-
IT café
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
blackydan
senior tag
válasz radi8tor #911 üzenetére
Nekem is leszállították már a csomagom három hete 😅 Most két naponta jönnek a sameday-től a legkülönfélébb ígéretek mikor is kapom meg. Tiszta kabaré...viszont eMag ügyfélszolgálattal is felvettem a kapcsolatot mert jó lenne a pénzt visszakapni. Sajnos ez sem egy egyszerű menet: felveszik a kérelmet, majd megkérik a sameday-t küldjék vissza a csomagot a forgalmazónak (romániába). Amennyiben azok megkapják úgy már utalják is vissza a pénzt. Megkérdeztem ennek is az átfutási idejét, amire azt a választ kaptam hogy 10 nap alatt általában rendeződni szokott, de vannak azért csúszások. Na igen itt már nyerítettem rendesen.
-
blackydan
senior tag
-
Beni2360
félisten
válasz radi8tor #934 üzenetére
Atveszed es a rendelésnel el allsz a vásárlástól es kered, hogy boxon keresztül kuldhedsed vissza. Kapsz majd egy sms-t ami a kodot tartamazza. A terminalnal kuldes beut kod ajto nyillik berak csuk. Ha nincs az akuntodba lehetoseg marad a telefonos jelzés es ott felveszik a kerelmed a tobbit mondja de emailba is irni fogjak.
Emag tsz; 06 1 885 55 00 ott az stvetel utani reklamációt kell valadztani ha jol emlekszem a 3. De arrol a telefon számról hivd amelyik meg van adva.[ Szerkesztve ]
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-