygengébbem is képes álló helyzetből 3 másodperc alatt szintén álló helyzetben 60 méterrel arrébb lenni, az 72km/h lenne folyamatos haladásban is. Reflexek meg kialakulnak hozzá repülés közben.
-
-NoVa-
addikt
Valami értelmesebb GoPro tartót kell csinálnom, vagy a hangot telefonnal rögzíteni, de azért a gázadásra horizonteltűnés effekt valamennyire látszik, első próbálkozás:
[link] -
-NoVa-
addikt
Nap videója: [link]
Nap kommentje:
Fabiano.00 - Milyen fizikuma van ennek a fickónak. Abszolút nem egy kolosszus, de elképeztően egészséges, erőteljes izomzatnak néz ki.
ensomhet81 - Jaja, furán néz ki mellette a nyüzüge szemüveges! -
-NoVa-
addikt
Kicsit szórakoztam a hang + képrögzítéssel, és a kamerákkal. Osztott képnél felül a GoPro, alul az olcsó Mobius, azt hiszem egyértelmű, mit fogok a továbbiakban is preferálni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest