Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz llacee #9018 üzenetére

    Pontosítanád a kérdést? A 20k km és a 3 év a kocsi korára és óraállására vonatkozik, vagy ennyi időre tervezitek venni? Mennyi a keret, amit rászánsz?

    A tudomány a valóság költészete!

  • Kroni1

    veterán

    válasz llacee #9018 üzenetére

    Nem észt osztani akarok, mert nincs saját tapasztalatom, de én is pont most kezdtem utánajárni, mert szintén Leaf és ZOE közül szerettem volna választani, egy második autót városba. Ez az amiket eddig megtudtam:

    A Zoe esetében mindenképp 3 fázis érdemes az otthoni töltéshez, az egy fázisról csak nagy veszteséggel tölthető. Egyébként ez is ajánlott tipus, de emiatt esett ki nálam, mert nálunk a hálózatfejlesztés nagyon sokba fájna, a Leaf pedig nagyon jól tölthető egy fázisról.

    Az ismerőseim közt van pár Leaf, és mindenki imádja. Persze az újabb gen2 30-40-62kW-os akksik állítólag minőségben nagy szórással készülnek, a 24kw-os verzió a legkiszámíthatóbb, igaz ez a legkisebb hatótávú is egyben. Én ebből szeretnék kifogni egy jó darabot. Mivel a legnagyobb példányszámban eladott kocsi európában alkatrész van hozzá, ha cellazárlatos lenne akkor a javítása állítólag nagyon olcsón megoldható. Ha később új életet adna neki az ember akkor a teljes akkupakk csere is jóval olcsóbban kivitelezhető, mint más tipusokban.

    Méretben nincs nagy különbség a gen2 Leaf és Zoe közt, bár az új Leaf lehet nagyobb, azt nem tudom, annyi pénzt én nem szánok második kocsira amennyibe ezek a fiatalabbak kerülnek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák