-
IT café
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Énugyanazzal az e-mail címmel vagyok mindkét helyen, ugyanilyen e-mail jött és a visszaigazoló e-mail is megjött azt hiszem, de látszott edigin a rendelés. Többszörös érdekődés után (mialatt készleten volt a cucc, csak dupla áron) készlethiányt jelöltek meg a törlés okaként (rögtön amikor elfogyott... ügyeeees).
Eladó játékaim (LEGO, Switch, PS4): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/koncsik/index.html
-
MODERÁTOR
válasz z123456z #417 üzenetére
Nekem is elvittek javításra egy garanciális nagynyomású mosót. Írtak, hogy javíthatatlan, hívjam fel őket mit szeretnék, pénzt vagy ugyanezt (emag forg.) - ugyanezt, oké, 3 nap múlva átvehetem, majd jön sms. 2-3 hétig semmi, felhívtam őket, hamarosan átvehetem - mondták, semmi 1 hétig, újra telefon, igen ott van (előző hívásnál is már ott volt), ellenőrzik. 1 perc múlva jött az sms. Semmi nem látszott a fiókomban, a futár is csak elszaladt vele visszavitelkor.
Eladó játékaim (LEGO, Switch, PS4): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/koncsik/index.html
-
MODERÁTOR
Üdv, Shell Smartpontokat váltottam EMAG utalványra, de amikor az EMAG kosárban a vásárlási utalványnál bemásolom a kódot, ezt az üzenetet kapom: "A kiválasztott utalványt tartalmazó B2B / üzleti megrendelés még nem történt meg. Kérjük, próbálkozz újra, miután a megrendelés ki lett számlázva." - van valakinek tapasztalata, ez mit jelent a gyakorlatban, mikortól függ működni a kód? Köszönöm előre is.
Eladó játékaim (LEGO, Switch, PS4): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/koncsik/index.html
-
MODERÁTOR
Kérlek titeket, hogy privát beszéljétek meg a leírt tapasztalataitokat, ami nem szorosan ide tartozik. KÖSZÖNÖM!
[ Szerkesztve ]
Eladó játékaim (LEGO, Switch, PS4): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/koncsik/index.html
-
MODERÁTOR
Minimum a garanciát érvényesíteni kellene (megpróbálni). De ezt így megírva az EMAG-nak vagy telefonon elmagyarázva, lehet hogy sgeítenek valamit - nem néztem meg, hogy mi a policy-jük hamis termékek esetén.
Eladó játékaim (LEGO, Switch, PS4): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/koncsik/index.html
-
MODERÁTOR
válasz Sirandrish #1413 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Eladó játékaim (LEGO, Switch, PS4): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/koncsik/index.html
-
MODERÁTOR
-
-
MODERÁTOR
Jan.3.-án átvett termék (14 napos ingyenes visszaküldés, nem EMAG a forg.), sem a visszaküldhető , sem a szervízbe küldés listában nem jelenik meg, Ü.SZ.-on túl van valakinek ötlete, tapasztalt ilyet? Köszi előre is.
Eladó játékaim (LEGO, Switch, PS4): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/koncsik/index.html
-