Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Nova, bajban vagyok. A kis Eachine E010S FC-jét akarom flashelni. Van rajta 2 db kis BOOT terminál. Rohadt pici, alig látni szabad szemmel (öregszem).
Össze kell zárni őket, aztán közben bedugni az USB-t, akkor megy boot módba az FC. Ha boot módban van, akkor nincs piros lámpa. Akármit csinálok ez a kis rohadék nem megy boot módba. Próbáltam összeforrasztani a lábakat, akkor sem.
Csipesszel is érintem, csavarhúzóval is, de mindig normál módban indul. Látja a Cleanflight a lapkát, be is tudok kapcsolódni, csak akkor protestál, hogy régi firmware van rajta.
Mit cseszek el?
Néztem tutoriálokat és azt csinálom amit mondanak. Leemeltem róla a kis kamera/VTX modult, ott van középen a boot lábacska.
-
npera
újonc
Kábé 80% körül olyan killbillezés van, hogy csak na. A medve méretű csóka a kis válltáskájával (brifkó!) stabilan halad, üt és rúg. Szerintem közelről még harap is, de ilyen messziről az nem látszik.
Külön finomság, hogy a rendőröknek is adnak pár sallert, mert hát minek mentek oda.
-
npera
újonc
A fittipaldi tevehajcsár megborítja a Mercedes SUV-ot körforgalomban.
Utána mutatnak valami technikás pályát, hogy milyen stabil. Hát, nekem inkább a rettenetes orrtolós radírozás jön le. Iszonyatosan felesleges jármű.
-
npera
újonc
válasz
Gabibácsi #1924 üzenetére
Betapadt, mint Démon Hill.
Én arra saccolok, hogy kikapcsolták az ESP-t, aztán lepadlózta. A brutális motorteljesítmény miatt a kocsi megfarolt négy kerékkel csúszva gyakorlatilag. Elkezdett szöget bezárni a hossztengelye a haladási iránnyal. A fittipaldinak megjelent a barna csík a nadrágjában és leugrott a gázról. A feleslegesen magas építésű és dögnehéz jármű az elképesztően feszes futóművel és lehetetlenül alacsony oldalfalú, de ragacsos puhaságú és iszonyatosan tapadó abroncsaival megtapadt, mivel már nem pörögtek ki a kerekek. A körforgalom belső részén volt egy kis rézsű, ami a dinamikus terhelésváltással, a betapadó abroncsokkal és a túl magas súlyponttal együtt már túl sok volt. Vitte a lendület a dög nehéz kasznit, alul hirtelen "beakadt", aztán szépen átfordult.
Ahogy a Skoda Octaviát tetőre rakták a kapuban ugyanúgy ezt is minimális sebesség mellett a tereptárgyakat kreatívan használva felborították.
-
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Nova, megoldottam!!!!
Sikerült felrakni a második COM-portos drájvert. Az FC továbbra is tojt rám magasról, amikor boot módban akartam beindítani. A Cleanflight pedig tojt rá, hogy beszéljenek, mivel a board 1.1-es, a Cleanflight med valami 3.2-es talán.
Elindítottam a Betaflightot, benyomtam az expert módot, firmware flasher, kiválasztottam a boardot, a legutolsó stabil firmwaret, load a netről és flash.
És végigtolta és most most friss Betaflight van rajta!!!!!!
És a board működik, forog a kis modell amikor mozgatom. Hát, nem volt egyszerű, de komplikált volt. Most már csak be kell állítani.
-
npera
újonc
Bruce Lee miatt volt az egész.....
-
npera
újonc
Na, fent van a hirdetés, most élesedett be. Kíváncsi leszek mennyi félkegyelmű telefonál/küld SMS-t, hogy a feléért odaadom-e. Vagy, hogy beszámítok-e kézi kötésű repülőszőnyeget....
De jó lesz...
Amikor az előző kocsit adtam el akkor is olyan kérdésekkel jöttek, hogy a hajam égnek állt. Pedig nincs sok hajam.
-
npera
újonc
A jármű, úgy érted? Nincs meghúzva. Egy fűkaszás vágott fel egy kavicsot a bal-első ajtóra közvetlenül az üveg alá, azt gyári kis ecsetes színhelyes festékkel lekezeltem.
Azt nem mondom, hogy bejáratós, mert majdnem 23k km van benne. Mivel a japán rízskályhák hamar szétperegnek, ezért már nincs sok ideje hátra
-
npera
újonc
válasz
eattila #2021 üzenetére
Itt bármi lehetséges. Amikor lemosattam, akkor odajött egy szerecsen és kérdezősködött. Nagy nehezen megértette, hogy nincs 2 db ilyen autóm (1 benzin és 1 dízel), hanem azt próbálom elmagyarázni neki, hogy ez benzines, de létezett 1.6-literes BMW dízel is.
Amikor hallotta a 8-literes vegyes fogyasztást, akkor nagyon szomorú volt. És amikor az árat hallotta akkor sem vígasztalódott meg. Mondtam neki, hogy figyelje a hirdetést és aludjon rá egyet.
Szerintem következő sztereotípiák lesznek:
- beszámítok-e egy régebbi dízelt
- beszámítok-e játékkonzolt
- akarok-e hitelezni én neki
- miért nem dízel
- miért nem fele ennyiért
- tutira nem hibás az autó?
- adjak garanciát énÉs a fentiek lineáris kombinációja. Esetleg egy 1-soros SMS, amiben bár csak 4-5 szó van, de abban elrejtett az illető 5 helyesírási hibát.
-
npera
újonc
Nova, te picit motoroztál, nem?
Itt egy német csóka (elég durva tájszólással) magyarázza a makaós pályát. Kábé 11 perctől jön egy vicces rész, magyarázza a kanyarkombót és a lendület fontosságát. Meg, hogy mennyire húzósak a csatornafedelek és huplik. Aztán bemutatja kábé 11:38-nál, hogy milyen amikor az ív el lesz rontva és belső íven megfejeli a betonfalat.....
-
npera
újonc
A minisztérium szerint minden szakszerűen zajlott és közleményüket az alábbiakban pontos idézetként olvashatják:
A kérdéses időpontban, 2018. június 14-én, 12:05 és 19:10 óra között a közlekedési hatóság Dél-nyugati Régiós Ellenőrzési Osztálya Opel Zafira típusú gépkocsival végzett kivezetéses ellenőrzést az M7 autópályán.
A kivezetéses ellenőrzések célja, hogy a hatóság a jellemzően szabálytalanság gyanúja miatt kiválasztott járműveket biztonságos körülmények között, a forgalom akadályozása, zavarása nélkül arra alkalmas helyszínen - gyorsforgalmi utak esetében lehetőleg parkolóban - ellenőrizhesse. Ennek érdekében a hatóság munkatársai az autópályás kiterelések során követett gyakorlat szerint az ellenőrzés alá vonandó járművet az útszakaszra megengedett legnagyobb sebesség betartása mellett megközelítik, majd megelőzik. Ezután a kivezető jármű vagy a beleszerelt „közúti ellenőrzés” és „kövessen” szövegű fényjelző felirattal, vagy megkülönböztető jelzéssel, vagy ezek együttes használatával fokozatos sebességcsökkentés mellett az ellenőrzés helyére vezeti ki a kiválasztott járművet. A kivezető jármű a sebességet minden esetben csak a szükséges mértékben - a jelenlegi esetben is mindössze 10 km/órával - csökkenti úgy, hogy a kivezetés biztonságosan kivitelezhető legyen. E szempontok a nagy tömegű haszonjárművek, járműszerelvények kitereléssel történő ellenőrzése, alkalmas helyszínre való kivezetése során hangsúlyosabban érvényesülnek, megvalósításuk több feltétel egyidejű fennállását igényli, így az ilyen ellenőrzéseket a hatóság munkatársai a közlekedés biztonsága érdekében fokozott körültekintéssel végzik.
Fontos hangsúlyozni, hogy - amint az a felvételen és a közlekedők számára is látható volt - a sebesség csökkentésekor már használták az ellenőrzésre utaló megkülönböztető jelzést, így a cikkben megfogalmazottakkal szemben egyértelműen nem történt provokatív előzésre kényszerítés. Tájékoztatásul jelezzük továbbá, hogy ugyan azonos parkolóba hajtott ki, a felvételen előző járműszerelvényre a kivezetés és az ellenőrzés nem terjedt ki.
-
npera
újonc
válasz
ncc1701 #2105 üzenetére
Holláré, kezd idetalálni a csapat
Azt nézd meg, hogy ahol jársz nem akad-e fenn az Ampera. Rohadt alacsony, Coppermine ezzel szívott parkoláskor. Mondjuk te tudsz parkolni, szóval elvileg menni fog.
A szervizelés volt még macerás, nem mindenhol mernek hozzányúlni. És import jobb talán Hollandiából.
Többre nem emlékszem. A Yaris után nem lesz különbség, picit kisebb belül, mint egy Yaris, de kívülről hatalmas. Kábé, mint a régi Jaguárok. Kívül nagy, belül szorít.
-
npera
újonc
Ma voltam strandröplabdázni. Nem is tudtam, hogy ilyet is tudok. Úgy mentem oda, hogy totál reménytelen, de alighanem előny a hosszú végtag és normális felnőtt magasság (190 cm), mert néha úgy sikerült lecsapni a labdát a másik térfélre, hogy csak pislogtak.
Persze amikor sikerült egyáltalán odaérni, vagy nem kilőni a pályán túl. Gyakorlatilag semmi labdaérzékem nincsen. És néha túlságosan erős volt a suliban megrögzült reflex, hogy kapus vagyok és meg kell markolni a labdát és nem elengedni
-
npera
újonc
Ez valami egyszerűbb cucc, kábé 2000 SEK az ára ahogy nézem. 180 mm a mérete az adatlap szerint.
Ez még elég messze van egy DJI Phantomtól mind méretben, tömegben és teljesítményben. Én arra tippelek, hogy ha ügyes vagy, akkor kábé 10 m/s szélig nem viszi magával a szél, de akkor már komolyan ellene kell dolgozzál és a felvétel csak ide-oda fog rángatózni.
Szélcsendben alighanem tudsz vele olyan felvételeket csinálni, hogy látod magasból a tájat. De nincs rajta gimbal, hanem előre néz egy kamera fixen. Tehát a legkisebb mozdulatra is megy az egész kép. És bár FullHD a kamera, de sokat ne várj tőle azért.
Az 50 méter hatótávolságot túllépve a kérdés az, hogy olyankor van-e valami failsafe vagy elrepül ameddig van akksiban kraft. Van valami headless mode és RTH az adatlapon, de ettől sem várnék DJI-szintű pontosságot.
Egy kollégám vett egy DJI Mavic klónt, ami hasonló árban volt. Ezek igazából játékszerek, a motorok többnyire sima kefés motorok elég kevés erővel, esetleg még megfejelik egy fogaskerekes hajtóművel, hogy még egy dolog el tudjon törni lezuhanáskor.
Nova majd mond szakmaibb dolgokat, én csak úgy első ránézésre állapítottam meg a fentieket.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Nürburgring kompilésün. Egyik-másik Fittipaldi durván tolja. A kedvencem a Skoda Octávia megpimpelve Passat/Superb hátsóval. Majdnem felborul és eldurrantja az abroncsot is. Fjúriusz
-
npera
újonc
Hát...
Én állatira kezdő vagyok a témában. Építettem egy 5"-os drónt mindenféle tutorial alapján, aztán jól berosáltam, hogy ez túl erős és nehéz és szét fogom törni a második repülés alkalmával. Most építek egy 3"-ost, ami könnyű és magas fűben lezuhanva elvileg nem törik ripityomra. Olvastam elég sok tutorialt, és elég sok Novát (kopirájt), tehát van valami józan paraszti elképzelésem a dologról.
Qnadam tud drónról fotózni és videózni. Nova épített és repül racing drónt. Én meg itt szakértek. Nem fotelből, hanem sima fa székről.
Rögtön az elején egy fontos különbség:
- én és Nova gyakorlatilag racing quadcopterről beszélünk. Agiltás, kicsi tömeg, borzalmas erő.
- te igazából egy girostabilizált gimbalos videózásra és fotózásra alkalmas drónt képzeltél el a marketingtől picit megvezetve olcsón beszerezni.A kettő fenti halmaz nem rendelkezik metszésponttal. A használható állóképes szless videós drón ott kezdődik, ahol qnadam mondta. DJI Phantom régebbi generációi olcsón és megkímélten (?).
A játékok nem kapnak gimbalt, tehát a kamera oda néz, ahova a drón teste. Nem tudsz lefelé nézni. Ha mozogsz, akkor mozog a gép. Hacsak nincs teljes szélcsend, akkor folyamatosan korrigálsz, tehát mozog az egész látómeződ.
Ha egy felnőtt apukának való játékot képzelsz el, de semmi extra fenszi fícsört nem asszociálsz, akkor kábé realisztikus képet kaphatsz. 640x480-ról FullHD-re extrapolált kamera. Rángatódzó kép. Néha működő return to home. Hamar kiégő motorok. Sporadikus zavarok a videón. Néha megbokrosodó és lezuhanó drón.
Remélem nem voltam túl illúzióromboló.
-
npera
újonc
Kolléganőm kiakadt múltkor. A játszótéren játszottak egy nagyon vidéki kis faluban. Megállt a fejük felett olyan 20-30 méter magasan egy nagyobb drón. A nő nem ért hozzá, neki csak annyi jött le, hogy hangos és nagy. És mivel fogalma sem volt, hogy le fog-e zuhanni vagy milyen beállítottságú ember kukkolja őket távolról, ezért összepakoltak és hazamentek.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Mennyire iszonyatosan drága autó volt a 80-as években. És mennyire sci-fi még ma is. Arra nem tért ki Doug, hogy milyen elképesztő mélyre építették be a motort és még sem karcolja a földet a karter. Elképesztő alacsony gépkocsi.
Ennek milyen szervizelési költsége lehet. Ha bedöglik valamelyik képernyő akkor gondolom lehet menni valami katódsugárcsöves guruhoz varázsolni. Újrahúzni a tekercseket az eltérítőn. Vagy bedájol (kimaxoltam) az elektronagyú benne és odaforrasztasz egy másikat. Hát persze.
-
npera
újonc
Úgy nézem, hogy Didyman és az én forrasztási skilljeim kábé a nap és éjszaka szintjén vannak. Én elég ügyesen tudok cínt olvasztani és ide-oda potyogtatni, valamint integrált áramköröket túlhevíteni. Meg a kábeleken a szigetelést is jól meg tudom égetni és úgy általában mint elefánt a porcelánboltban forrasztok.
Jobban belegondolva hegeszteni is úgy tudok, mint forrasztani.
Szegény megboldogult apósomnak igaza volt: én vagyok a világ legpocsékabb gépészmérnöke....
Ja. Van egy kis status update. Guess what. Apósom megint előadta magát. Elkezdett üvöltözni feleségemmel ma reggel, hogy minek van ott és mennyi pénz megy el arra, hogy zabálnak és neki csak egy élete van. Asszony már nem is mondott neki semmit. Anyósom viszont itt húzta meg a határt. Nem fogja senki eltiltani tőle az unokákat. Indul válóper, holnap megy az ügyvédhez. Aztán asszonnyal néznek házat Törökbálinton. Éreztem, hogy ha asszony odamegy, akkor abból nem kifejezetten a harmónia fog kicsapódni, de most akkor konkrétan válnak. 70 évesen. Durva. De így jobb lesz. Apósom teljesen megőrült, a zabigyerekére akar hagyni mindent és megpróbálja feleségemet és a gyerekeket eltiltani anyósomtól.
Ez sem lesz egy egyszerű nyár/ősz...
-
npera
újonc
-
npera
újonc
-
npera
újonc
A gáz pedig be lett nyomva. Norrköping közelében sodor szigorúan a kartárs.
-
npera
újonc
Kérdeztem tréner barátom, tud-e esetleg még valami jó motoros kifogást a felsoroltakon kívül. Ezt válaszolta:
"Írd bele az elöregedett gumit is, ami ősszel még állat, márciusban pedig műnyag, bakelit keménységű csúszós. Ami hülyeség, mert amelyik gumi ősszel még jó volt, az tavaszra sem romlik el. Csak amikor kimegy az első tavaszi motorozásra, eszetlenül esik egy nagyot. Az előadás, pedig az, hogy elkezdett megúszni a hátulja, kicsit tudtam tartani, és elfektettem. Így, cselekvőben. Az igazság pedig az, hogy köze sincs a motorozáshoz, hülye, mint a meredt fasz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Elden Ring
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
- Hobby rádiós topik
- LEGO klub
- Eredeti játékok OFF topik
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- További aktív témák...
- Akció! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / RTX 3060 / 32 GB DDR4
- 7800X3D / 32GB DDR5 / TUF B650 PLUS / TUF 4070 TI SUPER / 1+2TB SSD
- ZBook Fury 15 G7 15.6" FHD IPS i7-10850H Quadro T2000 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- lenovo DU9033S1 Onelink Pro Dock TÖBB DARAB Töltő nincs benne az árban
- Új Gyári Lenovo 65W Notebook adapter USB-C csatlakozóval Számlával