Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HoReSz1975

    őstag

    Hi :)

    Az a lényeg, hogy volt egy C43-as nyomtatóm régebben és most van egy C45-ös nyomtatom és nem m űködik. Mégpedig azért, mert azt írja ki, hogy a nyomtató alkatrészeinek szavatóssága lejárt és ennyi...
    Ez volt a baj a C43 -nál is. Ez azt jelenti a szervizes szerint, hogy az EPSON -nál olyanok a nyomtatók, hogy nyomtatási képpont mennyiségre van beállitva és, ha eléri ezt a kb. mondok vlmit 125millió képpontot akkor annyi. Szervizbe kellene vinni, hogy ezt reseteljék, csak többe kerül mint egy új.

    Valaki tud valamit arról, hogy ezt a resetelést otthon el lehet -e végezni, vagy kuka és új megint ???

    HELP :F

    THANX :R

  • HoReSz1975

    őstag

    válasz atuci #3 üzenetére

    Nem...

    Leírtam a hibát pixel korlátozva vannak az EPSON -ok...

    Epromot ki kellene sütni, vagy valahogy resetelni, de hogy ??? :F

  • HoReSz1975

    őstag

    válasz atuci #5 üzenetére

    Hi

    Hát igen én se hallottam ilyet, most írtam nekik levelet...

    Meg persze, ha nem válaszolnak írok a fogyasztóvédelemnek is...

  • HoReSz1975

    őstag

    válasz atuci #7 üzenetére

    Egy f*sza történet, hogy soha ne vegyetek EPSON -t :(( :(

    >Nekem is van most új ilyen nyomtatóm, de azt írja ki, hogy az alkatrészek szavatóssága lejárt, azthiszem nagyon csalodtam az EPSONban, hogy befolyásolja mennyit nyomtasson az ember, pedig a szivacs tiszta. Ezelötti nyomtatóm C43 volt, annak is a pályafutása ezzel szakadt meg és mindkettő nyomtató 1 éves volt pont. FELHÁBORÍTÓ, írni fogok a fogyasztóvédelemnek, ha nem mondják meg hogyan kell az EPROM -ot resetelni...
    >A saját szervizesük mondta, hogy dobjam ki a C43 -at is és inkább vegyek másikat, mert többe kerülne megcsináltatni, mint újjat venni...
    >
    >Kérdezem én ezt is dobjam ki, mert az EPSON korlátozza a pixelszámot, egyik nyomtató cég/ HP, CANON / sem korlátozza csak az EPSON, az ismerseim nem panaszkodtak más típusokra...
    >
    >Persze minden ismerösmnek elmondom a gondomat és senkinek nem fogom ajánlani ezt a márkát...
    >
    >Nagyot csalodtam az EPSONban...

    Válasz erre--->>>

    Tisztelt Horvath Attila!


    Köszönjük szépen a küldött e-mailt.

    Ahhoz, hogy kérdésére rövid idön belül válaszolni tudjunk, megkérjük
    Önt a megnevezett Ticketszám megadására a következö levelében.

    Sajnos ez ügyben nem tudunk segíteni, kézülék el kell küldeni javíttatni.

    Tehát soha a büdős életbe nem kell EPSON nyomtatót venni, mert korlátozzák, hogy mennyit nyomtassál :(( :( :((

    B****k meg :((

  • HoReSz1975

    őstag

    Kiegészítő--->>>

    Az Epson Chip Reste-elő, nem a nyomtató számlálóját rezeteli, hanem a chip-es patronokon a chip-et, így maximálisan ki lehet használni a benne lévő festéket, vagy ha fel van töltve tintával a patron, akkor resetelés után ismét úgy érzékeli mintha tele lenne a patron.

    A nyomtatónál amúgy mi volt a hiba üzenet? Nem felváltva villogot a piros meg a zóld led? Ha igen, akkor be kell hozni hozzánk. Ez a hiba kb. a nyomtatók 80%-nál megoldható.

    Tisztelettel, Dancs Alex
    Gracom KFT.

  • HoReSz1975

    őstag

    Tisztelt Ügyfél!


    Köszönjük szépen a küldött e-mailt.

    Ahhoz, hogy kérdésére rövid idön belül válaszolni tudjunk, megkérjük
    Önt a megnevezett Ticketszám megadására a következö levelében.


    #EPSONMAIL#0106/1447216#06


    Sajnálattal vettük tudomásul, hogy termékünkkel nincs megelégedve.
    Epson nem korlátozza a felhasználókat a nyomtatásban, hanem éppen ellenkezöleg.
    Éppen ebböl az okból kifolyólag, tehát a gép további problémamentes
    müködésehez, szükséges az elhasználádott alkatrészek kicserélése, és ezek szoftveres visszaállitása nem elegendö. Remelem ezzel Ön is egyetért.
    Nagyon sajnálnánk ha a jövöben nem vetné bizalmát belénk, de ez természetesen az Ön döntése marad.



    Ha esetleg még további kérdései is lennének, akkor legyen szíves és kattintson a ''válasz''-ra, mármint a ''reply''-re.
    Ez abban nyújt segítséget, hogy azonnal a rendelkezésünkre áll minden információ. Ezáltal könnyebben segíthetünk Önnek.
    Elöre is köszönjük az együttmüködését.

    Tisztelettel


    Renate Erdelyi

    EPSON SERVICE

    Válasz erre végkifejlet :

    Tisztelt Renate Erdelyi

    Szerintem meg Pont ellentkezőleg. 2004 -ben is vettem a C45 előtt egy C43 -at és ugyanaz a gond lépett fel, akkor nem írtam semmit senkinek, csak a szervízzel voltam kapcsolatban.
    Mégpedig a saját szervízesük mondta, hogy annyira drága lenne a javítás, hogy inkább vegyek másikat.
    Persze én ezt nem fogom most már és nem fogok évente 1 - 1 EPSON -t venni, pedig szerettem volna venni egy multifunkcionális nagy EPSON nyomtató, szkenner, fénymásoló egyben.
    De gondolom az is 1 év múlva leállna ezzel a gonddal.
    Nekem a szervízesük azt mondta, hogy csak a párnát cserélik ki és a számlálót resetelik, de fölösleges 1 év alatt nem lesz semmi gondja és a párnában semmi tinta sincs, megnéztem.

    Másik nyomtatóknál nem csinál ilyet, hogy kiírná az alkatrészek szavatóssága lejárt...

    Sajnálom:

    Horváth Attila

  • HoReSz1975

    őstag

    válasz atuci #11 üzenetére

    Hi

    Sajnos mindegyikben van az EPSON szervízes mondta nekem :( :( :(

    Én most vettem egy CANON IP 1500 -ast, nagyon király, gyönyörű képeket nyomtat és kegyetlen halk, nem olyan hangos, mint az EPSON -ok
    és persze van benne számláló nullázó is :P :Y :D

  • HoReSz1975

    őstag

    EPSON folytatás és befejezés:

    Tisztelt Ügyfél!


    Köszönjük szépen a küldött e-mailt.

    Ahhoz, hogy kérdésére rövid idön belül válaszolni tudjunk, megkérjük
    Önt a megnevezett Ticketszám megadására a következö levelében.


    #EPSONMAIL#0106/1447216#06


    Sajnálattal vettük tudomásul, hogy termékünkkel nincs megelégedve.
    Epson nem korlátozza a felhasználókat a nyomtatásban, hanem éppen ellenkezöleg.
    Éppen ebböl az okból kifolyólag, tehát a gép további problémamentes
    müködésehez, szükséges az elhasználádott alkatrészek kicserélése, és ezek szoftveres visszaállitása nem elegendö. Remelem ezzel Ön is egyetért.
    Nagyon sajnálnánk ha a jövöben nem vetné bizalmát belénk, de ez természetesen az Ön döntése marad.



    Ha esetleg még további kérdései is lennének, akkor legyen szíves és kattintson a ''válasz''-ra, mármint a ''reply''-re.
    Ez abban nyújt segítséget, hogy azonnal a rendelkezésünkre áll minden információ. Ezáltal könnyebben segíthetünk Önnek.
    Elöre is köszönjük az együttmüködését.

    Tisztelettel


    Renate Erdelyi

    EPSON SERVICE

    Válasz erre:

    Tisztelt Renate Erdelyi

    Szerintem meg Pont ellentkezőleg. 2004 -ben is vettem a C45 előtt egy C43 -at és ugyanaz a gond lépett fel, akkor nem írtam semmit senkinek, csak a szervízzel voltam kapcsolatban.
    Mégpedig a saját szervízesük mondta, hogy annyira drága lenne a javítás, hogy inkább vegyek másikat.
    Persze én ezt nem fogom most már és nem fogok évente 1 - 1 EPSON -t venni, pedig szerettem volna venni egy multifunkcionális nagy EPSON nyomtató, szkenner, fénymásoló egyben.
    De gondolom az is 1 év múlva leállna ezzel a gonddal.
    Nekem a szervízesük azt mondta, hogy csak a párnát cserélik ki és a számlálót resetelik, de fölösleges 1 év alatt nem lesz semmi gondja és a párnában semmi tinta sincs, megnéztem.

    Másik nyomtatóknál nem csinál ilyet, hogy kiírná az alkatrészek szavatóssága lejárt...

    Sajnálom:

    Horváth Attila

    THE END

    :( :( :(

Új hozzászólás Aktív témák