- Milyen NAS-t vegyek?
- Facebook és Messenger
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- OpenWRT topic
- Windows 11
- SkyShowtime
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
Igen a 18 több mint a 16 köszi ez megvolt.
Nekem eddig 1*32 mellett ment éjjel a töltő és a 32 mellett a 10 nem okozott gondot.
Most ha csak 1 fázis lenne töltésre használva elképzelhető hogy össze akadna valamivel ha a 16 ből 10 et vinné az autó. És lassú is maradna mint eddig.
A napelem miatt ráadásul lehet nappal is töltenék jó időben, (jóllehet a szaldo miatt nem fontos de nemcsak anyagilag akarok jól járni hanem próbálnánk komolyan venni is ezt az e-autó + napelem dolgot.)
Viszont nappal főleg nyáron nagyobb eséllyel megy klíma mosógép mosogatógép stb.
Akkor meg jobb ha a 3 fázison el van osztva az a 18 A.
Bár a napelem meg termel közbe ami nekem tök homály nem értek ehhez. Lehet emiatt mégse tudna elfogyni a Kraft még egy fázison se ha épp túl termel a rendszer.Azt jól gondolom hogy ha most 3*16 van de később lehet fel megyünk 3*20/25 re akkor mar most megéri a 3*32 es töltőt vennie a 3*16 helyett, vagy mivel az autó eleve 11 kw max ot tud AC 3 f -on ezért tok fölösleges a 3*16 fölé menni a töltövel, akkor se ha később a házban egyébként 3*25 lesz?
Nem gondolva arra hogy később lesz e 11+ al tölthető autónk egyszer.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!